Tehnologia Obtinerii Hartiei si a Scrierii Cartilor

Extras din proiect Cum descarc?

I. AFACEREA - PREZENTAREA FIRMEI SI A STRATEGIEI GENERALE
A. FIRMA
Firma ,,Editura Danubius SRL a fost infiintata in anul 1997 prin inregistrarea ei la Registrul Comertului, Circa Financiara si Judecatoria sectorului 6.
Activitatile de baza ale firmei sunt: editare si difuzare de carte.
Afacerea pe care o dezvolta editura Danubius este de succes datorita faptului ca acopera un segment de piata in dezvoltare, prin editarea de carti pentru copii, manuale scolare, o gama larga de dictionare. Cartile editate de Danubius se remarca pe piata prin calitatea deosebita atat din punct de vedere al continutului dar si din punct de vedere al prezentarii grafice.
Pe viitor editura Danubius are in vedere dezvoltarea activitatii desfasurate prin extinderea retelei de difuzare a cartii in zonele neacoperite precum si editarea unor reviste (sport, moda, divertisment).
Se are in vedere si asigurarea unor servicii de pre-press (selectie de culori, tehnoredactare, etc.).
B. DOMENIUL DE ACTIVITATE
Atat in domeniul editarii cat si al difuzarii, concurenta este mare, intrucat exista firme puternice care desfasoara aceste activitati (ex: editura ALL, editura TEORA, editura SIGMA, editura DIDACTICA si PEDAGOGICA, firma de difuzare TOTAL-PRESS, etc).
In prezent editura DANUBIUS este o editura in dezvoltare, are o retea de difuzare ce acopera majoritatea zonelor tarii.
Strategia adoptata de editura DANUBIUS consta in continua adaptare la cerintele pietei, prin dezvoltarea si perfectionarea serviciului de marketing al firmei, prin realizarea unei continue campanii publicitare prin diverse mijloace: radio, presa, targuri de carte, etc.
Obiectivele concrete ale acestei afaceri, in urmatorii 2-5 ani sunt realizarea unei cifre de afaceri cat mai mari, achizitionarea unor spatii pentru birouri si depozitarea cartilor, achizitionarea unor noi mijloace de transport pentru serviciul difuzare precum si crearea de noi locuri de munca.
II. AFACEREA - PIATA, CONCURENTA
A. CLIENTI
Clientii editurii DANUBIUS fac parte din toate categoriile de varsta dar in special sunt vizati copii de varsta scolara si studenti. Din punct de vedere al starii materiale clientii provin in general din categoria celor cu venituri medii.
Clientii cumpara materialele editate si difuzate de DANUBIUS deoarece corespund cerintelor pietei, atat din punct de vedere al continutului precum si a pretului accesibil.
Prezentarea grafica este deosebita iar continutul manualelor editate se remarca prin organizarea clara si ierarhizata a informatiilor.
In urma analizei situatiei vanzarilor s-a remarcat ca nivelul vanzarilor nu este constant de-a lungul intregului an calendaristic, maximele inregistrandu-se in perioada de toamna-iarna.
In urma studiului realizat de serviciul de marketing s-a ajuns la concluzia ca clientii nostri cheltuiesc, aproximativ 5% din veniturile lor anuale.
Clientii sunt, in primul rand, interesati de exactitatea, unitatea si organizarea clara a informatiilor pe care le contin materialele editate. Ei mai sunt interesati de marimea caracterului (pentru o citire usoara), de grafica copertei precum si de modul de brosare a cartilor.
Pretul pe care clientii sunt dispusi sa-l plateasca este in concordanta cu interesul si nevoia pe care o au fata de produsul respectiv.
Clientii vor cumpara materiale editate de DANUBIUS deoarece ele vin in intampinarea cererii acestora iar serviciul de marketing si publicitate atrage atentia asupra noilor aparitii, trezeste interesul si determina actiunea de cumparare.
B. PRODUSUL / SERVICIUL
1.Editura DANUBIUS ofera editare si difuzare de carte (beletristica, carti de specialitate, manuale, dictionare).
Acopera nevoia de cunoastere, informare si instruire.
Cartile sunt vandute prin intermediul serviciului DIFUZARE, care distribuie cartile librariilor si difuzorilor particulari din teritoriu precum si prin punctele proprii de vanzare.
Cumparatorul afla de produsele editurii DANUBIUS prin intermediul publicitatii realizate prin diverse mijloace: piesa, radio, targ de carte, publicitate directa prin intermediul pliantelor distribuite prin posta precum si prin publicitatea la locul vanzarii, prin expunerea in vitrina si rafturi


Fisiere in arhiva (1):

  • Tehnologia Obtinerii Hartiei si a Scrierii Cartilor.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!