Unitatea de învățământ: Grădinița cu P. P. „Pinochio”, Zalău Data: 12.04.2022 Grupa/ Nivelul: Mijlocie/ Nivelul I Educatoare: Tema anuală de studiu: „Când, cum și de ce se întâmplă?’’ Tema săptămânii: „Parfum și culoare” Proiect tematic: „Salutare primăvară” Tema zilei: ,,Florile și albinele din grădina lui Moș Martin’’ Forma de realizare: activitate integrată de o zi Tipul de activitate: mixtă Elemente componente ale activității integrate: ADP: Activități de dezvoltare personală Întâlnirea de dimineață Activitatea de grup: „Florile și albinele din grădina lui Moș Martin”-povestirea educatoarei; Rutine: servirea mesei, înviorarea, exersarea unor deprinderi de igienă personală; Tranziții: „Bat din palme”, „Unul după altul”, „Rândul mare...”,, Câte unul pe cărare”, ,,Vine, vine Primavara”; ALA: Jocuri și activități liber alese Joc liber a) Construcții: „Gardul grădinii,,-construcție din bețe colorate b) Artă: „Flori pentru grădina lui Moș Martin”-pictură pe polistiren c) Nisip și apă: „Grădina de flori pentru Moș Martin”-joc de construcție cu pietre în nisip ADE: Activități pe domenii experiențiale DȘ: ,,Ajutoarele lui Moș Martin”-Numerația în limetele 1-5- joc didactic DOS: „Plantăm flori pentru albinuțe”-activ. practic-gospodăreasc ALA : Jocuri și activități liber alese Joc de mișcare :1. ,,Buchețelele,, ,,Spectacol pentru albinuțe,,-joc cu text și cânt, poezii Dimensiuni ale dezvoltării: - Activare și manifestare a potențialului creativ; - Cunoștințe și deprinderi elementare matematice pentru rezolvarea de probleme și cunoașterea mediului apropiat; - Motricitate grosieră și motricitate fină în contexte de viață familiare; - Caracteristici structurale și funcționale ale lumii înconjurătoare; - Finalizarea sarcinilor și a acțiunilor (persistență în activități); - Mesaje orale în diverse situații de comunicare. Comportamente vizate: - Manifestă creativitate în activități diverse; - Își coordonează mușchii în desfășurarea unor activități diversificate, specifice vârstei; - Demonstrează simț muzical ritmic, armonie prin cântec, joc cu text și cant, dans etc.; - Demonstrează familiarizarea cu conceptual de număr și cu numerația (limitele 1-5); - Utilizează mâinile și degetele pentru realizarea de activități variate; - Evidențiează caracteristicile unor obiecte localizate în spațiul înconjurător; - Realizează sarcinile de lucru cu consecvență; - Respectă reguli de exprimare corectă, în diferite context de comunicare. Scopul activității: Consolidarea și sistematizarea cunoștințelor despre anotimpul primăvara, demonstrând familiarizarea cu conceptul de număr și cu numerația, rezolvând sarcinile primite prin exersarea unor tehnici de lucru pentru a-l ajuta pe Moș Martin și prietenii acestuia să-i redea parfum și culoare gradinii lui. Obiective: - Să execute sarcinile de lucru date ( dau culoare florilor prin pictură, manipulează diferite materiale în realizarea gardului pentru gradină, manipulează pietre pentru a realiza o grădină de flori, în nisip); - Să formeze grupe cu diferite elemente, raportând cantitatea la număr, respectiv la cifra corespunzătoare, rezolvând sarcinile primite; - Să realizeze sarcinile propuse, utilizând diverse tehnici de lucru specifice activităților practic-gospodărești (plantare); - Să respecte regulile jocului, finalizând sarcinile propuse; - Să cânte, respectând tonul și ritmul;
Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.
Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.