EXCEL 3 Cerinta 1. Creare registru de calcul 3 Cerinta 2. Formatare celule 4 Cerinta 3. Editare date, aliniere text si orientarea textului 4 Cerinta 4. Editare celule 7 Cerinta 5. Moduri de adresare absoluta si relativa 9 Cerinta 6. Domeniu si copiere 10 Cerinta 7. Prelucrare foi de calcul 11 Cerinta 8. Utilizare date din foi de calcul 12 Cerinta 9. Formule si functii 13 Cerinta 10. Functii de cautare 16 Cerinta 11. Editare date pentru lucru cu domenii de celule 18 Cerinta 12. Operatii efectuate cu coloane 18 Cerinta 13. Operatii de sortare si/sau filtrare 20 Cerinta 14. Efectuare operatii de subtotalizare 21 Cerinta 15. Optiuni meniu principal si butoane de pe bara de instrumente 21 Cerinta 16. Protect sheet si Protect workbook. 22 Cerinta 17. Fromatare conditionata 23 Cerinta 18. Data Validation 23 Cerinta 19. Import si export 25 Cerinta 20. Grafice si diagrame 30 Cerinta 21. Graficele exportate prin tehnologia OLE 33 Cerinta 22. Tabela pivot 34 ACCESS 36 Cerinta 1. Creare baza de date 36 Cerinta 2. Creare cel putin 5 tabele 36 Cerinta 3. Tipuri de date 37 Cerinta 4. Tipuri de proprietati, cheie primara, cheie exetrna 37 Cerinta 5. Relatii 38 Cerinta 6. Introducerea de date in tabele 40 Cerinta 7. Query (Interogari) 40 Cerinta 8. Tipuri de interogari 41 Cerinta 9. Creare interogari din modul Design View 43 Cerinta 10. Formulare (Forms) 43 Cerinta 11. Modificarea formulalelor 44 Cerinta 12. Creare de rapoarte 44 Cerinta 13. Operatii rapoarte si elemente de identificare 46 SFARSIT 47
EXCEL Cerinta 1. Creare registru de calcul Pentru creeare unui registru vom merge in tabul de "Cautare sau Search" si vom tasta "Excel". Dupa care vom intra in aplicatie si vom selecta "Blank workbook" . Pentru a avea mai multe foi de calcul vom merge jos unde scrie "Sheet 1" si langa observam un plus pe care il apasam. Pentru a salva ce am lucrat mergem sus de tot in bara, unde este acea imprimanta si apasam pe ea. Vom fi redirectionati catre meniul "File", in zona de "Save As" vom selecta "Computer" si in partea dreapta selectam "Desktop". Dupa ce am urmat pasii, ne intreaba unde vrem sa o salvam si cu ce nume. Alegem numele si zona preferata si dam "save". Cerinta 2. Formatare celule Pentru a formata celulele, ne vom pozitiona pe celula, dam click dreapta si apasam pe "Format Cells ". Mergem pe prima casuta a tabelului care s-a deschis si anume "Number", de unde vom selecta categoria de formatare pe care o vrem si la final dam ok. Repetam acest lucru pentru fiecare operatie. Cerinta 3. Editare date, aliniere text si orientarea textului Pentru editarea datelor in diferite stiluri, dimensiuni, fonduri si tipuri vom merge in bara de sus si vom merge in sectiunea "Home" si avem diferite stiluri, dimensiuni, fonturi si tipuri in sectiunea "Front". Sau ne pozitionam pe o celula, dam click dreapta, selectam "Format Cells", si apoi selectam casuta "Font". Un exemplu este fontul Bernard MT Codesend, cu o dimensiune de 20 si un stilul underline. Pentru alinierea textului in celule, ne pozitionam tot in sectiunea acasa, dar de data asta in "Alignment" si regasim tipurile de aliniere.
Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.
Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.