Model achiziționare produs

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Alte domenii
Conține 1 fișier: pptx
Pagini : 10 în total
Mărime: 988.88KB (arhivat)
Publicat de: Raul Martin
Puncte necesare: 0

Extras din proiect

Inamicul de valoare pluton dispune de:

Arme cu calibrul de 7,62 mm;

Transportoare blindate cu blindaj de 12 cm;

Se află la aproximativ 50 km de forțele proprii pe dealurile Reci;

Încearcă să își refacă trupele după ce a fost respins de plutonul 1 infanterie al forțelor proprii și să treacă la apărare;

Au respins atacul inamicului și vor trece la ofensivă;

Pentru a executa o ofensivă reușită au nevoie de 10 transportoare blindate cu următoarele caracteristici tehnico-tactice:

Blindaj de cel puțin 12 cm;

Zgomotul să fie de cel mult 90 decibeli;

Armament cu calibru de cel puțin 7,62 mm;

Cadența de tragere minim 100 cartușe/minut;

Rotirea turelei să fie de cel puţin 350˚;

Puterea motorului minima sa fie de 154 cp;

Viteza minima de 85 km/h;

Viteza pe apă de minim 10 km/h;

Autonomie de minim 500 km;

Echipaj cel mult 2 militari;

Pasageri maxim 9 militari;

Cost de cercetare-dezvoltare cel mult 2000 um;

Cost de realizare cel mult 3000 um;

Cost de operare cel mult 1000 um;

Cost de casare cel mult 500 um.

Blindaj = 20 cm

Zgomot = 80 decibeli

Armament calibrul 14,5 mm

Cadența de tragere 500 cartuşe/minut

Rotirea turelei = 360˚

Puterea motorului = 280 cp

Viteza = 85 km/h

Viteza pe apă = 9 km/h

Autonomie = 700 km

Echipaj = 2 militari

Pasageri = 8 militari

Cost de cercetare-dezvoltare = 1500 um

Cost de realizare = 2000 um

Cost de operare = 1000 um

Cost de casare = 500 um

Conținut arhivă zip

  • Model Achizitionare Produs.pptx

Te-ar putea interesa și

Influențele culturale asupra comportamentului consumatorului de produse electrocasnice mici

INTRODUCERE Lucrarea de faţă îşi propune să analizeze comportamentul consumatorului în procesul decizional de cumpărare a produselor...

Alegerea mixului de marketing pentru dezvoltarea unui nou produs bancar

Introducere Pe piaţa bancară concurenţa se intensifică tot mai tare şi tot mai multe bănci străine pătrund cu un portofoliu de produse noi şi cu o...

Marketingul și Elementul sau Central - Consumatorul-

1.1. Conceptul de marketing Dinamismul economico-social a avut ca rezultat, între altele, accentuarea separarii productiei si consumului,...

Procesul Decizional de Cumpărare al unui Epilator Braun și Factorii Săi de Influență

1. Apariţia nevoii nesatisfăcute Nevoia de a achiziţiona un nou epilator a apărut datorită faptului că cel vechi se uzase şi nu mai dădea...

Negociere sau Conflict

Negocierea apare ca o forma concentrata si interactiva de comunicare interumana in care doua sau mai multe parti aflate in dezacord, urmaresc sa...

Biciclete pentru copii - analiza pieței

1. Problemei decizionale S.C. COOLBIKE S.R.L este o fabrica românească care se ocupă cu fabricarea şi distribuirea bicicletelor pentru copii. Vom...

Cercetare de marketing pentru produsul curele de ceas model Mira

În anul 2009, ClockWise Company, companie ce produce şi comercializează ceasuri de mână şi curele îşi propune să lanseze un nou produs pe piaţa din...

Agrafă de păr (hair clip)

0. Definire produs generic: agrafa de par pentru persoane fizice. I. PIATA 1. Descriere: Produsul nostru tinta este “agrafa de par”, pentru...

Ai nevoie de altceva?