Cuprins
- 1. Introducere 2
- 2. Prezentarea firmei 2
- 3. Scopul lucrării 4
- 4. Aspecte teoretice 5
- 4.1 Definirea conceptului de “motivaţie” 5
- 4.2 Tipuri de motivare 6
- 4.3 Teorii motivaţionale 8
- 4.3.1 Teorii de conţinut 8
- 4.3.2 Teorii de proces 11
- 4.4 Factori motivatori 12
- 5. Îmbunătăţirea situaţiei existente în cadrul firmei 14
- 6. Concluzii şi recomandări 15
- 7. Bibliografie 16
Extras din proiect
1. Introducere
Pe măsură ce organizaţiile se dezvoltă au de a face cu o serie de aspecte esenţiale ale managementului resurselor umane. Managerii creează astfel un plan de atragere şi reţinere a persoanelor cu abilităţile de care are nevoie organizaţia. Implementarea planului presupune recrutarea, selecţia, integrarea, instruirea, recompensarea, alegerea beneficiilor celor mai potrivite şi evaluarea permanentă a performanţelor pentru a se verifica dacă sunt atinse obiectivele organizaţionale.
Dintre acestea, funcţia de motivare a resurselor umane are drept scop stimularea angajaţilor în obţinerea de performanţe. Ea începe cu recunoaşterea faptului că indivizii sunt unici şi că tehnicile motivaţionale trebuie să se adapteze la nevoile fiecărui individ. Cuprinde următoarele activităţi: evaluarea performanţelor, recompensarea angajaţilor şi analiza, proiectarea şi reproiectarea posturilor.
De studiul motivaţiei s-au ocupat numeroşi autori şi cercetători, prezentând elementele componente într-o manieră asemănătoare.
2. Prezentarea firmei
În România, banca RBS este prezentă pe piaţă din noiembrie 1995 şi deserveşte clienţii persoane juridice şi fizice prin intermediul locaţiilor sale situate în Bucureşti, Arad, Braşov, Bacău, Cluj-Napoca, Constanţa, Craiova, Galaţi, Iaşi, Oradea, Piteşti, Ploieşti, Sibiu, Târgu-Mureş şi Timişoara. Clienţii diviziei Royal Preferred Banking sunt deserviţi prin intermediul celor patru lounge-uri din Bucureşti (World Trade Center, Unirea şi Lakeview) şi Constanţa.
Royal Bank of Scotland (România) S.A. este o societate pe acţiuni cu sediul central pe Str. Barbu Văcărescu, nr. 301-311, Clădirea Lakeview, et. 3, Bucureşti, sector 2, cod poştal 020276, şi un capital social subscris şi vărsat de 65.000.000 Euro, 12.500.000 USD şi 70.288.000 RON.
Conform actului constitutiv, principalul domeniu de activitate al băncii îl constituie activitatea de intermediere monetară şi activităţile de creditare.
Gama de produse Corporate Banking constă în servicii de tranzacţii bancare şi de trezorerie, precum şi produse de creditare. Cu ajutorul cunoştinţelor şi capabilităţilor furnizează clienţilor corporativi şi instituţionali consultanţă specializată privind pieţele de capital. Pentru clienţii din segmentele business şi comercial oferă un complex de opţiuni şi expertiză locală, precum şi game de produse special create pentru a le răspunde nevoilor.
Pentru clienţii diviziei de Retail Banking, RBS oferă o gamă variată de produse care răspund celor mai sofisticate nevoi financiare, precum:
Produs Caracteristici
Cont curent
RBS oferă posibilitatea deschiderii de conturi curente în următoarele monede: RON, EUR, USD, GBP, CHF, SEK, AUD, CAD, JPY şi HUF.
Economii
Conturile de depozit la termen permit acumularea de dobândă în funcţie de sumele existente în cont şi de perioada de timp pentru care se optează să se economisească. În vederea constituirii unui depozit la termen, trebuie depus un nivel minim convenit în funcţie de moneda în care se doreşte a se economisi.
În prezent se practica următoarele dobânzi la depozitele la termen:
Carduri de credit
Cardurile de credit RBS reprezintă un instrument de plată adaptat necesităţilor fiecărui client. Acesta beneficiază de o linie de credit şi, în plus, în funcţie de varianta de card de credit aleasă, acesta poate plăti mai mult.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Propuneri Privind Sistemul de Motivare RBS.docx