Management Strategic BRD

Extras din proiect Cum descarc?

1. Prezentarea firmei
Banca Romana pentru Dezvoltare este a doua mare banca privata din Romania si care se afla in plina expansiune, ea s-a infiintat la 1 decembrie 1990, prin preluarea activelor si pasivelor fostei Banci de Investitii, fiind nu numai o schimbare de ,,firma", ci si conturarea unor noi orientari si conceptii in organizarea si functionarea bancii.
BRD este o banca de traditie in sistemul bancar romanesc, fiind descendenta a Societatii Nationale de Credit Industrial, creata in 1923, cu scopul de a incuraja dezvoltarea economiei si indeosebi a industriei. Actionand pe baza unor startegii si politici flexibile, cu prudenta impusa de evolutia mediului economic, BRD a reusit sa se adapteze cerintelor economiei de piata actuale, concomitent cu dezvoltarea sa permanenta sub aspect organizational, patrimonial si financiar .
Banca Romana pentru Dezvoltare este persoana juridica, fiind organizata ca societate bancara pe actiuni si are sediul in Bucuresti. BRD are in subordine unitati bancare operative: sucursale, filiale, agentii si reprezentante in toate judetele tarii ti in municipiul Bucuresti. BRD - Group Societe Generale este recunoscuta de catre populatie prin intermediul unei retele de 500 de sucursale.
In momentul de fata Banca are peste 2.000.000 de clienti si mai mult de 1.000.000 de posesori de carduri, detine o traime din piata cardurilor si 20% din cea a creditelor. BRD-Groupe Societe Generale, a obtinut in primul semestru al anului trecut un profit net de 515 milioane lei (140,3 milioane euro), sub asteptarile analistilor, care anticipa, in medie, o majorare cu 35% la 563 milioane lei. Totusi, avansul profitului net semestrial a fost cel mai bun din istoria institutiei .
Potrivit reprezentantilor bancii, BRD- Groupe Societe Generale a realizat in 2008 un profit net de 1,36 miliarde lei (370 milioane EUR), in crestere cu 46% fata de rezultatul raportat in 2007. Venitul net bancar a fost de 3,19 miliarde lei (869 milioane euro), cu 27% mai mare decat in 2007, iar profitul brut din exploatare s-a ridicat la 1,84 miliarde lei (500 de milioane euro), in crestere cu 31% .
2. Misiunea, viziunea si obiectivele firmei
Misiunea unei firme exprima ratiunea de a fi a acelei organizatii in raport cu principalii ei parteneri si clienti. Prin misiune este precizat specificul activitatilor de baza intreprinse si este sugerata,uneori facand apel la emotii si sentimente directe spre care se indreapta in viitor.
Misiunea noastra este sa fim un centru de profit in cadrul grupului BRD- Groupe Societe Generale la cel mai inalt nivel, capabili de a realiza fluxuri de venituri si sa aducem valoare adaugata bancii noastre luand in considerare urmatoarele aspecte:
a. Managementul activelor si pasivelor:
Implementarea si utilizarea unor practici corecte de gestionare a activelor si pasivelor care sa promoveze si sa faciliteze un management eficient al riscurilor ce deriva din activitatea comerciala a bancii. Detinem capacitatea de a administra lichiditatile astfel incat sa asiguram disponibilitarea si utilizarea adecvata a fondurile in orice clipa.
b. Cale de acces spre pietele financiare:
Actionam ca o cale de acces catre pietele financiare internationale, permitand bancii si clientilor sa utilizeze instumente financiare in timp real, in functie de nevoi si intr-o modalitate eficienta.
c. Suport pentru reteaua de sucursale: 
Furnizarea unui suport calitativ si proactiv unitatilor teritoriale si clientilor acestora, insistandu-se pe transferul de expertiza, aferent pietelor financiare, pe dezvoltarea de noi produse si pe tehnicile de managementul riscului.
d. Tranzactionarea in nume propriu:
Tranzactionam in nume propriu pe piete si produse selectate, intr-o maniera profesionala, in limitele alocate avand ca scop obtinerea unui profit care sa surclaseze asteptarile aferente riscurilor si capitalurilor utilizate.
e. Marketing & Vanzari:
Reprezentam fereastra de acces catre pietele financiare internationale facilitand patrunderea bancii si clientilor ei catre instrumentele financiare necesare intr-o maniera rapida si eficienta."
Misiunea acestei banci va fi indeplinita prin realizarea unui echilibru intre profitabilitatea obtinuta, riscurile asumate si cresterea cotei de piata si prin crearea unui mediu financiar care va permite celor talentati si energici sa-si puna in aplicare cunostintele si sa se dezvolte profesional. Factorii cheie care, alaturi de eforturile bancii, contribuie la obtinerea succesului sunt resursele umane capabile sa realizeze performanta si infrastructura tehnica si procedurala adaptata mediului financiar care este in mod continuu dezvoltata pentru a sustine activitatea bancii.


Fisiere in arhiva (1):

  • Management Strategic BRD.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!