Unitatea de invatamant: Gradinita cu PP si Semi-Internat "Panda", Buftea Data:13.02.2015 Nivel:I (grupa mijlocie, "Puisorii") Educatoare: Nastase Bertha Luisza Tema anuala"Cum este, a fost si va fi aici pe Pamant" Tema proiect:"Prieteni fara grai" Subtema proiect:"Viata la ferma" Tema zilei: "Ferma animalelor" Tipul de activitate: mixta (formare si consolidare de priceperi si deprinderi); ADP: Intalnirea de dimineata: Ma pregatesc pentru activitati (salutul, prezenta, calendarul naturii, noutatea zilei) Rutina:- "Imi astept randul" -deprinderea de a-si astepta randul (copiii extrag din cos ghicitorile pe care doamna educatoare le va citi) -"Apa si sapunul, prietenii mei" - exersarea deprinderii igienice Tranzitii:-"Noi acum ne ridicam/ Si spre centre ne-ndreptam" recitativ ritmic -"Bat din palme clap, clap, clap/ Din picioare trap, trap, trap/ Ne-nvartim, ne rasucim/ Si la baie noi pornim" joc cu text si cant -"Azi Grivei e manios!" - joc cu text si cant ALA1: Activitati pe centre de interes: - Joc de masa (domino):"Animale domestice" - Joc de rol:" Animalele se prezinta" ADE:"Cei trei purcelusi" (DOS1"Educatie pentru societate":"Cei trei purcelusi" - povestea educatoarei; Activitate integrata DOS2+ALA1 DOS2+ ALA1-Activitate practica: "Casutele celor trei purcelusi" - lucrare practica ( lipire si asamblare); ALA2: "Cursa cu obstacole"- joc de miscare "Onomatopee"-joc linistitor SCOPUL ACTIVITATII: - Formarea capacitatii de a constientiza consecintele unor fapte, intreprinse de personajele din poveste; - Consolidarea priceperilor si deprinderilor de a utiliza tehnici de lucru specifice varstei: lipire si asamblare OBIECTIVE OPERATIONALE: -sa realizeze sirul animalelor in ordinea stabilita de jetoane. - sa precizeze ce tip de animal este (domestic, salbatic), cum se numeste adapostul sau si cu ce se hraneste precum si denumirea puiului sau; -sa imite sunetele emise de animale; -sa participe la joc, respectand regulile acestuia; - sa denumeasca personajele care participa la intamplare; -sa-si exprime acordul sau dezacordul cu privire la consecintele pozitive si negative ale actiunilor celor trei purcelusi; -sa aleaga un personaj din poveste,argumentand alegerea facuta; -sa utilizeze tehnicile specifice de lucru, lipire si asamblare,pentru a realiza tema propusa; -sa aprecieze critic si autocritic, lucrarile pe baza criteriilor enuntate (respectarea etapelor de lucru, acuratete,etc) STRATEGII DIDACTICE : Metode si procedee: conversatia, explicatia, observarea, demonstratia, exercitiul, Explozia stelara, Piramida, Mana Oarba, joc. Mijloace de invatamant: calendarul naturii, fise de lucru, jetoane, puzzle, palariile animalelor, povestea ilustrata, planse duplex cu metodele folosite ( Explozia stelara, Piramida), mese, scaune, aracet si recipiente pentru aracet, materiale din natura (paie), obiecte realizate din carton ( usi, ferestre, acoperis), recompense, ecusoane, scrisoarea fermierului Tom. Locul desfasurarii: sala de grupa; Durata: o zi Forma de organizare: individual, frontal, pe grupe;
- "Aplicarea noului curriculum pentru educatie timpurie-o provocare?", ed. Diana, Pitesti; - Programa activitatilor insrtuctiv-educative in gradinita de copii; - "Revista Invatamantului Prescolar", nr.3-4/2009, nr.1-2/2010; nr.1-2/2012, ed.Arlequin; - "Jocuri si activitati alese", Stefania Antonovici, Paula Neatu,Ed.Aramis,2008; - "Proiectarea activitatilor matematice in gradinita", Ofelia Enache, ed. "Grigore Tabacaru", 2000 - www.didactic.ro.
Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.
Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.