Cuprins
- Capitolul 1. Prezentarea societății comerciale
- 1.1. Scurt istoric
- 1.2. Obiect de activitate
- 1.3. Organigrama
- 1.4. Gradul de implicare ȋn activitățile logistice
- Capitolul 2. Analiza activității de așigurare și distribuție
- 2.1. Principalele categorii de resurse materiale
- 2.2. Tipul și gama mărfurilor oferite
- 2.3. Canale de distribuție, concurență, prețuri
- Capitolul 3. Analiza domeniului de afaceri al firmei S.C. BETTY ICE S.R.L. prin intermediul matricei SWOT
- 3.1.Strategiile firmei
- Capitolul 4. Concluzii și propuneri pentru ȋmbunătățirea activității logistice
- 4.1. Concluzii
- 4.2. Propuneri
- Bibliografie
Extras din proiect
Capitolul 1. Prezentarea societății comerciale
1.1. Scurt istoric
Compania a luat fiȋnță ȋn 1994, iar după luni și ani de căutări, de ȋncercări, Betty Ice a reușit să devȋnă ceea ce este azi - o companie care are un cuvânt de spus pe piața românească de ȋnghețată, al doilea mare producator de ȋnghețată autohton, pe primul loc fiȋnd Nestle Ice Cream.
Dezvoltarea companiei a condus ȋn timp la mai multe achiziții de utilaje de ultimă generație, pentru ca ȋn 2006 toată munca și eforturile să fie răsplătite cu una din cele mai moderne fabrici de ȋnghețată din Europa cu o capacitate de circa 100 tone de ȋnghețată pe zi.
Printre ȋnvestițiile făcute pentru eficientizarea activității și creșterea gradului de deservire a clienților se numara și ȋnvestiția făcută pentru monitorizarea autovehiculelor implicate și procesul logistic de distribuție a ȋnghețatei către consumatori.
Astfel, ȋn decembrie 2008 managementul societății Betty Ice a decis dotarea a 57 de mașini din flota auto Betty Ice cu soluția TrackGPS Business - soluție de monitorizare și localizare flotă auto prin GPS / GPRS, cea mai completă soluție de monitorizare flotă auto existentă ȋn acest moment ȋn România.
De la montarea sistemelor de urmărire și localizare GPS, se observă primele beneficii. Acestea se referă la reducerea consumului de carburant datorită optimizării rutelor parcurse de către autovehicule, reducerea timpilor de staționare ȋn diverse locații de pe traseu, monitorizarea GPS continuă, ȋn timp real, a tuturor mașinilor implicate ȋn procesul de distribuție de la ieșirea pe poarta fabricii și până la destinație - magazinele de desfacere a ȋnghețatei.
1.2. Obiectul de activitate
BETTY ICE este rezultatul unei îndelungate şi excelente colaborări româno-austriece.
„ Încă de la începutul existenţei sale, firma noastră a încercat să nu facă rabat de la exigenţele pieţei, produsele firmei noastre fiind sinonime cu calitatea. Astăzi, noi suntem o companie care are o misiune: să poată oferi clienţilor săi o îngheţată de CALITATE la un PREŢ CORECT.
Noi am întrebat; clienţii noştri au răspuns. Scopul nostru este să creăm un parteneriat cu dumnevoastră, clienţii noştri, pentru a ne însoţi în fiecare fază de dezvoltare, astfel încât să conferim viabilitate ofertei noastre. De aceea am creat o echipă: unică, tehnică, creativă pentru a ne apropia de dumneavoastră, pentru a ne asigura că nu vom înceta să vă ascultăm.”
1.3. Organigrama societății
1.4. Gradul de implicare ȋn activitati logistice
Distribuţia fabricii Betty Ice acoperă, în prezent, aproximativ 30.000 de puncte de vânzare în perioada verii, compania având 14 filiale la nivel naţional.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Sistemul Logistic al unei Intreprinderi Agroalimentare - Betty Ice.doc
- Sistemul Logistic al unei Intreprinderi Agroalimentare - Betty Ice.ppt