Proiectarea Navei - Proiectarea Instalatiei de Balast

Cuprins proiect Cum descarc?

I. DESCRIERE GENERALA 
I.1 CLASIFICARE 
I.2 DESCRIERE 
I.3 MASINI 
I.4 VITEZA, AUTONOMIE 
I.5 ECHIPAJ 
I.6 DEADWEIGHT 
II. DETERMINAREA DIMENSIUNILOR PRINCIPALE 
II.1 CALCULUL LUNGIMII CAND SE CUNOASTE DEADWEIGHT-UL SI VITEZA 
II.2 CALCULUL LUNGIMII NAVEI 
II.3 CALCULUL COEFICIENTILOR DE FINETE CB, CM, CW, CP 
II.4 VERIFICAREA LUNGIMII NAVEI LA INTERFERENTA VALURILOR 
II.5 CALCULUL LATIMII NAVEI SI A RAPORTULUI B/D 
II.6 CALCULUL PESCAJULUI SI INALTIMII DE CONSTRUCTIE A NAVEI 
II.7 VERIFICAREA RAPOARTELOR DINTRE DIMENSIUNI 
II.8 VERIFICAREA PERIOADEI OSCILATIILOR DE RULIU 
II.9 STABILITATEA INITIALA 
III. DETERMINAREA DIAGRAMEI DE CARENE DREPTE SI DIAGRAMA BONJEAN 
III.1 CALCULUL DE CARENE DREPTE 
III.2 CALCULUL DIAGRAMEI BONJEAN 
IV. DIAGRAMA BRATULUI STABILITATII STATICE 
IV.1 STABILITATEA LA UNGHIURI MARI DE INCLINARE 
IV.2 CURBELE DE INTERPOLARE ALE STABILITATII DE FORMA 
V. ESANTINAJ IN ZONA CENTRALA A NAVEI 
V.1 RAPOARTE INTRE DIMENSIUNI 
V.2 DISTANTA REGULAMENTARA NORMALA 
V.3 GROSIMI MINIME 
V.3.1 INVELISUL EXTERIOR 
V.3.2 INVELISUL PUNTILOR 
V.3.3 INVELISUL DUBLULUI FUND 
V.3.4 TABLELE PERETILOR ETANSI 
V.4 INVELISUL EXTERIOR (FUNDUL NAVEI,BORDAJUL SI PUNTEA PRINCIPALA) 
V.4.1 GROSIMEA INVELISULUI FUNDULUI IN ZONA CENTRALA A NAVEI 
V.4.2 CHILA PLATA 
V.4.3 GROSIMEA INVELISULUI BORDAJULUI 
V.4.4 CENTURA 
V.4.5 GROSIMEA TABLELOR PUNTII PRINCIPALE 
V.5 STRUCTURA FUNDULUI SI A DUBLULUI FUND IN ZONA TANCURILOR DE INCARCARE 
V.5.1 ESANTIONAJUL DUBLULUI FUND 
V.5.1.1 TABLELE DUBLULUI FUND 
V.5.1.2 LONGITUDINALELE PLAFONULUI DUBLULUI FUND 
V.6 ESANTIONAJUL DUBLULUI FUND 
V.6.1 SUPORTUL CENTRAL 
V.6.2 INALTIMEA SUPORTULUI CENTRAL 
V.6.3 GROSIMEA SUPORTULUI CENTRAL 
V.6.4 VARANGE CU INIMA 
V.6.5 VARANGE ETANSE 
V.6.6 RIGIDIZAREA VARANGELOR 
V.6.7 SUPORTII LATERALI 
V.6.8 PLAFONUL DUBLULUI FUND 
V.6.9 GURI DE VIZITARE SI DECUPARI DE USURARE 
V.6.10 PUTURI DE DRENAJ 
V.6.11 DECUPARI IN OSATURA 
W PERETII LONGITUDINALI ETANSI IN TANCURILE DE MARFA SI BALAST 
W.1 TABLELE PERETILOR 
W.2 MONTANTI INTARITI 
X PERETII TRANSVERSALI ETANSI 
X.1 MONTANTII SIMPLI 
VI. GRINDA ECHIVALENTA IN PRIMA APROXIMATIE 
VI.1 GRINDA ECHIVALENTA 
VII. DETERMINAREA REZISTENTEI LA INAINTARE SI ALEGEREA APARATULUI MOTOR 
VII.1 CALCULUL REZISTENTEI LA INAINTARE 
VII.2 CALCULUL INSTALATIEI DE PROPULSIE SI ALEGEREA MOTORULUI 
VIII. DIAGRAMA DE MASE, EFORTURI SECTIONALE SI SUPLIMENATRE LA ASEZAREA SATATICA PE VALOARE PENTRU UNGHIUL ? = 1800 
VIII.1 CALCULUL GRUPELOR DE MASE 
VIII.1.1 MASA CORPULUI GOL 
VIII.1.2 MASA AMENAJARI, INSTALATII, ECHIPAMENTE 
VIII.1.3 MASA INSTALATIEI DE PROPULSIE 
VIII.1.4 MASA COMBUSTIBILULUI, ULEIULUI, SI APEI AFERENTE INSTALATIEI DE FORTA 
VIII.1.5 MASA ECHIPAJULUI 
VIII.1.6 MASA REZERVE ECHIPAJ 
VIII.1.7 REZERVA DE DEPLASAMENT 
VIII.1.8 MASA BALASTULUI LICHID 
VIII.1.9 MASA INCARCATURII UTILE 
VIII.1.10 DEPLASAMENTUL 
VIII.2 EFORTURI IN APA CALMA 
VIII.2.1 DISTRIBUTIA DE MASE 
VIII.2.2 CURBA GREUTATII 
VIII.2.3 CURBA IMPINGERILOR IN APA CALMA 
IX. PROIECTAREA INSTALATIEI DE BALAST. INSTALATII SIMILARE ELEMENTELE COMPONENTE 
IX.1 TANCURILE DE BALAST 
IX.2 POMPELE 
IX.3 TUBULATURA INSTALATIEI 
IX.4 ARMATURILE INSTALATIEI 
IX.4.1 STABILIREA PARAMETRILOR DE CALCUL PE REFULARE 
X. TEMA ECONOMICA 
X.1 EFICIENTA ECONOMICA 
X.1.1 GENERALITATI 
X.1.2 ELEMENTE DE CALCUL 
X.1.3 INDICATORII SUPLIMENTARI 
X.1.4 CALCULUL INDICATORILOR DE EFICIENTA 
X.1.4.1 DETERMINAREA CAPACITATII UTILE DE INCARCARE 
X.1.4.2 DURATA UNUI VOIAJ 
X.1.4.3 DETERMINAREA INCASARILOR ANUALE 
X.1.4.4 DETERMINAREA CHELTUIELILOR ANUALE DE INTRETINERE SI EXPLOATARE 
X.1.4.5 CALCULUL INDICATORILOR DE EFICIENTA 
X.1.4.6 CALCULUL INDICATORILOR DE BAZA 
X.1.4.7 CALCULUL INDICILOR SPECIFICI 
XI. TEMA SPECIALA


