I. DESCRIERE GENERALA I.1 CLASIFICARE I.2 DESCRIERE I.3 MASINI I.4 VITEZA, AUTONOMIE I.5 ECHIPAJ I.6 DEADWEIGHT II. DETERMINAREA DIMENSIUNILOR PRINCIPALE II.1 CALCULUL LUNGIMII CAND SE CUNOASTE DEADWEIGHT-UL SI VITEZA II.2 CALCULUL LUNGIMII NAVEI II.3 CALCULUL COEFICIENTILOR DE FINETE CB, CM, CW, CP II.4 VERIFICAREA LUNGIMII NAVEI LA INTERFERENTA VALURILOR II.5 CALCULUL LATIMII NAVEI SI A RAPORTULUI B/D II.6 CALCULUL PESCAJULUI SI INALTIMII DE CONSTRUCTIE A NAVEI II.7 VERIFICAREA RAPOARTELOR DINTRE DIMENSIUNI II.8 VERIFICAREA PERIOADEI OSCILATIILOR DE RULIU II.9 STABILITATEA INITIALA III. DETERMINAREA DIAGRAMEI DE CARENE DREPTE SI DIAGRAMA BONJEAN III.1 CALCULUL DE CARENE DREPTE III.2 CALCULUL DIAGRAMEI BONJEAN IV. DIAGRAMA BRATULUI STABILITATII STATICE IV.1 STABILITATEA LA UNGHIURI MARI DE INCLINARE IV.2 CURBELE DE INTERPOLARE ALE STABILITATII DE FORMA V. ESANTINAJ IN ZONA CENTRALA A NAVEI V.1 RAPOARTE INTRE DIMENSIUNI V.2 DISTANTA REGULAMENTARA NORMALA V.3 GROSIMI MINIME V.3.1 INVELISUL EXTERIOR V.3.2 INVELISUL PUNTILOR V.3.3 INVELISUL DUBLULUI FUND V.3.4 TABLELE PERETILOR ETANSI V.4 INVELISUL EXTERIOR (FUNDUL NAVEI,BORDAJUL SI PUNTEA PRINCIPALA) V.4.1 GROSIMEA INVELISULUI FUNDULUI IN ZONA CENTRALA A NAVEI V.4.2 CHILA PLATA V.4.3 GROSIMEA INVELISULUI BORDAJULUI V.4.4 CENTURA V.4.5 GROSIMEA TABLELOR PUNTII PRINCIPALE V.5 STRUCTURA FUNDULUI SI A DUBLULUI FUND IN ZONA TANCURILOR DE INCARCARE V.5.1 ESANTIONAJUL DUBLULUI FUND V.5.1.1 TABLELE DUBLULUI FUND V.5.1.2 LONGITUDINALELE PLAFONULUI DUBLULUI FUND V.6 ESANTIONAJUL DUBLULUI FUND V.6.1 SUPORTUL CENTRAL V.6.2 INALTIMEA SUPORTULUI CENTRAL V.6.3 GROSIMEA SUPORTULUI CENTRAL V.6.4 VARANGE CU INIMA V.6.5 VARANGE ETANSE V.6.6 RIGIDIZAREA VARANGELOR V.6.7 SUPORTII LATERALI V.6.8 PLAFONUL DUBLULUI FUND V.6.9 GURI DE VIZITARE SI DECUPARI DE USURARE V.6.10 PUTURI DE DRENAJ V.6.11 DECUPARI IN OSATURA W PERETII LONGITUDINALI ETANSI IN TANCURILE DE MARFA SI BALAST W.1 TABLELE PERETILOR W.2 MONTANTI INTARITI X PERETII TRANSVERSALI ETANSI X.1 MONTANTII SIMPLI VI. GRINDA ECHIVALENTA IN PRIMA APROXIMATIE VI.1 GRINDA ECHIVALENTA VII. DETERMINAREA REZISTENTEI LA INAINTARE SI ALEGEREA APARATULUI MOTOR VII.1 CALCULUL REZISTENTEI LA INAINTARE VII.2 CALCULUL INSTALATIEI DE PROPULSIE SI ALEGEREA MOTORULUI VIII. DIAGRAMA DE MASE, EFORTURI SECTIONALE SI SUPLIMENATRE LA ASEZAREA SATATICA PE VALOARE PENTRU UNGHIUL ? = 1800 VIII.1 CALCULUL GRUPELOR DE MASE VIII.1.1 MASA CORPULUI GOL VIII.1.2 MASA AMENAJARI, INSTALATII, ECHIPAMENTE VIII.1.3 MASA INSTALATIEI DE PROPULSIE VIII.1.4 MASA COMBUSTIBILULUI, ULEIULUI, SI APEI AFERENTE INSTALATIEI DE FORTA VIII.1.5 MASA ECHIPAJULUI VIII.1.6 MASA REZERVE ECHIPAJ VIII.1.7 REZERVA DE DEPLASAMENT VIII.1.8 MASA BALASTULUI LICHID VIII.1.9 MASA INCARCATURII UTILE VIII.1.10 DEPLASAMENTUL VIII.2 EFORTURI IN APA CALMA VIII.2.1 DISTRIBUTIA DE MASE VIII.2.2 CURBA GREUTATII VIII.2.3 CURBA IMPINGERILOR IN APA CALMA IX. PROIECTAREA INSTALATIEI DE BALAST. INSTALATII SIMILARE ELEMENTELE COMPONENTE IX.1 TANCURILE DE BALAST IX.2 POMPELE IX.3 TUBULATURA INSTALATIEI IX.4 ARMATURILE INSTALATIEI IX.4.1 STABILIREA PARAMETRILOR DE CALCUL PE REFULARE X. TEMA ECONOMICA X.1 EFICIENTA ECONOMICA X.1.1 GENERALITATI X.1.2 ELEMENTE DE CALCUL X.1.3 INDICATORII SUPLIMENTARI X.1.4 CALCULUL INDICATORILOR DE EFICIENTA X.1.4.1 DETERMINAREA CAPACITATII UTILE DE INCARCARE X.1.4.2 DURATA UNUI VOIAJ X.1.4.3 DETERMINAREA INCASARILOR ANUALE X.1.4.4 DETERMINAREA CHELTUIELILOR ANUALE DE INTRETINERE SI EXPLOATARE X.1.4.5 CALCULUL INDICATORILOR DE EFICIENTA X.1.4.6 CALCULUL INDICATORILOR DE BAZA X.1.4.7 CALCULUL INDICILOR SPECIFICI XI. TEMA SPECIALA
