Evaluarea strategică a potențialului unei întreprinderi și folosirea concluziilor rezultate pentru elaborarea strategiei economice ce va fi adoptată

Extras din proiect Cum descarc?

CAPITOLUL 1
Prezentarea generala a SC ARGUS SA
1.1. Date generale
Fabrica de ulei comestibil SC ARGUS SA constituie obiectul prezentului studiu. Fabrica de ulei ARGUS
SA, are sediul in Constanta , str.Industriala, nr. 1, jud. Constanta, a fost inregistrata la Oficiul Registrului
Comertului nr. J 13/550/1991, Cod Fiscal 1872644, e-mail: secretariat@argus-oil.ro , marketing@argus-oil.ro .
Obiectul de activitate al firmei ARGUS SA -  Fabricarea uleiurilor si grasimilor cod CAEN 1041.
Fabrica este una care asigura tot procesul de productie al uleiurilor comestibile. Activitatea firmei consta in
producerea, comercializarea si promovarea unor diferite tipuri de uleiuri comestbile.
In functie e activitatiile pe care le practica fabricile se grupeaza in 2 categorii :
- Fabrici complet producatoare
- Fabrici care ofera produse partiale
1.2. Scurt istoric
Istroia firmei este una cu o bogata experienta prima piatra de temelie a fabrici a fost pusa in urma cu
mai bine de 70 de ani.
Aceasta a trecut prin cateva transformari ata din punct de vedere al spatiului si locatiei de productie cat
si a modului de existenta al companiei.
La jumatatea anilor 90 s-au pus bazele actualei forme de lucru cand societatea a fost privatizata prin
metoda MEBO. Societatea pe actiuni formata exista si astazi in aceasi structura organizatorica.
3
1.3. Obiect de activitate
Obiectul de activitate al firmei SC ARGUS SA -  Fabricarea uleiurilor si grasimilor CAEN 1041.
Aceasta clasa include: - producerea uleiurlor brute, producerea uleiulor rafinate, imbutelierea acestora,
comercializarea sub diferite branduri si prezentari, obtinerea de produse secundare.
CAPITOLUL 2
Caracteristici ale mediului romanesc care ar putea influenta sau influenteaza firma
Reglementarile privind importul de tehnologii noi precum si legea IMM-urilor pun bazele unei
dezvoltari solide a industriei. Din pacate exista si elemente negative printre care cel mai important este
instabilitatea legislativa. Factorii politici-legislativi influenteaza firma pozitiv dar si negativ.Adoptarea unor
prevederi privind scutirea impozitarii profitului reinvestit creeaza cadrul necesar realizarii unui proces
investitional crescut.
2.1. Factorii economici
Economia mondiala se afla intr-o perioada de schimbari majore. Acest lucru afecteaza si economia
Romaniei. Pe langa acest aspect in tara noastra nu exista o strategie nationala de dezvoltare fapt ce afecteaza si
domeniul confectiilor.
O mare problema o constituie dificultatea obtinerii unui credit pentru IMM-uri. Nu exista o banca
destinata IMM-urilor.Parghiile economice, cum ar fi dobanda, actioneaza negativ, in sensul ca nivelul lor ridicat
face imposibila orice tentativa de imprumut, pentru ca la o dobanda de 20-30% pe an trebuie sa ai o rata a
rentabilitatii foarte ridicata de peste 30% lucru care este destul de greu de realizat.
Avand in vedere situatia existenta, conducerea firmei trebuie sa implementeze o strategie viabila de
dezvoltare in care sa tina cont de toate aceste aspecte negative dar sa si urmareasca in permanent aparitia unei
noi legi sau a unor noi facilitati pentru IMM-uri.


Fisiere în arhivă (1):

  • Evaluarea strategica a potentialului unei intreprinderi si folosirea concluziilor rezultate pentru elabiorarea strategiei economice ce va fi adoptata.pdf

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.


Descarcă acest proiect cu doar 5€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!