Cercetare marketing ONG Daruieste viata

Cuprins proiect Cum descarc?

INTRODUCERE 4
Cap I. Aspecte teoretice 5
Cap. II Analiza documente 7
Cap. IV Observatie - spikeri motivationali 8
Concluzii 9
Bibliografie: 10
Surse de internet: 10


Extras din proiect Cum descarc?

INTRODUCERE
Tema lucrarii mele de cercetare este:,,Marketingul intr-un O.N.G.". In cercetarea mea ma raportez la modul in care o organizatie non-guvernamentala reuseste sa se promoveze astfel incat sa fie cunoscuta publicului larg prin activitatile desfasurate in folosul unor idivizi/ comunitati. 
Scopul cercetarii este sa aflu in ce sectoare sunt mai amplu observabili pentru masele de consumatori de informatie: online, TV, ziare.
Intrebarile de cercetare la care doresc sa imi raspund la sfarsitul lucrarii sunt:
1) Ce actori(finantatori,sponsori) sunt implicati in vederea promovarii?
2) Ce alte canalele de promovare utilizeaza pe langa ziare, TV si online?
3) Care canal de comunicare este cel mai des utilizat?
4) Cum este interactiunea in mediul online?
5) Cum ajung sa fie promovati pe posturile TV?
Asociatia DARUIESTE VIATA a luat nastere in 2012 la initiativa lui Carmen Uscatu si Oana Gheorghiu, cu scopul de a continua intr-un mod profesional misiunea inceputa in regim de voluntariat, dedicandu-ne cu precadere identificarii de solutii care sa creasca sansele la VIATA ale bolnavilor de cancer din Romania. Inca din 2009, alaturi de aceasta asociatie este Paula Herlo, oferind sprijin constant in demersurile si campaniile desfasurate. In prezent, ea este Presedintele Onorific al asociatiei.
In 2013, alaturi de Ogilvy Romania, a fost creata Bursa de Fericire -  prima platforma online de strangere de fonduri care transparentizeaza investitiile companiilor sau persoanelor fizice, in proiectele pentru dotarea si modernizarea centrelor oncologice din Romania. Pana in ianuarie 2018, au fost stranse un total de 5.200.715 de actiuni (insemnand peste 10 milioane de euro), care au dat sperante la viata multor copii bolnavi de cancer.
Cap I. Aspecte teoretice 
ONG-urile zilelor noastre au in general priza la public datorita felului in care se pozitioneaza, se promoveaza si apoi se vand. In aceasta piata bombardata de informatie, este foarte important ca fiecare ONG sa-si gaseasca publicul tinta si canalul de comunicare. Desi organizatiile non-guvernamentale nu vand produse propriu-zise, acestea se promoveaza prin principii, valori, cultura organizationala, obiective, misiune si activitate.
Imaginea unei organizatii non-guvernamentale reprezinta oglinda acesteia in comunitate, atat fata de publicul ce sprijina activitatea ONG-ului, cat si fata de beneficiarii acestuia. Iar imaginea unui ONG este in stransa legatura cu identitatea acestuia, identitate care se formeaza prin tehnici de marketing si PR. Fiecare element ce tine de ONG contribuie intr-un fel sau altul la imaginea cu care acesta se promoveaza publicului tinta.
Totusi, marketingul intr-un ONG consta in proiectele si evenimentele pe care acesta le desfasoara. Proiectele sunt rotita ce fac organizatia sa functioneze si, in acelasi timp, sunt cele care asigura consolidarea identitatii si vizibilitatea in randul comunitatii. Astfel, exista cateva tehnici de marketing si PR pentru etapele esentiale din existenta unui ONG:
1. Stabilirea publicului tinta. Acest prim pas este esential pentru ca influenteaza activitatea din viitor a ONG-ului. Cu o targetare precisa, evenimentele si proiectele urmatoare se vor bucura de un real succes, datorita cunostintelor despre contextul in care se afla publicul tinta.
2. Adaptarea comunicarii la publicul tinta. De asemenea, este foarte important ca organizatiile non-guvernamentale sa se plieze pe profilul celor ce sprijina activitatea si beneficiarilor. Astfel, se asigura ca mesajul ajunge la acestia fara impedimente. Este esential ca printre caracteristicile comunicarii sa se regaseasca claritatea, concizia, eficienta, transparenta si familiaritatea.
3. Crearea identitatii. Un ONG se recunoaste in comunitate in special prin aspectele vizuale: logo, slogan, newsletter, blog. Acestea trebuie sa cat mai familiare si ONG-ul trebuie sa mentina o comunicare constanta cu publicul tinta.
4. Diversitatea canalelor de comunicare. Pentru o vizibilitate cat mai mare, fiecare organizatie non-guvernamentala trebuie sa transmita informatii despre activitatea si proiectele pe care le desfasoara prin intermediul a cat mai multe canale de comunicare. Astfel, regasim promovarea prin TV, radio, presa scrisa, internet si metode neconventionale.
5. Mentinerea activitatii.Toate tehnicile de marketing si PR inglobeaza acest ultim pas. Constanta prin proiecte si evenimente a oricarui ONG in viata comunitatii va duce la o recunoastere a acestuia si la o vizibilitate mult mai ridicata.


Fisiere in arhiva (1):

  • Cercetare marketing ONG Daruieste viata.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Bibliografie

Carti:
-  Natalia Balogh, Martin Balogh/ Managementul organizatiilor neguvernamentale si non-profit- Bucuresti: Tritonic Books, 2013
Surse de internet:
-  Digi24[Online] disponibil la adresa https://www.digi24.ro/emisiuni/in-fata-ta/in-fata-ta-21-octombrie-00-00-1017225?fbclid=IwAR1To9BezXEVMbqivPF6MaCL_RN7pN4oVF-DvyxygEbB_Lmnl5rdzBBAX4o accesat la data de 08.01.2020
-  Daruieste viata[Online] disponibil la adresa https://old.daruiesteviata.ro/ accesat la data de 06.01.2020
-  Daruieste viata facebook [Online] disponibil la adresa https://www.facebook.com/daruiesteviata.ro/


Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!