Studii de marketing privind consumatorul de produse și servicii la SC Raiffeisen Bank SA

Cuprins proiect Cum descarc?

CAPITOLUL I-DESCRIEREA ENTITATII ECONOMICE pag 3
1.1. Informatii generale pag 3
1.2. Emblema RaiffeisenBank pag 3
1.3. Despre Raiffeisen Bank pag 4
1.4. Raiffeisen in Romania pag 6
CAPITOLUL II-SITUATIA ECONOMICO-FINANCIARA PE ULTIMII 3 ANI pag 6
CAPITOLUL III-MANAGEMENTUL CONSTITUIRII SI ORGANIZARII ENTITATII pag 12
3.1.Organigrama pag 12
3.2. Principalele funcţii, activităţi şi operaţiuni bancare pag 16
CAPITOLUL IV-STUDII DE MARKETING PRIVIND CONSUMATORUL DE PRODUSE SI SERVICII BANCARE pag 19
4.1. Creditele pag 19
CONCLUZII SI PROPUNERI pag 23
BIBLIOGRAFIE pag 26


Extras din proiect Cum descarc?

I. DESCRIEREA ENTITATII ECONOMICE
1.1. Informatii generale
Raiffeisen Bank Romania este subsidiara Raiffeisen International Bank-Holding AG care, la randul sau,este subsidiara integral consolidata a Raiffeisen Zentralbank Österreich AG (RZB) cu sediul în Viena.RZB este compania mama a Grupului RZB si entitatea principala a Grupului Bancar Raiffeisen dinAustria, cel mai mare grup bancar al tarii din punct de vedere al activelor totale, având cea mai vasta retea de distributie locala.
RZB si Raiffeisen International au confirmat în repetate randuri reputatia de promotori in Europa Centrala si de Est, infiintând prima subsidiara bancara în Ungaria inca din 1986, cu trei ani inainte de caderea Cortinei de Fier. În cei peste 20 de ani de prezenta pe piata, au fost fondate 10 banci si cumparate alte 10. Reteaua astfel formata acopera regiunea cu banci universale, care deservesc peste 13 milioane de clienti, pe 15 piete.
In februarie 2001, RZB, impreuna cu Romanian-American Enterprise Fund (RAEF), si-a exprimat interesul de a achizitiona pachetul majoritar de actiuni ale Bancii Agricole. Contractul de achizitie a fost semnat la sfarsitul lunii iulie 2002. 
1.2. Emblema RaiffeisenBank
Calutii incrucisati reprezinta emblema Raiffeisen. Dar ce simbolizeaza aceasta emblema?
In vechime, calutii incrucisati completau varful unui acoperis de casa, protejand ocupantii acesteia de orice tip de pericol. Organizatia Raiffeisen a transformat acest simbol al protectiei in propria marca deoarece membrii acesteia se protejeaza reciproc de dificultatile economice, colaborand unul cu celalalt. 
1.3. Despre Raiffeisen Bank
Raiffeisen Bank este o banca universala de top pe piata romaneasca, oferind o gama completa de produse si servicii de calitate superioara persoanelor fizice, IMM-urilor si corporatiilor mari, prin multiple canale de distributie: unitati bancare (peste 550 in toata tara), retele de ATM si EPOS, phone-banking (Raiffeisen Direct), mobile banking (myBanking) si internet banking (Raiffeisen Online). 
Raiffeisen Bank Romania a rezultat prin fuziunea, incheiata in iunie 2002, a celor doua entitati detinute de Grupul Raiffeisen in Romania: Raiffeisenbank (Romania), infiintata in 1998 ca subsidiara a Grupului RZB, si Banca Agricola Raiffeisen S.A., infiintata in 2001, dupa preluarea bancii de stat Banca Agricola de catre grupul austriac. 
Raiffeisen Bank deserveste peste 2 milioane de clienti, din care aprox. 100.000 IMM-uri, si peste 4.400 companii cu o cifra anuala de afaceri ce depaseste 5 milioane EUR, entitati publice si institutii financiare. 
Banca detine diferite unitati specializate ca “agentii de retail” care se adreseaza persoanelor fizice si IMM-urilor. De asemenea, Raiffeisen Bank este prima banca de pe piata romaneasca care a lansat unitati destinate exclusiv acordarii de credite imobiliare - „Raiffeisen Bank – Casa Ta”. Raiffeisen Exclusive, marca pentru serviciile de private banking destinata clientilor bancari de top, ofera pachete de produse pentru o gama larga de investitii, in spatii dedicate in marile orase ale tarii, adaugand o nota personala serviciilor de calitate pe care le ofera, fiecare client avand bancherul sau personal. Pentru segmentul corporatist, banca are reprezentanti în toate centrele regionale corporatiste, oferind clientilor marele avantaj de a beneficia de solutii bancare adaptate cerintelor acestora în orice zona a tarii.


Fisiere în arhivă (1):

  • Studii de Marketing privind Consumatorul de Produse si Servicii la SC Raiffeisen Bank SA.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.


Descarcă acest proiect cu doar 5€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!