I. Parte descriptiva 1.1 Prezentarea afacerii .3 1.2 Planul de marketing ...5 1.3 Managementul afacerii .6 1.4 Riscurile asociate .7 II Partea financiara 2.1 Cheltuieli fixe ..7 2.2 Venituri si chletuieli circulante ..8 2.3 Calcul rentabilitati .8 III Sinteza 9 IV Notiuni teoretice 9
I. Parte descriptiva Ideea de afacere Ideea de afacere presupune crearea unei fabrici de bauturi racoritoare nealcoolice care sa satisfaca nevoile unui "consumator de bauturi", cu o atmosfera specifica, in care produsele si seviciile oferite sunt de calitate inalta. S.R.L. Nume: Juice Delice Parti sociale: 3 Nr. Angajati: 19 Capital social: 115000 euro Optez pentru forma juridica S.R.L. deoarece prezinta beneficii mai bune decat celelalte forme juridice (obtinere de finantari mai usoare decat in cazul unei PFA sau AF si impozite mai mici decat in cazul unei S.A.) si conform cifrei de afacere si a numarului de angajati se incadreaza in aceasta categorie. vandute de noi vor fi bazate pe fructe proaspete din livada proprie *situata in Lacu Rezi,Braila* dar si din fructe aduse din import deoarece clima nu ne permite cultivarea acestora. prestate vor fi de inalta calitate. Se va oferi livrare gratuita catre clientii nostri respectand termenii si conditiile impuse de catre societatea noastra, dar si acordarea de reduceri pentru comenzi care depasesc suma de 800 de lei este formata din persoane intre 1 max. 3 ani ( sucurile de bebelusi), 4-10 ani ( suc cu vitamine), 11-19 ani ( sucuri naturale) si 20-50 ani cu un nucleu de varsta cuprins intre 24-36 ani. Aceste persoane au venituri medii, studii medii si superioare. vor fi de incredere cu produse de calitate, indiferent daca pretul acestora este mai ridicat decat restul pietei. Fructe: S.C Hortifruct Bucuresti S.R.L., S.C Marul de Sibiu SRL, S.C Sinfrutta SRL, SC Certkoop LF SRL 4 Strada Lacu Rezi, numarul 32, Insuratei, Braila reprezinta o importanta problematica pentru desfasurarea unei societati in Romania. In ultimii 4-5 ani situatia politica din tara a fluctuat puternic de la un rol de putere la altul ducand la instabilitate ceea ce s-a reflectat puternic si in economie. Increderea investitorilor a scazut, moneda nationala s-a devalorizat ducand la o scadere a puterii de cumparare. Din punct de vedere al , in orasul Insuratei intalnim in principal 4 etnii: romani ( 85%), rromi ( 9%), turci ( 4%- cel putin asa prezinta datele oficiale ale Recesamantului din anul 2011), alte etnii (0,3%). Structura confesionala este dominata de Ortodocsi (80%), Reformati (7%), urmati de Greco-Catolici (4,5%) si Romano-Catolici (2%). Orasul Insuratei are o istorie bogata, ceea ce se resimte asupra comportamentului domiciliatului din Insuratei. Locuitorii orasului au o atitudine buna in ceea ce priveste munca. Respectul, aprecierea calitatii sunt unele din trasaturile acestor locuitori. Nivelul de studiu este reprezentat de 12 clase. Populatia orasului are o usoara tendinta de imbatranire. Totusi, Insuratei este revitalizat cu forta de munca proaspata provenita din mediul rural adiacent orasului. Lipsa pregatirii pentru desfasurarea activitatii fabricii va fi compensat prin instruirea personalului. Principalul obiectiv al fabricii il repreinta serviciile de foarte buna calitate. Un rol important in indeplinirea acestui obiectiv il joaca si factorul tehnologic reprezentat de masinarii profesionale destinate fabricarii sucului, camere frigorifice, aparate de aer conditionat, dezumidificatoare, panouri hi-tech pe care clientii isi pot lasa in scris parerea.
Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.
Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.