Lucrare de Practica - Studiu de Caz BRD

Extras din proiect Cum descarc?

BRD – Groupe Société Générale
GRUP SIBIU, AGENTIA TEREZIAN
BRD – Groupe Société Générale – prezent in mai mult de 80 de tari si avand aproximativ 103.000 colaboratori care desfasoara activitati diversificate ale unei banci universale - este, la mai bine de 7 ani de la privatizare, a doua banca din Romania dupa capitalizarea bursiera (3,657 mld EUR la 27.03.2006), un nume de referinta atat prin diversitatea si calitatea ofertei sale, cat si prin prestigiul de care se bucura la nivel national si international.
Grupul Société Générale este unul din primele grupuri financiare din zona euro si una dintre primele societati franceze, dupa capitalizarea bursiera. Altfel spus, este a 3-a banca de finantare si investitii din zona euro, in functie de venitul net bancar, si al 4-lea administrator de active bancare din aceasta zona (active totale de peste 20 mld RON, cota de piata ce variaza intre 15-20%, in functie de produse).
AXE DE ACTIVITATE
Activitatile BRD – Groupe Société Générale sunt impartite pe trei axe:
- Banca persoanelor fizice: De la privatizarea sa, BRD s-a angajat intr-o politica voluntarista de dezvoltare pe piata clientilor persoane fizice, profitand mai ales de sinergia cu clientela comerciala. BRD se numara printre liderii pietei cardurilor bancare si a creditelor pentru consum. Gama sa de produse si servicii comercializate se imbogateste in mod constant, pe masura dezvoltarii pietei bancare.
- Banca intreprinderilor: BRD se bucura de o experienta bogata in domeniul finantarii intreprinderilor, fiind prezenta in toate sectoarele economiei si pe toate segmentele de piata: microintreprinderi, IMM-uri, mari intreprinderi locale si multinationale, colectivitati locale. In afara finantarilor clasice, gama de produse si servicii acopera in totalitate gestiunea fluxurilor de numerar, serviciile de leasing si factoring-ul.
- Banca de investitii: BRD este implicata in finantari structurate si ofera solutii complexe sectorului public si unui numar de mari intreprinderi. Cu sprijinul entitatilor specializate ale Société Générale, unul din liderii mondiali pe aceasta piata, BRD isi continua traditia de banca a marilor proiecte de dezvoltare a Romaniei. De asemenea, este una dintre bancile active pe piata obligatiunilor.
CODUL DE CONDUITA AL BRD – GROUPE SOCIÉTÉ GÉNÉRALE
Pentru a actiona cu spirit de raspundere peste tot in lume, Grupul Société Générale se sprijina pe un ansamblu de principii de conduita a afacerilor care se bazeaza pe exigentele etice ale bransei, ale personalului, ale clientilor si ale partenerilor sai.
Acest Cod de conduita contine principiile de actiune si regulile de comportament in cadrul BRD – ca parte a Grupului Société Générale. 
Conducerea BRD vegheaza la aplicarea acestuia si la respectarea lui de catre angajati, oricare ar fi nivelul lor de responsabilitate.
Respectarea Codului de conduita este asigurata prin aplicarea legilor si a reglementarilor profesionale sau interne, precum si a codurilor de deontologie in vigoare la BRD.
In toate cazurile de suspiciune cu privire la operatiuni sau situatii particulare relative la Codul de conduita sau la instructiunile de deontologie, angajatii pot sa le supuna atentiei superiorilor ierarhici sau Secretariatului General – Serviciul Conformitate, care hotarasc asupra masurilor de luat in cazul deficientelor semnalate si garanteaza protectia salariatilor de buna credinta.
CADRUL NORMATIV
Conceput astfel incat sa raspunda cerintelor personalului implicat in diferite activitati ale bancii, cadrul normativ intern raspunde urmatoarelor principii:
▪ Respectarea cadrului legal in vigoare, urmarind atat constrangerile legale cat si specificul activitatii si organizarii bancii;
▪ Uniformitatea – stabilirea unor formate tip pentru fiecare document normativ;
▪ Definirea domenilor de activitate si a activitatilor pe care acestea le cuprind asigura durabilitatea cadrului normativ;
▪ Claritatea informatilor – limbajul si termenii utilizati nu lasa loc ambiguitatilor sau interpretarilor eronate;
▪ Simplitatea – forma de prezentare si exprimarea utilizata ajuta utilizatorul documentului normativ sa gaseasca raspunsul/solutia cautata in cel mai scurt timp;
▪ Satisfacerea cerintelor utilizatorilor si clientilor deopotriva, prin informarea rapida cu privire la noile produse, servicii sau modificarile intervenite in cele existente.
SECURITATEA IN BRD – GROUPE SOCIÉTÉ GÉNÉRALE
Securitatea reprezinta capacitatea de conservare a caracteriticilor functionale ale bancii, indiferent de natura si amploarea amenintarilor (in sens larg) confruntate.
Securitatea, ca masura de protectie pentru asigurarea supravietuirii(necesitate obiectiva) in mediul la care se raporteaza banca, este focalizata asupra aspectelor materiale, caracterul practic-aplicativ fiind predominant.
→ SISTEMELE ELECTRONICE DE SECURITATE
Sistemele electronice de securitate constituie componenta activa, automatizata a mecanismului de securitate.
Sistemele electronice de securitate sunt de regula compuse din subsistemele: Antiefractie, TVCI, Detectie si Semnalizare Incendii, Control Acces.
▪ Subsistemul antiefractie reactioneaza instantaneu la apasarea butonului de panica sau la fortarea unor blocaje. Acesta trebuie ”armat” pentru a reactiona la tentativele de efractie;
▪ Subsistemul TVCI inregistreaza permanent activitatea din zonele supravegheate, permite retransmiterea la distanta a inregistrarilor si analiza post-factum a incidentelor;
▪ Sistemele de detectie si semnalizare incendiu functioneaza atat in regim automat cat si manual (semnaleaza imediat producerea unui incendiu prin actionarea butoanelor de semnalizare).


Fisiere în arhivă (1):

  • Lucrare de Practica - Studiu de Caz BRD.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.


Descarcă acest proiect cu doar 5€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!