Plan de Afaceri SC Valybia Com SRL

Extras din proiect Cum descarc?

1.Prezentarea firmei
Unitatea de panificatie si patiserie poarta denumirea de S.C. VALYBIA COM SRL.Firma a fost infiintata in anul 1994 de catre domnul Singeorzan Gavrila,persoana fizica ,care detine intregul capital social.
In prezent societatea dispune de 25 de angajati care presteaza servicii atat in ceea ce priveste procesul de productie al produselor cat si in ceea ce priveste partea de administratie.
Datele de identificare ale firmei sunt inregistrate la Camera de Comert si sunt urmatoarele:RO 6555272 si codul CAEN 1071.
Capitalul social este privat si apatine in intregime unicului asociat.
Firma nostra este situata in judetul Bistrita Nasaud, strada Garii, nr.48.putem de asemenea sa fim contactati la numarul de telefon 0263/233403 pentru orice informatie de care au nevoie consumatorii de produse fabricate de noi.
Dispunem de conturi bancare deschise la BCR,SAN PAOLO.
Principala activitate desfasurata de firma noastra este reprezentata de productie.In procesul de productie ne ocupam de obtinerea de produse de panificatie si de paine.Sortimentele de produse de panificatie pe care le producem sunt painea alba de 1 kg, cozonaci cu nuca, cozonaci cu mac si croissante simple.
Desi nu dispunem de o gama larga de sortimente in acest domeniu, credem ca afacerea are succes datorita faptului ca se situeaza printre primele cinci brutarii aparute in judet, de-a lungul celor 15 ani de activitate de productie am reusit sa ne castigam o clientela fidela si in acelasi timp respectul clientilor.Un alt motiv pentru care consideram ca avem succes este faptul ca produsele noastre sunt produse de calitate superioara care nu contin amelioratori, pretul produselor este accesibil, spre exemplu o paine de 1 kg o dam spre comercializare la pretul de 4,6 lei.Ambalajele in care sunt pastrate produsele sunt atractive pentru consumatori.Deasemenea seriozitatea de care am dat dovada de-a lungul perioadei de cand ne aflam pe piata constituie unul dintre avantajele pe care le avem fata de firmele noi aparute pe piata.
Perspectivele de dezvoltare ale afacerii noastre sunt constituite din dorinta de extindere si pe partea de patiserie si foietaje, extindere rutelor de livrare a produselor si in afara judetului,in principal in zonele limitrofe care nu dispun de astfel de produse.
Avand in vedere faptul ca domeniul principal de activitate este panificatia si faptul ca este un domeniu cu traditie si vechime,dar in acelasi timp care se afla in continua dezvoltare, strategia pe care dorim sa o adoptam se bazeaza pe calitatea produselor oferite spre comercializare , pe seriozitatea cu care ne facem facem datoria fata de consumatori.Obiectivele concrete ale acestei afaceri in viitor vor avea legatura cu noi pe piata , extinderea piatei de comercializare si nu in ultimul rand construirea unei fabrici noi, mai mari,cu o capacitate mai mare de productie si cu utilaje performante.Toate acestea se vor reflecta in calitatea produselor pe care dorim sa le fabricam in viitor.
2.Studiu de piata
Confruntati cu scaderea de paine producatorii stau pe ganduri: ar fi mai bine sa se concentreze pe painea traditionala sau pe specialitatile in genul painii feliate, care se vand tot mai bine?Miza este mare: piata painii din Romania creste cu circa 20% in 2008, la 1,2 miliarde de euro Romanii mananca de la an la an, din ce in ce mai putina paine.Conform statisticilor Rompan, patronatul din panificatie, consumul de paine a scazut in ultimii zece ani cu zece kilograme pe consumator, la 108-110 kg pe locuitor pe an, si, cu toate ca este inca ridicat fata de media europeana,trendul de scadere va continua si in urmatorii ani.
In fata acestei situatii, desi valoric piata creste in 2008 cu pana la 20%, conform estimarile lui Aurel Popescu, presedintele de la Rompan, panificatia a intrat intr-un puternic proces de segmentare, in care specialitatiile si painea traditionala se lupta din ce in ce mai aprig pe cosul zilnic al romanilor.
Urmand acest trend, Pambac Bacau, Dobrogea Group si Spicul, trei dintre principalii producatori de paine din Romania au trecut deja la dezvoltarea puternica a productiei de produse premium, de la painea feliata la cea cu minerale, fara E-uri si cu aport caloric redus.
Painea pare sa scada ca importanta in alcatuirea cosului zilnic al consumatorului roman.Cel putin asta arata studiile Rompan care spun ca obiceiurile de consum ale romanilor s-au schimbat destul de mult in ultimii 10 ani.
Pe fondul cresterii preturilor in domeniul panificatiei dar si al interesului tot mai vadit pentru produsele sanatoase si care nu ingrasa, romanii nu mai cumpara in fiecare zi paine.Pe de alta parte, se refera din ce in ce mai mult painea ambalata, feliata, cu E-uri cat mai putine si cu un aport caloric scazut.
Romanii cumpara mai mult din supermarket-uri si mai putin de la magazinele de cartier.Dincolo de motivele legate de pret, o franzela costand in medie intre 0,7 si 0,9 lei in prezent, iar o paine feliata intre 3,5 si 4,5 lei, dar si urmare a unei alimentatii mai rationale, oferta destul de bogata de alimente din piata a determinat consumatorii sa inlocuiasca piinea cu alte produse.
Romanii consuma in prezent in proportie de 70% paine alba si 30% paine neagra.Un studiu realizat de Euromonitor, citat de Spicul, arata fapul ca in 2007 produsele de panificatie de nisa au crescut cu pana la 70%, la vanzari de aproape 150 de milioane de euro.
In prezent romanii se afla pe locul 3 in Europa in privinta consumului de paine.Conform unui studiu de piata prezentat de Rompan franzela de 280-300 de grame este mai cautata in zona Constanta-Pitesti, paine de 500 de grame este consumata in zonele Teleorman, Dolj, Olt, Valcea, iar painea de 500-600 de grame este preferata de consumatorii din zona Moldovei.Franzela de peste 800 de grame si pana la 4 kg este consumata in Ardeal si Banat.
Producatorii din domeniul panificatiei estimeaza ca in acest an, dincolo de scaderea consumului si cresterea pretului,piata painii va creste, ca valoare, cu aproape 20%, dar va scadea in ceea ce priveste consumul, cu pana la 5%.


Fisiere in arhiva (1):

  • Plan de Afaceri SC Valybia Com SRL.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!