Studiu de marketing privind serviciile electronice prestate de băncile comerciale din RM

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Bănci
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 25 în total
Cuvinte : 5052
Mărime: 1.32MB (arhivat)
Publicat de: Dacian Stanciu
Puncte necesare: 7
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Victor Caun, Ecaterina Apostol
Studiu de Marketing privind serviciile electronice prestate de Bancile comerciale din RM.A fost efectuat in cadrul efectuarii stagiului de practica la Mobiasbanca.

Extras din proiect

1. VICTORIABANK a elaborat pentru clienţii săi un serviciu nou – Personal.Bank – O Tehnologie Modernă cu ajutorul căreia persoanele fizice îşi pot gestiona contul personal la distanţă!

Avantajele noului sistem:

- Avantajul primordial a sistemului dat constă în faptul ca „Personal.Bank” este accesibil în toată lumea, unde există Internet;

- Întreg sistem a fost întocmit pe baza tehnologiei TAN (Transaction Authorisation Number), datorită căreia Dvs: puteţi fi siguri de securitatea utilizării sistemului dat / aveţi posibilitatea de a efectua tranzactii fără semnătura digitală;

- Cu „Personal.Bank” Dvs vă economisiţi nu doar timpul, dar şi mijloacele, întrucât deservirea contului cu ajutorul „Personal.Bank” este mult mai ieftină decât prin metoda clasică de deservire.

Aveţi nevoie doar de introducerea login-ului şi parolei Dvs personale şi veţi putea să:

- Obţineţi online extrasele conturilor curente şi de card

- Primiţi online extrasul pe fiecare card emis în parte

- Alimentaţi contul de card

- Convertiţi valuta

- Efectuaţi Transferuri din contul curent propriu în contul curent al oricărui client Victoriabank

- Achitaţi serviciile:

- Orange

- Moldcell

- Unite

- Moldtelecom

- MaxDSL

- Infocom

- SUN Communications

- Starnet

- Infosapr.

- Union Fenosa

- Moldova Gaz

- Şi alte organizaţii cu care VictoriaBank are încheiate contracte de receptionare a plăţilor

2. Bancomatele VictoriaBank

BANCOMATUL denumit şi ATM (Automatic Teller Machine) - este un instrument/aparat bancar care oferă posibilitatea clienților de a retrage bani în numerar din contul de card sau de a efectua diferite operaţiuni bancare.

La bancomatele VictoriaBank, orice persoană care deţine un card bancar va putea foarte simplu, în mod rapid şi fără a mai sta la coadă sau a depinde de regimul de lucru al băncii, să:

Achite serviciile comunale:

- SunTV;

- Moldtelecom (inclusiv MaxDSL şi Unite);

- Infocom;

- Chişinau Gaz;

- Infosapr;

- Union Fenosa;

- Starnet.

- Medianet Tel

Achite serviciile de telefonie mobilă

- Orange;

- Moldcell;

- Unite.

- Să achite servicii bancare:

- Alimentarea depozitelor

- Achitarea creditelor

- Alimentarea contului de bonus (in cazul Cardului Multifunctional)

- Alimentarea contului curent in euro (in cazul Cardului Multifunctional)

- Alimentarea contului de depozit (in cazul Cardului Multifunctional)

- Scoată bani în numerar;

- Să achite serviciile de IP telefonie:

- Cartel

- Cartel Sip

- Babilon

- NeoTel

- VoxNet

- SETI Telefonie

- Arax Telefonia

- Medianet Tel

- Să achite servicii de Internet:

- MaxDSL

- Starnet

- MoldTelecom

- Medianet Int

- Să achite servicii online cu plată:

- 999.md

- Drive.md

- Promo.md

- Achite amenzile în cazul încălcării regulamentului rutier;

- Achite comenzile pentu produse cosmetice:

- AVON

- Oriflame

- Precum şi alte posibilităţi:

- Banzay (licitatie prin internet)

- GameGarant (jocuri online).

3. dotBank -este un serviciu de deservire la distanţă a clienţilor.

În cadrul proiectului dotBank clientul poate stabili o legătura directă cu banca, bazată pe un schimb permanent de date, care vă permite să efectuaţi diverse tipuri de operaţiuni bancare de la sediul companiei Dvs.:

- Efectuarea plaţilor în valută naţională;

- Achitarea plaţilor trezoreriale;

- Informaţie privind extrasele din cont;

- Informaţie despre cursul de schimb valutar.

