Criza de imagine și reputația instituției ANAF

Proiect
8.5/10 (2 voturi)
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 18 în total
Cuvinte : 4223
Mărime: 1.28MB (arhivat)
Publicat de: Cosmin Sorin I.
Puncte necesare: 6
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Dospinescu Nicoleta

Cuprins

  1. 1.Metode de comunicare scrisă - Broșura de întreprindere 3
  2. Somații - scrisoare de aducere aminte 4
  3. Scrisoare de afaceri 5
  4. Scrisoare de follow-up 6
  5. 2.Aspecte introductive privind instituția A.N.A.F. 7
  6. 3.Criza de imagine a instituției A.N.A.F. 9
  7. 4.Planul de comunicare pentru ieșirea din criză 11
  8. 5.Strategia de comunicare Benoit 14
  9. 6.Diagrama GANTT 16
  10. Bugetul alocat 16
  11. 7.Evaluarea acțiunilor derulate 17
  12. Bibliografie 18

Extras din proiect

1. Metode de comunicare scrisă - Broșura de întreprindere

Somații - scrisoare de aducere aminte

După cum putem observa, aceasta reprezintă prima somație, ce are ca scop amintirea unei probleme recent indentificată, anunțând astfel compania datoare de suma neachitată.

În a doua imagine avem a doua somație ce rezultă din neconfirmarea primei somații trimise, aceasta menționând mai clar suma neachitată, alături de care sunt specificate niște costuri suplimentate, totalul fiind nevoit a fi achitat în maximum 10 zile.

Și nu în ultimul rând, putem observa a treia somație, ce reprezintă ultima șansă prin care compania poate achita debitul datorat, cu mențiunea ca după depășirea timpului specificat, instituția va apela la măsuri care vor conduce compania contribuabilă în instanța de judecată.

Scrisoare de afaceri

Scrisoare de follow-up

Putem observa mai sus atât scrisoarea de afaceri, cât și scrisoarea de follow-up, semn că această nouă colaborare a fost acceptată. Astfel, prin scrisoarea de afaceri, instituția publică A.N.A.F. a lansat o oferă prin care dorește colaborarea cu una dintre cele mai mari companii în domeniul IT din România.

În această scrisoare și-au exprimat clar aprecierea față de ceea ce compania IMB România SRL a realizat, alături de încrederea pe care Agenția Națională de Administrare Fiscală o au față de abilitățile și capacitatea companiei, fapt care a condus la posibilitatea unei noi colaborări.

În răspuns, după întâlnirea care a avut loc între cele două entități, compania IMB România SRL a acceptat prin scrisoarea de follow-up parteneriatul propus de instituție, fiind de altfel placuți impresionați de admirația pe care o au față de activitatea companiei, inclusiv a gradului de sinceritate de care au dat dovadă prin admiterea faptului că programele software în cadrul A.N.A.F. erau deteriorate și învechite, nemaireușind să țină pasul cu sarcinile actuale necesare.

Bibliografie

- www.anaf.ro

- www.capital.ro

- www.economica.net

- www.wikipedia.org

- www.digi24.ro

- www.efin.ro

- www.wall-street.ro

Preview document

Criza de imagine și reputația instituției ANAF - Pagina 1
Criza de imagine și reputația instituției ANAF - Pagina 2
Criza de imagine și reputația instituției ANAF - Pagina 3
Criza de imagine și reputația instituției ANAF - Pagina 4
Criza de imagine și reputația instituției ANAF - Pagina 5
Criza de imagine și reputația instituției ANAF - Pagina 6
Criza de imagine și reputația instituției ANAF - Pagina 7
Criza de imagine și reputația instituției ANAF - Pagina 8
Criza de imagine și reputația instituției ANAF - Pagina 9
Criza de imagine și reputația instituției ANAF - Pagina 10
Criza de imagine și reputația instituției ANAF - Pagina 11
Criza de imagine și reputația instituției ANAF - Pagina 12
Criza de imagine și reputația instituției ANAF - Pagina 13
Criza de imagine și reputația instituției ANAF - Pagina 14
Criza de imagine și reputația instituției ANAF - Pagina 15
Criza de imagine și reputația instituției ANAF - Pagina 16
Criza de imagine și reputația instituției ANAF - Pagina 17
Criza de imagine și reputația instituției ANAF - Pagina 18

Conținut arhivă zip

  • Criza de imagine si reputatia institutiei ANAF.docx

Alții au mai descărcat și

Mijloace și tehnici de comunicare - Relațiile cu media

furnizeză informații mediei; propun material precum fotografii, casete video, reprezentări grafice a informației asistate de calculator, etc;...

Structura pentru sprijinirea dezvoltării urbane durabile

Având în vedere importanța și compexitatea dimensiunii urbane a politicii de coeziune în perioada 2014-2020 și ținând cont și de experiența...

Drept Civil - curs și tematică pt examen

16.10.2017 Tematica Examenului 1. Norma de drept. Structura. 2. Raportul juridic civil. Structura. 3. Capacitatea juridical a partilor...

Administrație publică

STATUL - reprezintă forma instituționalizată de organizare politică a unei colectivități umane constituite istoric și localizate geografic pe un...

Organizații europene și euroatlantice

Istoria recenta a Europei este strâns legată de eforturile realizate imediat după cel de-al II Război Mondial. În prezent, vorbim de o Uniune...

Elemente de arhivistică, birotică și documentaristică

INTRODUCERE Arhivistica și informarea documentară (documentaristica) sunt discipline care au ca sferă de cercetare documentele scrise. Activitatea...

Finanțe publice

S 1 APARIȚIA SI EVOLUTIA FINANȚELOR PUBLICE La baza F.P. stau 2 elemente esentiale : STATUL SI BANII a carui evolutie de a lungul istoriei a...

Evoluția conceptului drepturile omului

Drepturile individuale ale cetățenilor și cetățenia europeană sunt consacrate în Carta drepturilor fundamentale a Uniunii Europene, în Tratatul...

Ai nevoie de altceva?