1. INFORMATII GENERALE ... . pag. 4 2. DESCRIEREA FIRMEI .. ... .. pag.4 2.1. DESCRIEREA FIRMEI . . pag.4 2.2. OBIECTIVELE PROIECTULUI pag.7 3. MANAGEMENTUL PROIECTULUI . pag.8 4. UTILIZAREA NOILOR TEHNOLOGII SI PROMOVAREA SOCIETATII INFORMATIONALE .. pag.9 4.1. SOCIETATEA INFORMATIONALA SI NOILE TEHNOLOGII .. pag.9 4.2. IMPACTUL ASUPRA MEDIULUI SI EFICIENTA ENERGETICA ... pag.9 5. IDEEA DE AFACERE ... ... .. pag.10 5.1 PREZENTAREA IDEII DE AFACERI .. ... pag.10 5.2 OBIECTIVE CUANTIFICABILE pag.12 5.3. DURATA DE IMPLEMENTARE . .. pag.12 5.4. ACTIVITATILE PRECONIZATE .. . pag.12 5.5. RESURSE NECESARE pag.14 6. FINANTAREA AFACERII pag.16 6.1. NECESAARUL DE FINANTARE ... pag.16 6.2. SURSELE DE FINANTATE pag.18 7. MARKETINGUL AFACERII .. pag.18 7.1. CLIENTII . . pag.18 7.2. FURNIZORII pag.19 7.3. CONCURENTA .. pag. 19 7.4. PROMOVAREA . . pag.20 7.5. DISTRIBUTIA pag.20 8. PERSPECTIVE DE DEZVOLTARE .. pag.20 8.1. INDICATORI DE EFICIENTA ECONOMICA .. pag.20 8.2. IMPACTUL ASUPRA MEDIULUI pag.23 8.3. PREMISE ALE DEZVOLTARII PE PIATA REALA pag.23
1. INFORMATII GENERALE ... . pag. 4 2. DESCRIEREA FIRMEI .. ... .. pag.4 2.1. DESCRIEREA FIRMEI . . pag.4 2.2. OBIECTIVELE PROIECTULUI pag.7 3. MANAGEMENTUL PROIECTULUI . pag.8 4. UTILIZAREA NOILOR TEHNOLOGII SI PROMOVAREA SOCIETATII INFORMATIONALE .. pag.9 4.1. SOCIETATEA INFORMATIONALA SI NOILE TEHNOLOGII .. pag.9 4.2. IMPACTUL ASUPRA MEDIULUI SI EFICIENTA ENERGETICA ... pag.9 5. IDEEA DE AFACERE ... ... .. pag.10 5.1 PREZENTAREA IDEII DE AFACERI .. ... pag.10 5.2 OBIECTIVE CUANTIFICABILE pag.12 5.3. DURATA DE IMPLEMENTARE . .. pag.12 5.4. ACTIVITATILE PRECONIZATE .. . pag.12 5.5. RESURSE NECESARE pag.14 6. FINANTAREA AFACERII pag.16 6.1. NECESAARUL DE FINANTARE ... pag.16 6.2. SURSELE DE FINANTATE pag.18 7. MARKETINGUL AFACERII .. pag.18 7.1. CLIENTII . . pag.18 7.2. FURNIZORII pag.19 7.3. CONCURENTA .. pag. 19 7.4. PROMOVAREA . . pag.20 7.5. DISTRIBUTIA pag.20 8. PERSPECTIVE DE DEZVOLTARE .. pag.20 8.1. INDICATORI DE EFICIENTA ECONOMICA .. pag.20 8.2. IMPACTUL ASUPRA MEDIULUI pag.23 8.3. PREMISE ALE DEZVOLTARII PE PIATA REALA pag.23 1. INFORMATII GENERALE Firma S.C. "PERFORMANCE" S.R.L. a fost infiintata in 22.09.2017. In anul 2017 firma a fost infiintata de catre asociatii: Stanila Cosmina Denisa, Sandru Oana Giovana, Tolcea Bianca Lucia si inmatriculata sub numarul J37/142/22.09.2017, avand codul unic de inregistrare RO221342110001. La aceasta data capitalul social al firmei este de 202.000 lei, compus din 100 parti sociale, cu o valoarea de 2020 lei. Forma juridica S.C. PERFORMANCE S.R.L. este persoana juridica romana, avand forma juridica de societate comerciala cu raspundere limitata. Sediul firmei este la Strada Johann Heinrich Pestalozzi 16, Timisoara 300115. 2. DESCRIEREA FIRMEI 2.1. DESCRIERE FIRMEI Domeniul de activitate este: comert; Obiectul de activitate este: Activitati de design specializat; Cod CAEN 7410. Viziune, misiune, strategie Viziune - S.C. PERFORMANCE S.R.L incearca printr-o investitie atent planificata, imbinarea unui mediu frumos cu utilitatea acestuia. - Diversificarea activitatii firmei prin implementarea unei afaceri diferite in scopul maximizarii profitului. Misiune - Conceperea unor stiluri de design in domeniul rezidential si comercial; - Proiectarea unor amenjari interioare si exterioare pentru spatii cu diverse destinatii; - Identificarea si satisfacerea potentialilor beneficiari ai serviciilor oferite; - Prestarea catre beneficiari a unor servicii care corespund tendintelor actuale. Strategie - Cresterea numarului de clienti si promovarea conceptului prin intermediul acestora; - Standard ridicat de profesionalism mentinut printr-o perfectionare continua a personalului; - Extinderea cotei de piata in domeniul design-ului; - Politica de marketing performanta: - realizarea sistematica a unor cercetari de marketing. Scopul acestora este cunoasterea nevoilor clientilor si adaptarea serviciilor si produselor firmei la acestea; - aplicarea unor chestionare pentru identificarea nevoilor societatii si recrutarea de personal din randul acesteia; - realizarea periodica a analizei SWOT pentru a face posibila implementarea viziunii.
Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.
Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.