1. Analiza evolutiei bilantului costurilor bancii SEB 3 2.Calculul principalilor indicatori de profitabilitate 9 3.Comparatie intre indicatorii de performanta ai bancii cu cei ai sistemului 15 Bibiliografie 20
Introducere SEB considera ca misiune sa fundamentala este sa isi ajute clientii si sa transforme viziunile si planurile acestora de viitor in realitate, prin punerea la dispozitie a unor cunostinte profesionale de calitate, pe de-o parte si de asemenea, pentru a anticipa nevoile viitoare, pe de-alta parte. Grupul SEB este diferit de alte banci nordice, in special prin mixul de afaceri unic, cu un accent pe corporate banking si prin relatii profunde si de lunga durata cu clientii din tarile nordice si baltice si Germania, luandu-se mereu in considerare diferentele culturale. De asemenea, se bucura de o istorie ampla, fiind prezenti pe piata inca de acum 150 de ani, prin rezistenta si perspectiva pe termen lung, ce stau la baza fondarii unor relatii strase si de lunga durata cu clientii. Grupul SEB promoveaza valorile prin care sunt reflectate angajamentele fata de fiecare dintre nivelele implicate: clientii, actionarii si angajatii. Aceste pot fi definite prin patru termeni: continuitate, respect reciproc, profesionalism si angajament. De-a lungul timpului, aceasta a primit diferite medalii si premii, ca dovada a recunosterii profesionalismului de care a dat dovada. SEB ofera consultanta financiara si o gama larga de servicii financiare in Suedia, Estonia, Letonia si Lituania. In Danemarca, Finlanda, Norvegia si Germania, accentul este pus pe oferirea unor servicii complete, destinate clientilor corporativi si institutionali. Caracterul international al grupului, este reflectat prin prezenta in aproximativ 20 de tari din intreaga lume, cum ar fi: Rusia, Ucraina, Polonia, Elvetia, Marea Britanie, Irlanda, India, China, Malaezia, SUA, Brazilia. Scurta prezentare a Grupului SEB: - SEB este prezent in 20 de tari ale lumii; - Sediul central SEB se afla la Stockholm; - Grupul SEB are 16.500 angajati; - In anul 2012 a obtinut un profit de 14.235 milioane SEK; - Intre clientii sai se numara: 2.800 de corporatii si institutii, 400.000 de intreprinderi mici si mijlocii (IMM-uri) si 4.000.000 persoane fizice. 1. Analiza evolutiei bilantului costurilor bancii SEB ,,Pentru a fi un partener de incredere pentru clientii cu aspiratii! Noi credem ca majoritatea oamenilor au ambitii pentru viitorul lor. Noi lucram pentru a castiga increderea lor in calitate de parteneri in fiecare zi, in vremuri bune si rele si pentru a putea sa ii ajutam sa isi indeplineasca ambitiile lor!" In tabelul de mai jos, se poate observa evolutia elementelor bilantului SEB pentru o perioada de sapte ani.
1.Chirlesan D., Cocris V., ,,Managementul bancar si analiza de risc in activitatea de creditare", Editura Junimea, Iasi, 2011 2.www.seb.se 3. www.riksbank.se 4.Rapoarte anuale 2006-2012 SEB 5.Rapoarte anuale 2006-2012 Riksbank
Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.
Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.