Cuprins
- 1.Metode de comunicare scrisă - Broșura de întreprindere 3
- Somații - scrisoare de aducere aminte 4
- Scrisoare de afaceri 5
- Scrisoare de follow-up 6
- 2.Aspecte introductive privind instituția A.N.A.F. 7
- 3.Criza de imagine a instituției A.N.A.F. 9
- 4.Planul de comunicare pentru ieșirea din criză 11
- 5.Strategia de comunicare Benoit 14
- 6.Diagrama GANTT 16
- Bugetul alocat 16
- 7.Evaluarea acțiunilor derulate 17
- Bibliografie 18
Extras din proiect
1. Metode de comunicare scrisă - Broșura de întreprindere
Somații - scrisoare de aducere aminte
După cum putem observa, aceasta reprezintă prima somație, ce are ca scop amintirea unei probleme recent indentificată, anunțând astfel compania datoare de suma neachitată.
În a doua imagine avem a doua somație ce rezultă din neconfirmarea primei somații trimise, aceasta menționând mai clar suma neachitată, alături de care sunt specificate niște costuri suplimentate, totalul fiind nevoit a fi achitat în maximum 10 zile.
Și nu în ultimul rând, putem observa a treia somație, ce reprezintă ultima șansă prin care compania poate achita debitul datorat, cu mențiunea ca după depășirea timpului specificat, instituția va apela la măsuri care vor conduce compania contribuabilă în instanța de judecată.
Scrisoare de afaceri
Scrisoare de follow-up
Putem observa mai sus atât scrisoarea de afaceri, cât și scrisoarea de follow-up, semn că această nouă colaborare a fost acceptată. Astfel, prin scrisoarea de afaceri, instituția publică A.N.A.F. a lansat o oferă prin care dorește colaborarea cu una dintre cele mai mari companii în domeniul IT din România.
În această scrisoare și-au exprimat clar aprecierea față de ceea ce compania IMB România SRL a realizat, alături de încrederea pe care Agenția Națională de Administrare Fiscală o au față de abilitățile și capacitatea companiei, fapt care a condus la posibilitatea unei noi colaborări.
În răspuns, după întâlnirea care a avut loc între cele două entități, compania IMB România SRL a acceptat prin scrisoarea de follow-up parteneriatul propus de instituție, fiind de altfel placuți impresionați de admirația pe care o au față de activitatea companiei, inclusiv a gradului de sinceritate de care au dat dovadă prin admiterea faptului că programele software în cadrul A.N.A.F. erau deteriorate și învechite, nemaireușind să țină pasul cu sarcinile actuale necesare.
Bibliografie
- www.anaf.ro
- www.capital.ro
- www.economica.net
- www.wikipedia.org
- www.digi24.ro
- www.efin.ro
- www.wall-street.ro
Preview document
Conținut arhivă zip
- Criza de imagine si reputatia institutiei ANAF.docx