Promovarea unui Bar

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Economie
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 32 în total
Cuvinte : 6777
Mărime: 656.99KB (arhivat)
Publicat de: Alexe Panait
Puncte necesare: 9

Cuprins

  1. ARGUMENT 4
  2. CAPITOLUL I. BARUL-UNITATE DE ALIMENTAȚIE EMBLEMATICĂ PENTRU RESTAURANTE 5
  3. CAP.I.1. PREZENTAREA BARULUI. DEFINIȚIE. CLASIFICARE. CARACTERISTICI. 5
  4. Cap.I.1.1. Definiție. 5
  5. Cap.I.1.2. Clasificare și caracteristici 6
  6. CAP.I.2. DOTAREA BARULUI 8
  7. CAP.I.3. USTENSILE, UTILAJE, OBIECTE DE MOBILIER ŞI DE INVENTAR 10
  8. Cap.I.3.1. Ceştile 10
  9. Cap.I.3.2. Pahare 11
  10. CAPITOLUL II. PROMOVAREA BARULUI 12
  11. CAP.II.1. STABILIREA GRUPULUI ȚINTĂ 12
  12. Cap.II.1.1. Criterii de vârstă sex, ocupație, localizare geografică 12
  13. Cap.II.1.2. Tipologia clienților 14
  14. Cap.II.1.3. Potențial Clienți – Clienți fideli 16
  15. CAP.II.2. ROLUL PROMOVĂRII 19
  16. Cap.II.2.1. Informarea și educarea consumatorilor 21
  17. Cap.II.2.2. Încurajarea clienților în formarea cererii 22
  18. CAPITOLUL III. STUDIU DE CAZ: MOMENTO BAR & CAFE IAȘI 23
  19. CAP.III.1. PREZENTAREA BARULUI 23
  20. CAP.III.2. MANAGEMENTUL COMUNICĂRII - TEORIA XY - MCGREGOR 24
  21. Cap.III.2.1. Teoria X 25
  22. Cap.III.2.1. Teoria Y 26
  23. CAP.III.3. ORIENTAREA CĂTRE CLIENT 27
  24. CAP.III.4. CONCLUZII 28
  25. BIBLIOGRAFIE 29
  26. ANEXE 30
  27. ANEXA1. USTENSILE PENTRU BAR 30
  28. ANEXA 2. ÎNTÂMPINAREA CLIENTULUI 31
  29. ANEXA 3. IDENTIFICAREA NEVOILOR 31
  30. ANEXA 3 PREZENTAREA PRODUSELOR 32
  31. ANEXA 4 TEHNICA CAB 32

Extras din proiect

ARGUMENT

Lucrare de față tratează, “ Acțiuni de promovare a activității de servire într-un bar ”.

Oferta de produse şi servicii din baruri este în general foarte diversificată. Din acest punct de vedere se impune găsirea unor mijloace simple prin care să se asigure promovarea şi pubicitatea eficientă a ofertei.

Barul trebuie să identifice satisfacţiile pe care le aşteaptă clientul şi pe baza acestora să construiască comunicarea cu posibili cumpărători şi diferiţi în special.

Tehnicile de promovare sunt numeroase. Dintre acestea exemplificăm distribuirea unor obiecte de folosință individuală; oferirea unor bonusuri pentru clienții fideli, respectiv cei care în mod constant vin în unitatea respectivă; oferirea unor servicii la prețuri mai reduse în zilele în care barul nu are un grad de încadrare suficient; oferirea promoțională, gratuit a noilor produse introduse în oferta unităților respective.

Alimentul poate fi definit ca un produs capabil să asigure omului energia necesară desfăşurăriiactivităţii biologice,intelectuale şi fizice.Calitatea unui aliment rezidă atât din sursa din care provine,din modul de prelevare,cât şi din modul de prelucrare al acestuia.Omul este o verigă a lanţurilor trofice, ceea ce reliefează că organismul uman, prin intermediulhranei,schimbă informaţie,materie şi energie cu mediul înconjurător.Caracteristic pentru fiinţa umană este faptul că deşi se constituie ca ultima verigă dintr-o serie delanţuri trofice ale biosferei,totuşi nu depinde de un anumit lanţ trofic,fiind o fiinţă omnivoră.Omul are posibilitatea să consume o mare varietate de produse,în acest sens fiind înzestrat cu unechipament enzimatic divers.

