Capitolul I: Prezentarea generala a firmei 1.1 Scurt istoric 1.2 Descrierea generala a firmei si obiectul de activitate 1.3 Prezentarea portofoliului de produse 1.4 Structura organizatorica 1.5 Misiunea firmei 1.6 Obiectivele firmei Capitolul II: Analiza factorilor interni si externi ai firmei 2.1 Analiza strategiei de dezvoltare (Matricea SWOT) 2.2 Evaluarea factorilor interni (MEFI) 2.3 Evaluarea factorilor externi (MEFE) 2.4 Matricea TOWS Capitolul III: Activitatea de productie a firmei 3.1 Strategii de dezvoltare a firmei 3.1.1 Strategii globale 3.1.2 Strategii partiale Capitolul IV: Identificarea strategiilor de dezvoltare pentru firma 4.1 Matricea SPACE 4.2 Matricea Intern-Extern (IE) 4.3 Marea matrice a strategiei/GRAND 4.4 Modelul PORTER 4.5 Diagrama de apreciere a pozitiei concurentiale a firmei 4.6 Diagrama profilului concurential 4.7 Modelul BCG (BOSTON CONSULTING GROUP) 4.8 Matricea Artur D. Little (ADL) 4.9 Matricea McKinsey 4.10 Matricea Profilului Competitiv (MPC) 4.11 Matricea de Planificare Strategica Cantitativa (MPSC) 4.12 Matricea Ansoff
Capitolul I: Prezentarea generala a firmei 1.1 Scurt istoric In urma cu 20 de ani, SC MIB Prodcom SRL si-a luat angajamentul sa livreze pe piata romaneasca produse alimentare de calitate. Din 1998 am inceput propria productie de conserve, achizitionand si modernizand fosta intreprindere Legume Fructe Aiud (judetul Alba), iar in anul 2002 ne-am luat responsabilitatea de a duce mai departe brandul Arovit, odata cu achizitionarea fabricii din Valea lui Mihai - emblema a agriculturii bihorene. Mentinerea in piata romaneasca a unei fabrici si a unei marci care dateaza de peste 70 de ani demonstreaza onestitatea noastra fata de consumatorii fideli Arovit. Viziunea noastra a fost si este apreciata in Romania, fapt atestat de topurile realizate de-a lungul anilor de catre Camera de Comert si Industrie a Romaniei, Consiliul National al Intreprinderilor Mici si Mijlocii si de catre Camera de Comert si Industrie Cluj. Ne-am implicat in comunitatile locale in care suntem prezenti, asigurand locuri de munca pentru sute de persoane, precum si desfacere pentru produsele fermierilor autohtoni. 1.2 Descrierea generala a firmei si obiectul de activitate Compania S.C MIB PRODCOM S.R.L este inregistrata in Cluj-Napoca, cu numarul J12/4068/1994 , cod fiscal 6654160 . Societatea isi desfasoara activitatea in Municipiul Cluj-Napoca, Str. TEODOR MIHALI, Nr. 39-43, jud. Cluj. S.C. "MIB PRODCOM" S.R.L are cod CAEN 1039, care reprezinta prelucrarea si conservarea fructelor si legumelor. Este o societate cu capital integral privat, valoarea capitalului social fiind de 45.143.025 lei, cu o cifra de afaceri in 2018 de 52.420.692 lei. 1.3 Prezentarea portofoliului de produse Principalul activ al S.C. "MIB PRODCOM" S.R.L este "Fabrica de conserve din legume si fructe: dulceturi, gemuri, nectaruri si fabricarea mancarii de specialitate. Produse Arovit:- conserve tomate - Nectaruri - Gemuri - Dulceturi - Mancaruri cu carne - Mancaruri de post - Gemuri pentru patiserii - Compoturi - Muraturi - Legume in apa - Sosuri 1.4 Structura organizatorica Fabrica dispune de un numar total de 94 de angajati. Organigrama firmei cuprinde: departamentul economic si tehnic, fiecare fiind coordonate de catre un director cu specializare pe domeniul pe care activeaza. Top managementul firmei este asigurat de 2 directori generali care sunt si administratorii firmei. Departamentul economic gestioneaza fluxurile financiare ala firmei si este un serviciu externalizat. Directorul tehnic este persoana care coordoneaza si productia, Un alt departament important al firmei este departamentul vanzari, in subordinea caruia pentru inceput va fi o persoana. Managerii firmei au experienta in producerea dulceturilor, dobandita din generatie in generatie.
Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.
Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.