Branduri Grecești

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 21 în total
Cuvinte : 4957
Mărime: 866.00KB (arhivat)
Publicat de: Oliviu Vereș
Puncte necesare: 7

Cuprins

  1. 1. Introducere 3
  2. 2. Campanii publicitare ale brandurilor : Metaxa, Cosmote, Grecotel 9
  3. 2.1 Cosmote 9
  4. 2.2 Metaxa 13
  5. 2.3 Amirandes Grecotel 17

Extras din proiect

1. Introducere

‚Fermecătoare combinaţie de mare, soare şi oraşe antice scăldate în strălucirea luminii egeene, Grecia a încântat călători şi turişti timp de multe secole.’

Grecia este o ţară unde tradiţiile vechi de secole au fost păstrate cu grijă, ca o importantă parte a identităţii naţionale. De-a lungul unei istorii turbulente, marcate în special de ocupaţii străine, adesea sângeroase, "elenismul" a fost la mare preţ, o formă de rezistenţă care nu înseamnă doar păstrarea limbii, ci şi a tradiţiilor, obiceiurilor, legendelor, literaturii şi artei populare. În ciuda sau poate tocmai datorită persecuţiilor de tot felul, identitatea culturală şi mai ales cultura populară elenă s-au păstrat până astăzi. În prezent, tradiţiile elene, noi şi vechi, sunt fascinante pentru turişti şi respectate cu sfinţenie de greci.

Chiar dacă la prima vedere ţara este modernă şi cosmopolită, iar tinerii par că preferă distracţia din cluburi şi localuri, aceştia nu ezită să danseze pe muzica grecească tradiţională, ştiu versurile cântecelor, respectă toate obiceiurile şi sărbătorile, aşa cum au făcut-o şi generaţiile dinaintea lor. În această ţară, respectul pentru valorile şi obiceiurile trecutului este esenţial. Multe dintre ele devenite legi nescrise, sunt respectate de greci. Ţara se dezvăluie ca un loc aparte, cu reguli adesea neobişnuite pentru străini, dar cu atât mai interesantă. Un fel de a trăi din plin viaţa, dar şi de a-i respecta pe ceilalţi.

Grecia este adesea considerată ca fiind leagănul civilizaţiei europene. Oraşul Atena a fost centrul cultural al lumii Greciei Antice, iar Parthenonul un simbol de durată al culturii Greciei şi a civilizaţiei europene.

1.1. Istoric

Grecia, sau mai precis Creta, a fost prezentă la naşterea Europei. Un mit vechi de mii de ani, povesteşte cum Zeus, tatăl zeilor, a furat o frumoasă şi timidă prinţesă din palatul ei din Fenicia. Zeus s-a îndrăgostiţ de ea şi i-a cucerit încrederea adoptând o imagine de taur. Cu toate acestea, în momentul în care prinţesa s-a aşezat pe spatele animalului, ea a fost dusă fără voia ei pe un continent îndepărtat, care de atunci i-a împrumutat numele : Europa. Restul, după cum se spune, e istorie.

Istoria Greciei se întinde pe o perioadă îndelungată şi cuprinde multiple perioade distincte de timp, având ca obiect de studiu zonele în care poporul grec a locuit, precum şi studiul istoriei teritoriului Greciei:

• Perioada Minoică: cca 3000-1400 I.Hr : civilizaţia minoică se dezvoltă în Creta; se dezvoltă navigaţia şi comerţul şi se ia contact cu egiptenii;

• Perioada Miceniană şi Doriană: 1400-700 I.Hr: micenienii ies în evidenţă datorită construirii unor fortificaţii ce urmau să apere citadelele lor de la Micene şi Tiryns (Tirint) iar dorienii organizează primele jocuri olimpice în cinstea lui Zeus şi a Herei;

• Perioada arhaică: 700-500 I.Hr : Oraşele stat greceşti controlează cea mai mare parte a coastei meditaraneene iar Atena, Sparta, Teba şi Corint se întrec între ele pentru supremaţie.