Schimbările ample şi profunde ce au avut loc în cadrul economiei româneşti în ultimii 17 ani, de-a lungul procesului de tranziţie spre economia de piaţă, au condus la intensificarea luptei concurenţiale, iar în acest context, agenţii economici au conştientizat din ce în ce mai mult necesitatea orientării activităţii lor într-o manieră specifică de marketing.

Politica de promovare, componentă a mixului de marketing are menirea de a comunica cu pieţele ţintă (ea fiind denumită şi comunicaţii de marketing) prin intermediul diverselor tehnici şi medii promoţionale. Datorită importanţei pe care o joacă în politica de marketing şi în general în politica unei organizaţii, a impactului pe care îl are asupra consumatorilor datorită contactului cu aceştia, activitatea de promovare se bucură de o atenţie aparte.

Capitolul I.

Barul-Unitate de alimentație emblematică pentru restaurante

Cap.I.1. Prezentarea barului. Definiție. Clasificare. Caracteristici.

Cap.I.1.1. Definiție.

Conform Dicționarului de neologisme din 1986, definiția barului este: BAR - s.n. 1. Local public în care consumatorii sunt serviți stând în picioare sau pe scaune speciale, în fața unor mese înalte în formă de tejghea. ♦ Tejghea, masă (având uneori o instalație specială) într-un restaurant, într-o bodegă etc., la care se servesc și se prepară băuturile. ♦ Mobilă, separată sau montată în interior, într-o casă, în care se așază băuturi, pahare, tutun și prăjituri. 2. Local de lux unde se petrece, cu muzică, dans etc.; cabaret. [Pl. -ruri. / < engl., fr. bar].

În 2002 Noul Dicționar Explicativ al Limbii Române vine cu o nouă definiție, BAR2 ~uri n. 1) Local public, unde consumatorii stau în picioare sau așezați pe niște scaune înalte în fața tejghelei. 2) Local luxos de noapte cu program muzical-distractiv; cabaret. 3) Dulap special sau compartiment al unui dulap, unde se păstrează sticle cu băuturi alcoolice. /<fr. bar

În literature de specialitate, barul este definit ca o unitate de alimentație cu program de zi sau de noapte, în care se servește un sortiment diversificat de bauturi alcoolice și nealcoolice și o gama restrânsa de produse culinare. Cadrul ambiental este completat cu program artistic, audiIii muzicale, video, TV.

Cap.I.1.2. Clasificare și caracteristici

Barul trebuie să corespundă categoriei sau numarului de stele al unității și mai ales cerințelor consumatorilor. Barul poate fi: bar de noapte, bar de zi, cafe -bar (cafenea), disco -bar, espresso-bar, piano-bar, bar american, bufet bar, pub, club, etc.

În continuare sunt descrise principalele tipuri de bar.

Barul de noapte – unitate cu caracter distractiv cu un orar de noapte care prezintă un program variat de divertisment, de music -hall și dans pentru consumatori, oferă o gamă variată de bauturi fine, bauturi de bar (cocktail-uri), băuturi nealcoolice, specialități de cofetărie și înghețată, roast-beef, fripturi reci, fructe și salate de fructe, cafea, jardiniere cu delicatese. De obicei sunt realizate în stil amfiteatru pentru a se putea viziona programul artistic muzical de la toate locurile de la mese. Este dotat cu instalații de amplificare a sunetului, orgă de lumini, de proiecție de filme.

