Motto: ,,Pentru fiecare om viata sa este o scoala de la leagan pana la mormant, tot ce suntem, ce facem, ce gandim, vorbim, auzim, dobandim, posedam, nu este altceva decat o anumita scara pe care urcam din ce in ce mai mult, spre a ajunge cat mai sus, fara insa a putea atinge vreodata suprama treapta. ,, (Comenius) Obiectivul general : Abordarea unei invatari centrate pe elev, diferentiate, avand ca scop cresterea nivelului de competenta si formare al elevilor, ridicarea standardului calitatii procesului instructive-educativ. Tinand cont de prioritatile MECTS, avand in vedere principiile promovate in sistemul de invatamant national precum si realizarea misiunii scolii, Comisia metodica "Discipline Umaniste", considera prioritare urmatoarele directii de actiune: -actualizarea instrumentelor de monitorizare si evaluare a activitatii -asigurarea accesului la educatie al tuturor copiilor -asigurarea calitatii in educatie -reconsiderarea dimensiunii evaluarii in scopul orientarii si optimizarii invatarii -consilierea in vederea intocmirii adecvate a documentelor -asigurarea formarii permanente -incurajarea initiativelor, a comunicarii deschise -asigurarea transparentei, identificarea nevoilor de educatie -colaborarea eficienta cu familiile elevilor si cu comunitatea locala Obiective specifice: - Asigurarea bunei proiectari si organizarea optima a activitatii - Indrumarea procesului instructiv-educativ si coordonarea activitatii - Asigurarea calitatii evaluarii si monitorizarea modalitatilor de evaluare - Imbunatatirea si dezvoltarea relatiilor de comunicare - Atingerea standardelor profesionale prin invatare permanent Aria didactica: - parcurgerea sistematica a materiei, respectand particularitatile clasei de elevi - intocmirea planificarilor pentru anul scolar 2016-2017 - conservarea dimensiunii originale a studiului disciplinelor cuprinse in comisie/catedra - promovarea interdisciplinaritatii - perfectionarea continua a cadrelor didactice - interes pentru dezvoltarea si dotarea catedrei cu mijloace moderne necesare procesului de predare-evaluare - utilizarea lectiilor AEL si impulsionarea membrilor catedrei de a crea lectii in programul AEL - imbogatirea si diversificarea instrumentelor de lucru si a materialelor didactice folosite in procesul de predare-invatare-evaluare - crearea competentelor adecvate pentru elevii nostri astfel incit ele sa exprime o medie calitativa corespunzatoare - comunicare permanenta cu elevii in chestiuni stiintifice si didactice - organizarea simularii examenului de Evaluare Nationala (clasa a VI-a; clasa a VIII-a) - discutarea rezultatelor si a masurilor de imbunatatire a acestora - stimularea si dezvoltarea potentialului creativ al elevilor - asigurarea echilibrului intre obiectivele cognitive, atitudinale si cele comportamentale, ceea ce va contribui la responsabilizarea elevilor - responsabilizarea elevilor pentru invatare(gandire independenta si pozitiva, implicarea active in invatare pentru propriul progres) - respectarea personalitatii copilului-drept la opinie, sustinerea unei idei, a unui punct de vedere, libertate de exprimare - implicarea activa in invatare prin crearea unor situatii problema - transparenta si corectitudine in evaluarea elevilor.
Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.
Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.