Proiecte pentru domeniul Administratie Publica

docx

Rolul administratiei publice locale in implementarea politicii de mediu privind colectarea selectiva a deseurilor

INTRODUCERE Una dintre numeroasele probleme ale vietii moderne o constituie cea a stocarii, neutralizarii ori eliminarii deseurilor. In viata de zi cu zi omul produce o serie de deseuri menajere care sunt aruncate in locuri special amenajate si pe care nu le mai foloseste nimeni. Multe dintre acestea au valoare economica, putand fi transformate si reutilizate. Pentru a stopa inflatia de gunoaie s-a introdus sistemul de colectare selectiva a deseurilor ce presupune depozitarea temporara a acestora pe categorii, in locuri special amenajate, dupa care urmeaza reciclarea lor. Deseurile, definit... vezi detalii

docx

Politici fiscal-bugetare neokeynesiste si eficienta lor

Conceptul de politica fiscal-bugetara Politica fiscala este mijlocul prin care un guvern isi ajusteaza nivelul cheltuielilor si al ratelor de impozitare pentru a monitoriza si influenta economia unei tari. Este strategia surorii politicii monetare prin care o banca centrala influenteaza oferta de bani a unei natiuni. Aceste doua politici sunt utilizate in diferite combinatii pentru a directiona obiectivele economice ale unei tari. Iata o privire asupra modului in care functioneaza politica fiscala, cum trebuie monitorizata si cum punerea in aplicare a acesteia poate afecta diferite persoane... vezi detalii

docx

Imbunatatirea calitatii aerului prin dezvoltarea strategiilor de mediu si a infrastructurii in transportul rutier din Sectorul 3

I.Descrierea Institutiei publice 1.1 Prezentarea institutiei,nume,obiect de activitate,adresa Primaria Sectorului 3 a Municipiului Bucuresti face parte din categoria institutiilor publice a administratiei de stat. Conducerea executiva a Sectorului 3 este formata dintr-un Primar si 2 Viceprimari alesi in conditiile legii, pentru o perioada de patru ani. Viceprimarii sunt alesi de catre Consiliul Local al Sectorului 3 din randul consilierilor. Impreuna cu aparatul propriu de specialitate al Consiliului Local, constituie o structura functionala cu activitate permanenta, denumita "Primaria... vezi detalii

pdf

L'elaboration d'un plan d'affaires pour un restau-rant

S.R.L. - THE PENTHOUSE- ouvrira ses portes en 2021, comme Societe avec Responsa-bilite Limitee, avec le but de developer l'activite de antreprenoriat dans le domaine du commerce et production du produits gastronomiques en centre de ville Chisinau. L'emplacement de cette affaire va etre en Chisinau, bd.Mircea cel batrin 4/6, en cadre d'un batiment avec un niveaux. Les fondateurs du S.R.L. Elles ont ete fini les etudes unniversitaires en cadre de l'Universite Technique de Moldavie, Faculte de Technologie et Management dans l'Industrie Alimentaire en 2018. L'appareil manageriale est constitu... vezi detalii

docx

Autoritatile executive si rolul lor in guvernarile locale

INTRODUCERE Sfarsitul secolului s-a caracterizat prin schimbari majore la nivelul organizarii si functionarii administratiei publice. Descentralizarea si autonomia locala reprezinta principii in jurul carora graviteaza sistemele administrative. Tari aflate in plin proces de tranzitie, asa cum este si Romania, se caracterizeaza prin masuri luate in directia unei reale autonomii la nivelul administratiei locale si o descentralizare administrativa a unor servicii publice. In majoritatea statelor implementarea politicii de descentralizare s-a dovedit a fi una sinuoasa si nu lipsita de obstacole... vezi detalii

docx, pptx

Tehnologia supelor in bucataria nationala

INTRODUCERE Tehnologia prepararii bucatelor se bazeaza pe traditiile artei culinare populare, pe experienta bucatarilor profesionisti, precum si pe realizarile stiintei despre alimentatie. Alimentatia este un factor important in dezvoltarea organismului uman, de aceea de-a lungul anilor, omul a incercat sa duca o viata cat mai sanatoasa si sa aiba o alimentatie cat mai bogata in substante nutritive si vitamine. Istoria supei a inceput probabil odata cu istoria gatitului. Combinarea diverselor ingrediente in oale mari cu scopul de a crea mancaruri usor de gatit si servit, care sa fie hranito... vezi detalii

docx

Integrare europeana

Introducere In aceasta lucrare vom detalia principiile si valorile ce stau la baza Uniunii Europene, in principal cele patru libertati, considerate astazi fundamentale, bunei functionari a economiei si societatii europene. Se va discuta despre trasaturile principale a circulatiei bunurilor si serviciilor, alaturi de libera miscare a persoanelor, a lucratorilor, dar si a capitalului si cum din aceste libertati s-a dezvoltat piata interna unica. Piata interna este una din cele mai mari realizari a Uniunii Europene, fiind si cea mai mare unitate pentru comert din lume. Aceasta a fost creata p... vezi detalii

docx

Raport practica - Directia publica de evidenta a persoanelor si stare civila - Sector 1

a) Identificarea institutiei - gazda si a compartimentului unde a fost efectuat stagiul de practica: Adresa: Bd. Maresal Averescu nr. 17, Sector 1, Bucuresti Telefon: 021.222.01.09 Institutia unde am efectuat stagiul de practica universitara se numeste Directia Publica de Evidenta a Persoanelor si Stare Civila - Sector 1. Starea civila, situatia juridica ce subsumeaza complexul de drepturi si obligatii prin care se exprima atributele si calitatile dobandite de persoana fizica in cadrul raporturilor sale de familie, ca o consecinta a apartenentei sale la o anumita comunitate familiala. Comp... vezi detalii

docx

Functia de motivare in cadrul unitatii scoala gimnaziala, Comuna Urecheni, Judetul Neamt