Preview document

Promovarea unui Bar - Pagina 1
Promovarea unui Bar - Pagina 2
Promovarea unui Bar - Pagina 3
Promovarea unui Bar - Pagina 4
Promovarea unui Bar - Pagina 5
Promovarea unui Bar - Pagina 6
Promovarea unui Bar - Pagina 7
Promovarea unui Bar - Pagina 8
Promovarea unui Bar - Pagina 9
Promovarea unui Bar - Pagina 10
Promovarea unui Bar - Pagina 11
Promovarea unui Bar - Pagina 12
Promovarea unui Bar - Pagina 13
Promovarea unui Bar - Pagina 14
Promovarea unui Bar - Pagina 15
Promovarea unui Bar - Pagina 16
Promovarea unui Bar - Pagina 17
Promovarea unui Bar - Pagina 18
Promovarea unui Bar - Pagina 19
Promovarea unui Bar - Pagina 20
Promovarea unui Bar - Pagina 21
Promovarea unui Bar - Pagina 22
Promovarea unui Bar - Pagina 23
Promovarea unui Bar - Pagina 24
Promovarea unui Bar - Pagina 25
Promovarea unui Bar - Pagina 26
Promovarea unui Bar - Pagina 27
Promovarea unui Bar - Pagina 28
Promovarea unui Bar - Pagina 29
Promovarea unui Bar - Pagina 30
Promovarea unui Bar - Pagina 31
Promovarea unui Bar - Pagina 32

Conținut arhivă zip

  • Promovarea unui Bar.docx

Alții au mai descărcat și

Servirea în Bar la SC

ARGUMENT Printre grijile si preocuparile cotidiene ale omului se numara si preocuparea si pregatirea unor produse pentru a se asigura alimentatia...

Mediul extern al SC Agdesy SRL - oportunități și restricții

Analiza macro-mediului intreprinderii Studiul macro-mediului intreprinderii permite depasirea orizontului mediului concurential deoarece...

Întreprinderea în era globalizării

In era globalizarii, specialitii in domeniu vorbesc despre “intreprinderea digitala”, “intreprinderea virtuala” sau “intreprinderea mileniului...

România în ecuația integrării europene

Reforme institutionale si politice in U.E. inaintea procesului de largire. Actuala forma de organizare ce cuprinde 15 tari membre nu mai...

Te-ar putea interesa și

Implementarea unei Strategii de Resurse Umane

CAPITOLUL I I.1. IMPORTANŢA ELABORĂRII STRATEGIEI DE PERSONAL PENTRU ORGANIZAŢIE În centrul tuturor afacerilor stă omul. Toate celelalte resurse,...

Analiză comparativă a publicității pentru mărcile Red Bull și Burn

I. Elemente definitorii ale pietei de bauturi energizante 1. Caracterizarea principala 1.1 Dimensiunile pietei Piata bauturilor energizante pe...

Prezentarea Generală a Direcției de Sănătate Publică Maramureș

1. PREZENTAREA GENERALĂ A DIRECŢIEI DE SĂNĂTATE PUBLICĂ MARAMUREŞ 1.1. ROLUL ŞI ACTIVITĂŢILE DIRECŢIEI DE SĂNĂTATE PUBLICĂ MARAMUREŞ Direcţia...

Laleaua Aurie

Introducere Cea mai complexa industrie din lume care reflecta întreaga societate, turismul, dobândeste valente majore în promovarea si...

Valorificarea resurselor turistice ale județului Brașov

PARTEA I 1. Informații generale despre județ (Localizarea și caracterizarea zonei) Sursă: https://images.app.goo.gl/5ZBW1NNBXt8GbB6U - Așezarea...

Marketing - biscuiții Oreo

Partea I: Analiza comunicarii de marketing pentru marca Oreo in perioada 2011 – 2012 1. Prezentarea succinta a companiei KRAFT FOODS Kraft Foods...

Plan de Afaceri - SC Ice Juice SRL

1. Sinteza planului de afacere 1.1 Societatea Ice Juice este organizată sub forma de societate cu răspundere limitată fiind administrată de către...

Proiect de practică SC Violeta Import-Export SRL

Introducere Prezentarea generala a agentului economic S.C. Violeta Import Export S.R.L. este o societate binecunoscuta pe plan local in domeniul...

Ai nevoie de altceva?