Sistem de Gestiune al unui Restaurant

Proiect
4/10 (2 voturi)
Domeniu: Automatică
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 14 în total
Cuvinte : 1955
Mărime: 606.46KB (arhivat)
Publicat de: Salomea Florescu
Puncte necesare: 7

Extras din proiect

Restaurantul este un local destul de aglomerat ce contine trei locatii: bucatarie, bar si cofetarie. Când soseste clientul, unul din ospatari îl va conduce la masa sa rezervata. Apoi ospatarul va lua comanda. Meniul va fi ales dintr-o lista de meniuri computerizata. Aplicatia trebuie sa fie usor si rapid de folosit. Locatia corespunzatoare va fi informata de noua comanda: bucataria pentru mâncare, barul pentru bauturi si cofetaria pentru desert. Când locatia termina de preparat felul comandat, îl marcheaza ca servit. Când întrega comanda este gata, ospatarul este informat si comanda este servita clientului. Clientul poate schimba sau anula comanda. În final, sistemul tipareste nota de plata si clientul poate plati cash sau cu carte de credit. Plata cu carte de credit trebuie validata. Plata se poate face pentru fiecare fel de mâncare sau pentru întreaga comanda. În final se tipareste chitanta.

Lista de meniuri: se vor servi feluri de mâncare diferite si clientul poate extrage ce doreste. Deci daca un fel de mâncare are extra topping (pizza) sau aditionale (sos, salata), trebuie specificate, de asemenea. Pentru fiecare aditional este un pret diferit.

Uneori exista preturi speciale. Preturile speciale pot exista datorita primirii unui bonus sau unei reduceri pentru plata peste o anumita suma, comanda unui produs specific la o ora anume (bauturi în “ore vesele”). Sistemul trebuie sa cunoasca aceste preturi speciale si sa calculeze corespunzator nota de plata.

Restaurantul ofera si livrari la domiciliu. Toate cele de mai sus pot fi oferite de catre un agent de vânzari care raspunde la telefon în locul ospatarului. În acest caz este nevoie sa fie scrise adresa si numarul de telefon al clientului. În final sistemul trebuie sa pastreze o statistica a comenzilor. Trebuie sa stie care articol este cel mai solicitat (ca sa poata mari pretul acestuia), care sunt orele cele mai aglomerate, când este nevoie de mai mult personal.

I. Specificatia cerintelor

1. Preliminarii

a. Scop si domeniu

Scopul consta în crearea unui sistem de gestiune care sa deserveasca în cel mai bun mod cu putinta toti componentii domeniului. De aceea sistemul trebuie sa fie usor de folosit, flexibil, adaptabil dar si tolerant la erori si perturbatii (robust).

Domeniul deservit de sistemul de gestiune are urmatoarea componenta:

- manager

- client

- ospatar

- cofetar

- barman

- bucatar

- modul de autentificare a platii prin carte de credit

- sistem de stocare

- UPS (în cazul unei pene de curent)

b. Diagrama de context

Preview document

Sistem de Gestiune al unui Restaurant - Pagina 1
Sistem de Gestiune al unui Restaurant - Pagina 2
Sistem de Gestiune al unui Restaurant - Pagina 3
Sistem de Gestiune al unui Restaurant - Pagina 4
Sistem de Gestiune al unui Restaurant - Pagina 5
Sistem de Gestiune al unui Restaurant - Pagina 6
Sistem de Gestiune al unui Restaurant - Pagina 7
Sistem de Gestiune al unui Restaurant - Pagina 8
Sistem de Gestiune al unui Restaurant - Pagina 9
Sistem de Gestiune al unui Restaurant - Pagina 10
Sistem de Gestiune al unui Restaurant - Pagina 11
Sistem de Gestiune al unui Restaurant - Pagina 12
Sistem de Gestiune al unui Restaurant - Pagina 13
Sistem de Gestiune al unui Restaurant - Pagina 14

Conținut arhivă zip

  • Sistem de Gestiune al unui Restaurant.doc

Alții au mai descărcat și

Modelarea Matlab-Simulink a Unei Sere

Cunoasterea duratei de timp de la semanat pâna la rasaritul plantelor mai are însemnatate si pentru obtinerea unor productii cat mai timpurii. Daca...

Circuite logice secvențiale

In multe aplicatii este nevoie de un element care sa prezinte 2 stari diferite, cu posibilitatea de a trece dintr-o stare in cealalta, fara sau in...

Proiectare conceptuală

Cerintele sistemului operational Odata ce a fost definita nevoia si abordarea tehnica, e necesar sa le tranlatam intr-un “scenariu...

Te-ar putea interesa și

Raționalizarea activității de aprovizionare cu mărfuri materii prime și materiale la SC Golden Kebab SRL

CAPITOLUL I NOTIUNI GENERALE PRIVIND ACTIVITATEA DE APROVIZIONARE CU MARFURI, MATERII PRIME SI MATERIALE Activitatea de aprovizionare este...

Proiect de Modernizare și Dezvoltare Hotel Roman Herculane

Descrierea proiectului: Proiectul îşi propune să transforme complexul hotelier de categoria o stea în complex hotelier de trei stele. Pentru...

Concurența întreprinderilor hoteliere pe piața produsului hotelier al municipiului Chișinău

Introducere. Turismul este cunoscut ca fiind cea mai largă industrie. Veniturile sale au o proporţie semnificativă în economia multor ţări şi este...

Complex Roman - stațiunea Băile Herculane

Capitolul 5: SOLUTII MANAGERIALE IN URMA STUDIULUI DE MARKETING EFECTUAT Modelele de marketing adoptate de S.C. Hercules S.A., respectiv...

Baze de date

Introducere 1. Definirea bazelor de date In ziua de astazi, fara sa ne dăm seama folosim pentru aproape orice activitate din mediul online si nu...

Baze de Date și Utilizarea Acestora

Cap 1 Introducere În ultimii ani, dezvoltarea sistemelor de baze de date reprezintă unul dintre cele mai importante aspecte în domeniul...

HOTEL LevOr

SC VISALI PRODCOM SRL este o companie cu profil hotelier, asigurand cazare la standard de trei stele in apartamente (50), pensiune (7), minihotel...

Promovarea Serviciilor Turistice Caracteristice Hotelului

Capitolul I : Turismul fenomen economic actual 1.1. Clasificarile Organizatiei Mondiale a Turismului Intre formele de cazare comerciala ,...

Ai nevoie de altceva?