Extras din proiect Cum descarc?

DESCRIERE GENERALA
Clasificare 
Nava si echipamentul livrate de constructor vor corespunde cu urmatoarele reguli si norme care sunt tiparite si valabile la data efectiva a contractului.
CLASA
Nava este un petrolier destinat transportului de diverse categorii de marfuri (produse finite, titei, motorina) avand un punct de inflamabilitate mai mic de 60 o C si este construita sub supraveghere si in conformitate cu regulile RNR pentru clasa:
-Conventia Internationala pentru liniile de incarcare 1966 cu amendamentele din 1971 si 1975;
-Conventia Internationala pentru masurare tonaj 1969;
-Conventia Internationala pentru ocrotirea vietii umane pe mare 1974,inclusiv Protocolul din 1978 si 1981;
-Conventia si regulile pentru prevenirea coliziunii pe mare 1972,inclusiv amendamentul din 1980;
-Conventia Internationala pentru prevenirea poluarii de la nave 1973, TSPP 1978 si Protocolul 1981(RNR);
-Normele administratiei si pazei coastei SUA pentru navele straine 1981;
-Conventia Internationala pentru telecomunicatii 1979;
-Reguli pentru navigatie pe Canalul de Suez, 1081;
-Reguli pentru navigatie pe Canalul Panama, 1977;
-Conventia Conferintei Internationale a muncii privind amenajarile pentru echipaj la bordul navelor, Geneva, 1949;
-Reguli pentru navigatia pe Canalul Kiel.
Descriere 
Nava este un petrolier din otel, cu o singura elice, de tip cu balast separat, prova cu bulb si pupa oglinda.
La prova fata de peretele de coliziune sunt amplasate picul prova, diverse magazii si puturile de lant. Doi pereti longitudinali si sase pereti transversali impart spatiul zonei marfa in sapte tancuri centrale si patrusprezece tancuri laterale, din care patru tancuri laterale de balast. Doua tancuri de reziduuri sunt dispuse suplimentar la extremitatea pupa a zonei tancurilor de marfa, in anumite situatii acestea putand servi si ca tancuri de marfa. Este prevazut de asemenea, dublu fund in zona tancurilor centrale, in care sunt prevazute tancuri de balast si tunelul pentru tubulaturi. In pupa zonei tancurilor de marfa sunt prevazute: compartimentul de pompe si compartimentul masini cu tancuri laterale si un dublu fund pentru balast, combustibil greu si motorina, tancuri de decantare si serviciu, tancuri pentru apa dulce, tancuri de ulei ,etc.
In pupa peretelui presetupa sunt amplasate picul pupa, doua magazii de punte, compartimentul masinii de carma, compartimentul agregate hidraulice, compartimentul pompa incendiu de avarie, precum si tancurile de apa dulce. 
Suprastructura pentru amenajari este dispusa, de asemenea,la pupa navei.
Sahtul masinii este separat de suprastructura destinata amenajarilor pentru echipaj. 
Sunt prevazute, de asemenea, un catarg combinat pentru lumini de semnalizare si pentru antene radar pe puntea etalon si un catarg pentru lumini de semnalizare prova, pe puntea teuga.
O pasarela centrala face legatura intre puntea barci suprastructura si puntea teuga.
Carasteristicile navei
-Lungimea maxima 190,00 m
-Lungimea intre perpendiculare 180,00 m
-Latimea de calcul 28,00 m
-Inaltimea de constructie 16,80 m
-Pescaj de esantionaj 12,00 m
-Inaltimea etajului de suprastructura de deasupra puntii 
principale(inclusiv coferdam de 700 mm) 3,40 m
-Inaltimea etajului de suprastructura de deasupra puntii 
de navigatie 2,50 m
-Inaltimea celorlalte etaje ale suprastructurii 2,70 m
-Inaltimea puntii teuga 2,50 m
-Curbura transversala a puntii principale de tip trapezoidal 560 
-Curbura transversala a puntilor suprastructurii 
(fara etajele V si VI) 0 
-Curbura transversala a puntii teuga 0


Fisiere in arhiva (3):

  • Proiectarea Navei - Proiectarea Instalatiei de Balast
    • Bibliografie.doc
    • Cuprins.doc
    • Lucrare de diploma.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 6 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!