Numere Prime si Baze Numerice

Cuprins proiect Cum descarc?

1. Descrierea algoritmilor, limbajul Pseudocod 4
1.1 Descrierea algoritmilor 4
1.2 Limbajul Pseudocod 7
1.3 Structuri 7
1.3.1 Structura alternativa cu o ramura 8
1.3.2 Structura alternativa cu doua ramuri 8
1.3.3 Structura repetitiva 8
2. Functii 10
2.1 Apelarea functiilor 10
2.2 Definitii de functii 11
2.3 Prototipul unei functii 13
3. Reprezentarea binara a numerelor in calculatoare 14
3.1 Reprezentarea numerelor intregi 14
3.1.1 Reprezentarea numerelor fara semn 14
3.1.2 Reprezentarea numerelor cu semn 15
3.2 Algoritmi de rezolvare 16
4. Numere prime 17
4.1 Teorema numerelor prime 17
4.1.1 Enuntul teoremei 17
4.2 Algoritmi de rezolvare 18
5. Prezentarea temei 19
5.1 Metoda de rezolvare 20
6. Bibliografie 21


Extras din proiect Cum descarc?

Argument
Un limbaj de programare este un set bine definit de expresii si reguli (sau tehnici) valide de formulare a instructiunilor pentru un computer. Un limbaj de programare are definite un set de reguli sintactice si semantice. El da posibilitatea programatorului sa specifice in mod exact si amanuntit actiunile pe care trebuie sa le execute calculatorul, in ce ordine si cu ce date. Specificarea consta practic in intocmirea/scrierea programelor necesare, cu alte cuvinte, aceasta este "programarea".
In funtie de abordarea problemei fiecareia in parte, programatorii se diferentiaza intre ei, deoarece programarea nu este doar o problema "computerizata", ci are la baza un intreg algoritm, si o intreaga filosofie. De aceea, daca o problema este abordata de doi programatori in mod diferit in ceea ce priveste codul problemei, dar avand ambele acelas si rezultat ( buna functionare a programului dorit ), aceasta se datoreaza modului diferit de gandire, adica, o algoritmica diferita.
Pe intelesul tuturor, Algoritmica este o filosofie moderna a matematicii si informaticii.
Din punctul meu de vedere, este bine sa se studieze programarea inca din clasele VII-VIII, deoarece consider ca va sta la baza evolutiei mondiale.
Din aceste considerente, am ales sa urmez Facultatea de Automatica, Facultate ce te imbina perfect in acest ciclu continuu de modernizare si evolutie tehnocrata.
Automatica si Informatica te ajuta sa iti gasesti mai repede un loc de munca, in care te poti afirma pe piata mondiala, fapt care aduce inca un plus acestei discipline.
Cu desprinderi puternice din aceasta disciplina, poti ajunge angajat al firmei Ford, NetRom, CEZ, si de ce nu, al firmei Microsoft.
Privind aceste marete si cunoscute firme, poti vedea singur ce inseamna cu adevarat programarea, si cat de importanta dar, totodata folositoare este.
Pentru a "simti" tainele limbajelor de programare, nu trebuie sa cititi doar acest argument, ci si intreaga lucrare ce va urma, astfel, veti intra in atmosfera programarii, si sigur veti deveni si voi practicanti ai aceste discipline, si va veti integra acestui proces de evolutie si inovatie al societatii.
1. Descrierea algoritmilor, limbajul Pseudeocod
1.1 Descrierea algoritmilor.
Prin algoritm putem intelege o succesiune finita de operatii. Acesta presupune executarea unor calcule intr-o anumita ordine. Putem considera ca un algoritm este o secventa finita de propozitii ale unui limbaj de descriere a algoritmilor. Fiecare propozitie a limbajului precizeaza o anumita regula de calcul, asa cum se va observa atunci cand vom prezenta limbajul Pseudocod.
Algoritmii pe care ii descriem ar trebui sa fie cat mai generali ( sa resolve o clasa de problem de acelasi tip ), sa dea rezultate intr-un anumit timp ( finit, adica sa se termine oricare ar fi datele de intrare ), si de asemenea sa asigure unicitatea rezultatelor ori de cate ori se dau aceleasi date de intrare. Aceste trei caracteristici generalizate, finitudine si unicitate trebuie sa ne preocupe ori de cate ori scriem un algoritm, indiferent de forma ( scheme logice sau limbaj Pseudocod ) in care este prezentat acesta.
Schema logica este un mijloc de descriere a algoritmilor prin reprezentare grafica. Regulile de calcul ale algoritmului sunt descrie prin blocuri ( figure geometrice ) reprezentand operatiile algoritmului, iar ordinea lor de aplicare ( succesiunea operatiilor ) este indicata prin sageti. Fiecarui tip de operatie ii este consacrata o figura geometric ( un bloc tip ) in interiorul careia se va inscrie operatia din pasul respective. Datele utilizate intr-un algoritm pot fi variabile sau constante ( isi pot modifica valoarea sau nu ). In descrierea unui algoritm, intervin variabile care marcheaza atat datele cunoscute initial, cat si rezultatele dorite, precum si alte rezultate intermediare necesare in rezolvarea problemei.
Variabila defineste o marime care isi poate schimba valoarea. Valorile pe care le poate lua variabila apartin unei multimi D pe care o vom numi domeniul variabilei. Prin variabila vom intelege tripletul ( nume, domeniul D, valoare ).
In continuare vor fi descries blocurile ce descriu in schema logica o anumita operatie.
Blocurile delimitatoare ( Start si Stop ) vor marca inceputul respective sfarsitul unui algoritm dat printr-o schema logica. Descrierea unui algoritm prin schema logica va incepe cu un singur bloc Start si se va termina cu cel putin un bloc Stop.


Fisiere in arhiva (1):

  • Numere Prime si Baze Numerice.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!