Schemă de comandă pentru automatizarea unei linii de transportat și prelucrat bușteni

Cuprins proiect Cum descarc?

Tema de proiect . ..pag 1.
Schema de comanda a motorului hidrauluic MH1 . pag 3.
Schema de comanda a motorului M1 care comanda banda BT1 pag 8.
Schema de comanda a motorului M2 care comanda banda BT2 .pag 11.
Schema de comanda a motorului hidrauluic MH2 . . pag 14.
Implementarea curelee si contacte electrice .pag 18.
Analiza circuitului . pag 19.


Extras din proiect Cum descarc?

Sa se proiecteze schema de comanda pentru automatizarea unei linii de transportat si prelucrat busteni.
Schema instalatiei tehnologice este prezentata in figura de mai jos.
CICLUL DE FUNCTIONARE:
1. In starea initiala nu se afla busteni pe benzile transportoare BT1 si BT2.Motoarele M1 si
M2 ,care antreneaza BT1 si BT2 sunt neactionate.Impingatoarele I1,I2 actionate de motoarele hidraulice MH1 si MH2 (cilindri cu simpla actiune) sunt la cap de cursa de revenire(limitatoarele L2,L6=1).
2. La apasarea pe butonul de pornire P1, M1=1, BT1 se deplaseaza.
3. Cand primul bustean de pe BT1 ajunge la capatul benzii ,L1=1 si BT1 se opreste(M1=0).
4. MH1 actioneaza I1 care impinge busteanul de pe BT1 pe BT2(cu conditia ca la capatul
inferior al BT2 sa nu se afle nici un bustean L4=0).L1 devine 0, apoi L4 devine 1 si impingatorul I1 a ajuns la capat de cursa activa( L3=1).
5. BT2 se deplaseaza ,I1 se retrage in cursa de revenire.
6.Cand I1 inchide L2,BT1 se poate deplasa din nou.
7.BT2 se deplaseaza pana in momentul cand busteanul se afla in postul de
prelucrare (L5=1).In acest moment M2=0.
8.Impingatorul I2 este actionat de motorul MH2 in cursa activa si are loc
prelucrarea(L6=0,L7=0).
9.Cand L7=1 (I2 este la cap de cursa de lucru),prelucrarea busteanului s-a incheiat,MH2=0 si M2 se retrage.
10.Cand I2 a ajuns la cap de cursa de revenire (L6=1) ,M2=1 si BT2 poate fi antrenata(cu conditia ca in postul de lucru sa nu se afle nici un bustean).
Observatie: Se vor prevedea butoane O1,O2 pentru pornirea indepedenta a benzilor BT1 si BT2,cat si butoane de pornire independenta a benzilor,P1 si P2.
In proiect se vor trata separat , pentru simplificare ,schemele de comanda pentru M1,MH1,M2,MH2.
1. Schema de comanda a motorului M1 pentru antrenarea BT1:
Variabilele de intrare sunt:P1,O1,L1,L2;variabila de iesire este M1.Conditia ca banda BT1 sa se deplaseze este ,ca sa nu existe bustean la cap de banda(L1=0) si impingatorul I1 sa se afle la capat de cursa (L2=1),deci M1=L1L2.
Schema de actionare va cuprinde si schema de pornire la apasare in impuls(cu automentinere).
2. Schema de comanda a motorului hidraulic MH1:
Variabilele primare sunt:L1,L3,L4 iar variabila de iesire MH1.
3. Schema de comanda a M2 pentru antrenarea BT2:
Variabilele primare sunt:P2,O2,L5,L6; variabila de iesire M2.Conditia de functionare a BT2 ,cu aceleasi considerente ca la BT1 devine M2=L5L6.
4. Schema de comanda a motorului hidraulic MH2:
Variabilele primare sunt:L5,L7, iar variabila de iesire MH2.


Fisiere în arhivă (1):

  • Schema de comanda pentru automatizarea unei linii de transportat si prelucrat busteni.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.


Descarcă acest proiect cu doar 5€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!