DESCRIERE GENERALA Clasificare Nava şi echipamentul livrate de constructor vor corespunde cu următoarele reguli şi norme care sunt tipărite şi valabile la data efectivă a contractului. CLASA Nava este un petrolier destinat transportului de diverse categorii de mărfuri (produse finite, ţiţei, motorină) având un punct de inflamabilitate mai mic de 60 º C şi este construită sub supraveghere şi în conformitate cu regulile RNR pentru clasa: -Convenţia Internaţională pentru liniile de încărcare 1966 cu amendamentele din 1971 şi 1975; -Convenţia Internaţională pentru măsurare tonaj 1969; -Convenţia Internaţională pentru ocrotirea vieţii umane pe mare 1974,inclusiv Protocolul din 1978 şi 1981; -Convenţia şi regulile pentru prevenirea coliziunii pe mare 1972,inclusiv amendamentul din 1980; -Convenţia Internaţională pentru prevenirea poluării de la nave 1973, TSPP 1978 şi Protocolul 1981(RNR); -Normele administraţiei şi pazei coastei SUA pentru navele străine 1981; -Convenţia Internaţională pentru telecomunicaţii 1979; -Reguli pentru navigaţie pe Canalul de Suez, 1081; -Reguli pentru navigaţie pe Canalul Panama, 1977; -Convenţia Conferinţei Internaţionale a muncii privind amenajările pentru echipaj la bordul navelor, Geneva, 1949; -Reguli pentru navigaţia pe Canalul Kiel. Descriere Nava este un petrolier din oţel, cu o singură elice, de tip cu balast separat, prova cu bulb şi pupa oglindă. La prova faţă de peretele de coliziune sunt amplasate picul prova, diverse magazii şi puţurile de lanţ. Doi pereţi longitudinali şi şase pereţi transversali împart spaţiul zonei marfă în şapte tancuri centrale şi patrusprezece tancuri laterale, din care patru tancuri laterale de balast. Două tancuri de reziduuri sunt dispuse suplimentar la extremitatea pupa a zonei tancurilor de marfă, în anumite situaţii acestea putând servi şi ca tancuri de marfă. Este prevăzut de asemenea, dublu fund în zona tancurilor centrale, în care sunt prevăzute tancuri de balast şi tunelul pentru tubulaturi. In pupa zonei tancurilor de marfă sunt prevăzute: compartimentul de pompe şi compartimentul maşini cu tancuri laterale şi un dublu fund pentru balast, combustibil greu şi motorină, tancuri de decantare şi serviciu, tancuri pentru apă dulce, tancuri de ulei ,etc. In pupa peretelui presetupă sunt amplasate picul pupa, două magazii de punte, compartimentul maşinii de cârmă, compartimentul agregate hidraulice, compartimentul pompă incendiu de avarie, precum şi tancurile de apă dulce. Suprastructura pentru amenajări este dispusă, de asemenea,la pupa navei. Sahtul maşinii este separat de suprastructura destinată amenajărilor pentru echipaj. Sunt prevăzute, de asemenea, un catarg combinat pentru lumini de semnalizare şi pentru antene radar pe puntea etalon şi un catarg pentru lumini de semnalizare prova, pe puntea teugă. O pasarelă centrală face legatura între puntea bărci suprastructură şi puntea teugă. Carasteristicile navei -Lungimea maximă 190,00 m -Lungimea între perpendiculare 180,00 m -Laţimea de calcul 28,00 m -Inălţimea de construcţie 16,80 m -Pescaj de eşantionaj 12,00 m -Inălţimea etajului de suprastructură de deasupra punţii principale(inclusiv coferdam de 700 mm) 3,40 m -Inălţimea etajului de suprastructură de deasupra punţii de navigaţie 2,50 m -Inălţimea celorlalte etaje ale suprastructurii 2,70 m -Inălţimea punţii teugă 2,50 m -Curbura transversală a punţii principale de tip trapezoidal 560 -Curbura transversală a punţilor suprastructurii (fără etajele V şi VI) 0 -Curbura transversală a punţii teugă 0
Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.
Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.