Cuprins
- 1. Instroducere 3
- 2. Criza de imagine actuală 5
- 3. Planul de comunicare pentru ieșirea din criză 6
- 3.1 Scopul și obiectivele comunicării 6
- 3.2 Publicurile țintă 6
- 3.3 Axa campaniei de comunicare 7
- 4. Releele de informare 8
- 5. Tehnici specifice de PR și strategii de comunicare anticriză 8
- 6. Plan cronologic al activităților campaniei de comunicare al organizației și stabilirea bugetului campaniei 13
- 7. Evaluarea acțiunilor derulate pe parcursul campaniei de comunicare anticriză 15
- BIBLIOGRAFIE 17
Extras din proiect
1.Introducere
Un instument original și eficace pentru a răspunde tuturor provocărilor cu care se confruntă periodic o organizație este reprezentat de relațiile publice.
În opinia lui Jensen Zhao și a colaboratorilor săi practica relațiilor publice reprezintă „arta și știința socială a analizei tendințelor, aprecierea predictibilă a consecințelor lor, consilierea liderilor organizațiilor, implementarea planurilor programelor de acțiune care vor servi atât organizațiilor cît și interesului general al publicului”.
Cei de la Britsh Institute of Public Opinion definesc relațiile publice ca fiind „efortul deliberat, planificat și susținut de a stabili și menține înțelegerea reciprocă între organizație și diferitele ei categorii de public”.
Așadar PR-ul aspiră la obținerea unor acorduri prin intermediul comunicării, trăiește din dialogul cu grupurile țintă și constă într-o muncă de informare pe termen lung, onestă, al cărei scop este câștigarea încrederii publicului țintă. Obiectivul PR-ului este de fapt construirea unei bune imagini.
Relațiile publice reprezintă un pion important în:
- Lansarea de noi idei;
- Creșterea cifrei de afaceri;
- Construirea și menținerea unei bune relații cu toate categoriile de public cu care intră în contact organizația;
- Refacerea imaginii organizației;
- Crearea unui climat favorabil;
- Trecerea sau evitarea unor crize;
- Determinarea oamenilor să-și schimbe comportamentul, etc.
Indiferent de mărimea organizației planul de campanie este benefic, ajutând-o pe aceasta să-și prezinte punctul de vedere dar o ajută și să lupte împotriva concurenței.
Campaniile de relații publice constituie intrumentul de marketing și comunicare publică care construiește, apără, schimbă sau cosmetizează imaginea publică a unei organizații, persoane, idei, brand, produs sau serviciu.
Obiectivul acestui proiect este de a prezenta Colegiul Tehnic de industrie Alimentara Craiova în momente de criză dar și modul în care aceasta a depășit această criză de imagine. Prin campania de relații publice urmărim să ne concentrăm asupra nevoilor de comunicare ale oamenilor și a factorilor ce influențează schimbările de atitudine, de comportament, de opinie.
Organizația și publicul acesteia au drept conexiune planul campaniei de relații publice. Planul organizației este interfața dintre activitățile interne ale organizației și publicul său. Acest plan începe cu o analiză urmată de un studiu, o planificare, o fază de execuție și una de control, toate acestea ducând la găsirea soluțiilor de comunicare corespunzătoare preocupărilor organizației.
2.Colegiul Tehnic de industrie Alimentara Craiova - prezentare generala
Colegiul Tehnic de industrie Alimentara Craiova se gaseste amplasat in partea de sud-vest a municipiului Craiova, pe strada Brestei nr.144 in zona cunoscuta sub denumirea de Craiovita Veche.Scoala noastrã este situatã în Craiova, pe str. Brestei nr. 144, cu acces direct la transportul public.
Forme de invatamant:
* Invatamant primar
* Invatamant gimnazial
* Invatamant liceal, cursuri de zi
* Liceu curs seral
• * Scoala de maistri - domeniul agricol si alimentar - maistru frigotehnist
• * Scoala postliceala - domeniul agricol si alimentar - Tehnician controlul calitatii produselor agroalimentare
* scoala de arte si meserii - domeniul: industrie alimentara
- domeniul: alimentarie publica
Şcoala a fost înfiinţatã şi şi-a început activitatea în anul 1963 sub denumirea de CENTRUL ŞCOLAR AL MINISTERULUI INDUSTRIEI ALIMENTARE, având ca structurã : şcoala profesionalã, şcoalã de maiştri, şcoalã postlicealã.
În 1973 denumirea se schimbã în LICEUL PENTRU INDUSTRIA ALIMENTARÃ, în cadrul cãruia funcţioneazã clase de liceu cu profil industrie alimentarã, clase de şcoalã profesionalã cu acelaşi profil, clase de ucenici la locul de muncã şi şcoalã de maiştri, ambele în profil industrie alimentarã.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Campanie de Relatii Publice in Situatii de Criza.docx