SC Carmo-Lact Prod SRL - Plan de ecomarketing

Extras din proiect Cum descarc?

Prezentarea societatii
Societatea Carmo-Lact Prod a fost infiintata in anul 1994, in comuna Monor din Bistrita-Nasaud;
Obiectiv de activitate: ,,Fabricarea produselor lactate si a branzeturilor"- cod CAEN 1051;
Societatea detine o ferma de vaci de lapte, rasa Holstein Fria, in comuna Sieu-Odorhei, judetul Bistrita-Nasaud;
Dimensiunile fermei au atins pragul de 1400 capete, in anul 2018;
A primit certificarea ecologica in iulie 2014, pentru 2 produse: lapte de consum, iaurt;
In prezent, in portofoliu firmei, se regasesc 4 sortimente de produse ecologice ( lapte de consum, kefir, sana, iaurt natural);
Produsele sunt comercialiate sub brand-ul propriu, "Monor";
Societatea are o singura unitate de procesare (comuna Monor);
Mediul extern de marketing Micromediul de marketing
Furnizorii
In unitatea de procesare din cadrul societatii, se prelucreaza aprox. 100000 L lapte/zi;
Peste un sfert din cantitatea procesata (aprox 27%), provine de la vacile din ferma proprie;
Pentru restul de 73% din cantiatea de lapte, societatea a incheiat parteneriate cu circa 1500 fermieri din zona;
Distribuitorii
Reteaua de distributie a produselor Monor, cuprinde peste 1500 de puncte comerciale in judetele: Cluj, Bistrita-Nasaud, Maramures, Satu-Mare, Brasov, Sibiu, Mures, Iasi, dar si in capitala;
Cele mai importante entitati din reteaua de distributie sunt:
Cora;
Carrefour;
Mega Image.
Concurenta
Piata interna a produselor lactate ecologice, este dominata de catre SC Napolact SA si de alti pioni importanti precum Albalact, Covalact, La Dorna, Olympus;
In anul 2017, SC Carmo-Lact Prod SRL a ocupat pozitia a 10-a pe piata lactatelor;
Pe piata locala, societatea ocupa pozitia de leader din anul 2017;
Clientii
Piata produselor ecologice se afla intr-o continua dezvoltare datorita nivelului ridicat al cererii pentru acest tip de produse;
Produsele Monor bio se adreseaza in special persoanelor cu un nivel de educatie peste medie, care adopta un stil de viata sanatos si care cunosc efectul produselor organice asupra organismului;
Datorita sortimentelor si portionarii, produsele ecologice a brand-ului Monor, se adreseaza unui esantion de varsta cuprins intre 18-50 ani;


Fisiere în arhivă (1):

  • SC Carmo-Lact Prod SRL - Plan de ecomarketing.pptx

Bibliografie

https://rasunetul.ro/carmo-lact-monor-un-brand-al-judetului-ioan-neagos-si-eugen-creosteanu-actorii-unei-povesti-de;
https://timponline.ro/stiti-mancati-ferma-patru-stele-sieu-odorhei-care-produsele-proaspete-monor-foto/;
http://old.madr.ro/agricultura-ecologica/2018/ro-eco-008/procesatori/BN_S.C.%20CARMO-LACT%20S.R.L..pdf;
https://www.bizoo.ro/firma/carmolact/vanzare/14605197/lapte-3-5-ecologic-ro-eco-008;
http://www.monor.ro/acasa.html;
http://bistritabusiness.ro/carmo-lact-monor-face-investitii-de-15-mil-euro-in-echipamente/;
https://carrefour.ro/produse/lapte-bio-3-5-grasime-monor-1l-1657-15507307;
https://www.cora.ro/monor-bio-iaurt-3-5-150g-P-2534846.


Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.


Descarcă acest proiect cu doar 5€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!