• Perioada clasică: 500-338 I.Hr : Darius, regele Persiei, încearcă să invadeze Grecia însă este învins de armată ateniană. De semenea, au loc Războaiele Peloponeziene, avându-i ca protagonişti pe spartani şi atenieni. Atena capitulează, iar Sparta preia controlul asupra celei mai mari părţi a Greciei. În anul 338 I.Hr Filip al 2-lea al Macedoniei învinge Atena şi Teba în lupta de la Cheroneea şi uneşte toate oraşele greceşti, exceptând Sparta;

• Perioada elenistică şi romană: 338 i.Hr -395 d.Hr: Alexandru cel Mare, fiul lui Filip al 2-lea creează un imens imperiu care este divizat în urma morţii sale, de generali (diadohi).Centrele puterii politice se mută pe rând din Grecia în Orientul Mijlociu, iar apoi în Egipt . În 146 i.Hr Grecia devine provincie romană;

• Perioada bizantină: Imperiul roman este împărţit în Imperiul Roman de Apus şi de Răsărit, grecii dominând în Est; Cruciaţii, ajutaţi de veneţieni, atacă şi cuceresc Constantinopolul,iar francezii şi veneţienii împart teritoriul grec între ei. Imperiul Bizantin este cucerit de către Otomani.

• Perioada otomană: 1453-1821 : Tributul obligatoriu devine o povară pentru populaţia elenă, iar mişcarea de independenţă a grecilor începe să se contureze încet-încet.

• Epoca Modernă: 1821-prezent: Marile puteri europene ajută Grecia în războiul de independenţă şi turcii sunt alungaţi din Grecia de Sud şi Grecia Centrală. În 1912 izbucnesc Războaiele Balcanice, iar Grecia smulge turcilor Macedonia de Sud, Epirul, Creta şi insulele din estul Mării Egee. Grecia intra în primul război mondial în 1917 şi în cele din urmă în 1923 graniţele dintre Grecia şi Turcia sunt stabilite. În 1935 se reinstaurează monarhia, iar Grecia este neutră când se declanşează al 2-lea Război Mondial. În 1993, spre neplăcerea Greciei, Macedonia este recunoscută de UE şi ONU drept Republica Macedonia.(Fyrom). Grecia este membră a UE de la 1 Ianuarie 1981, iar in 2001 adoptă oficial moneda Euro.

Bibliografie

1. https://www.facebook.com/metaxa?fref=ts

2. http://en.wikipedia.org/wiki/Metaxa

3. http://www.bdg.ro/articles/METAXA-ON-THE-SNOW-31

4. https://www.youtube.com/watch?v=B_PIiFc7704

5. http://www.amirandes.com/

6. http://www.gandul.info/stiri/video-cum-s-a-nascut-reclama-cu-fluturele-care-te-face-sa-pui-mana-pe-telefon-si-sa-ti-suni-tatal-povestea-clipului-care-a-emotionat-romania-8782369

Preview document

Branduri Grecești - Pagina 1
Branduri Grecești - Pagina 2
Branduri Grecești - Pagina 3
Branduri Grecești - Pagina 4
Branduri Grecești - Pagina 5
Branduri Grecești - Pagina 6
Branduri Grecești - Pagina 7
Branduri Grecești - Pagina 8
Branduri Grecești - Pagina 9
Branduri Grecești - Pagina 10
Branduri Grecești - Pagina 11
Branduri Grecești - Pagina 12
Branduri Grecești - Pagina 13
Branduri Grecești - Pagina 14
Branduri Grecești - Pagina 15
Branduri Grecești - Pagina 16
Branduri Grecești - Pagina 17
Branduri Grecești - Pagina 18
Branduri Grecești - Pagina 19
Branduri Grecești - Pagina 20
Branduri Grecești - Pagina 21

Conținut arhivă zip

  • Branduri Grecesti.docx

Alții au mai descărcat și

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Ai nevoie de altceva?