CAPITOLUL 1 GENERALITATI ALE FUNTIEI DE MOTIVARE 1.4. Definire si concept Motivatia este un ,,concept fundamental in psihologie si, in genere in stiintele despre om, exprimand faptul ca la baza conduitei umane se afla intotdeauna un ansamblu de mobiluri - trebuinte, tendinte, afecte, interese, intentii, idealuri - care sustin realizarea anumitor actiuni, fapte, atitudini". Avand in vedere dinamica sistemului trebuintelor individului, motivatia ne permite sa intelegem o serie de fenomene psihosociale deosebit de semnificative sub aspect practic, ca de exemplu: alegerea profesiei, int... vezi detalii

docx

Multumirea studentilor din Academia de Studii Economice Bucuresti fata de aspecte legate de calitatea vietii

1. Introducere: Lucrarea de cercetare are ca scop prezentarea calitatii vietii studentilor din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucuresti si cat de multumiti sunt acestia in acord cu conditiile oferite de catre facultatile din cadrul Academiei. Cand spunem conditii ne referim la modul de predare al profesorilor, la aspectul, echipamentul necesar unei bune desfasurari a activitatilor din interiorul salilor de curs si seminarii, dar si la conditiile din caminele studentesti. Profesorii, clasele, echipamentele precum computerele, video-proiectoarele, curatenia si pana la confortul din ... vezi detalii

docx

Satisfactia cetatenilor care frecventeaza Biblioteca Judeteana "George Cosbuc", Bistrita-Nasaud

ISTORIC (BIBLIOTECA JUDETEANA "GEORGE COSBUC" BISTRITA NASAUD) Biblioteca Judeteana isi are fundamentul in dragostea pentru carte si lectura, cu indelungi traditii la Bistrita. Spre sfarsitul secolului al XIX-lea si inceputul secolului al XX-Iea, se consemneaza aparitia mai multor societati de lectura ale meseriasilor bistriteni, a unor biblioteci incipiente, unele patronate de Astra, altele de institutiile scolare, indeosebi de gimnaziul german de baieti, actualul Colegiu National Liviu Rebreanu. Biblioteca si-a deschis portile pentru cititori la data de 15 decembrie 1950, cu 234... vezi detalii

docx

Strategii de marketing si utilitatea lor in organizatia publica

Capitolul I. Intoducere- aspecte teoretice in domeniul Marketingului Marketingul public reprezinta functia organizationala si un process de furnizare, creare si comunicare a unor servicii publice pentru anumiti clienti si are rolul de a coordona realtia cu acestia in scopul de a satisfice nevoile organizatiei si a publicului. Marketingul s-a concretizat in mai multe planuri, precum: - pe functii de deservire; - pe oferirea de produse si servicii; - pe institutii/organizatii,agentii; - pe activitati de coducere si probleme sociale. Toate aceste planuri sunt centrate pe serviciile si produse... vezi detalii

docx, pdf, xlsx

Structura si dinamica cheltuielilor publice din Bugetul Local al Municipiului Iasi

1. Structura cheltuielilor publice din bugetul local - criterii si componente (conform clasificatiei bugetare) Un element esential in formularea bugetului si a politicii din domeniul alocarii resurselor bugetare il reprezinta clasificarea si prezentarea cheltuielilor in buget, cu atat mai mult cu cat fata de perioada finanetelor publice clasice, cand cheltuielile publice asigurau strict functionarea autoritatilor de stat, organisme neutre in sfera economico-social, in perioada moderna sfera de cuprindere s-a extins in paralel cu diversificarea prerogativelor atribuite statului, iar cheltui... vezi detalii

pdf

Strategia de eficienta energetica a judetului Mehedinti pentru perioada 2016-2020

CAP.1 INTRODUCERE 1.1 SCURTA PREZENTARE Sectorul energetic al oricarei tari are o importanta deosebita pentru dezvoltarea economico-sociala si imbunatatirea calitatii vietii cetatenilor sai. Dezvoltarea durabila o constituie asigurarea alimentarii cu energie in volum suficient, dar si accesul larg la serviciile energetice. Datorita limitarii resurselor energetice traditionale(combustibili fosili), si aparitiei necesitatii folosirii de surse regenerabile de energie, Consiliul Judetean Mehedinti in exercitarea atributiilor ce ii revin, elaboreaza "Strategia de eficienta energetica a jude... vezi detalii

docx

Caiet practica Birou Executor Judecatoresc

I. Organizarea activitatii executorilor judecatoresti Executorii judecatoresti functioneaza dupa cum urmeaza: Camera executorilor judecatoresti In circumscriptia fiecarei curti de apel functioneaza cate o Camera a executorilor judecatoresti, cu personalitate juridica. Din Camera executorilor judecatoresti fac parte toti executorii judecatoresti din circumscriptia curtii de apel respective . Camera executorilor judecatoresti este condusa de un colegiu director format dintr-un presedinte, un vicepresedinte si 3-7 membri. Presedintele colegiului director reprezinta Camera executorilor judecat... vezi detalii

Hopa sus!