Preview document

Studiu de marketing privind serviciile electronice prestate de băncile comerciale din RM - Pagina 1
Studiu de marketing privind serviciile electronice prestate de băncile comerciale din RM - Pagina 2
Studiu de marketing privind serviciile electronice prestate de băncile comerciale din RM - Pagina 3
Studiu de marketing privind serviciile electronice prestate de băncile comerciale din RM - Pagina 4
Studiu de marketing privind serviciile electronice prestate de băncile comerciale din RM - Pagina 5
Studiu de marketing privind serviciile electronice prestate de băncile comerciale din RM - Pagina 6
Studiu de marketing privind serviciile electronice prestate de băncile comerciale din RM - Pagina 7
Studiu de marketing privind serviciile electronice prestate de băncile comerciale din RM - Pagina 8
Studiu de marketing privind serviciile electronice prestate de băncile comerciale din RM - Pagina 9
Studiu de marketing privind serviciile electronice prestate de băncile comerciale din RM - Pagina 10
Studiu de marketing privind serviciile electronice prestate de băncile comerciale din RM - Pagina 11
Studiu de marketing privind serviciile electronice prestate de băncile comerciale din RM - Pagina 12
Studiu de marketing privind serviciile electronice prestate de băncile comerciale din RM - Pagina 13
Studiu de marketing privind serviciile electronice prestate de băncile comerciale din RM - Pagina 14
Studiu de marketing privind serviciile electronice prestate de băncile comerciale din RM - Pagina 15
Studiu de marketing privind serviciile electronice prestate de băncile comerciale din RM - Pagina 16
Studiu de marketing privind serviciile electronice prestate de băncile comerciale din RM - Pagina 17
Studiu de marketing privind serviciile electronice prestate de băncile comerciale din RM - Pagina 18
Studiu de marketing privind serviciile electronice prestate de băncile comerciale din RM - Pagina 19
Studiu de marketing privind serviciile electronice prestate de băncile comerciale din RM - Pagina 20
Studiu de marketing privind serviciile electronice prestate de băncile comerciale din RM - Pagina 21
Studiu de marketing privind serviciile electronice prestate de băncile comerciale din RM - Pagina 22
Studiu de marketing privind serviciile electronice prestate de băncile comerciale din RM - Pagina 23
Studiu de marketing privind serviciile electronice prestate de băncile comerciale din RM - Pagina 24
Studiu de marketing privind serviciile electronice prestate de băncile comerciale din RM - Pagina 25

Conținut arhivă zip

  • Studiu de Marketing Privind Serviciile Electronice Prestate de Bancile Comerciale din RM.doc

Alții au mai descărcat și

Piața cardurilor în România

Cardul este o inovatie revolutionara care a putut fi aplicata datorita progreselor deosebite in domeniile informatic si electronic in masura sa...

Piața Cardurilor în România

PIATA CARDURILOR ÎN ROMÂNIA I. Aparitia si dezvoltarea pietei cardurilor în România Dupa anul 1990, aparitia unui sistem bancar adaptat...

E-Money și e-Banking

Introducere Serviciile bancare la distanţă (Remote Banking), realizate pe cale electronică (e-banking), au început să se dezvolte începând cu anul...

Proiecte Sapard Dezvoltate în România

1.SAPARD – prezentare generala, conditii de implemantare a programului Programul SAPARD (Special Accession Programme for Agriculture and Rural...

BCR practică

Mesajul Presedintelui Banca Comerciala Romana încheie anul 2003 cu rezultate financiare pozitive, care ne multumesc si care confirma strategia si...

Operațiuni Bancare

Capitolul 1 Rolul si structura sistemului bancar Bancile intermediari financiari Functiile bancilor Structura sistemului bancar Tendinte în...

Monedă credit bănci

A .Organizarea si functionarea sistemului bancar românesc . 1. Traditie în sectorul bancar din România . În 1873 se creeaza prima banca...

Proiect economie bancară

1.1. Prezentarea capitolului din acquis-ul comunitar care priveste activitatea financiar bancara: Pentru aderarea la Uniunea Economica si...

Te-ar putea interesa și

Serviciile hoteliere în județul Timiș

I)O caracteristica comuna a economiilor în tranzitie este trecerea de la controlul ierarhic la participarea democratica. Sub vechiul regim, atât...

Ai nevoie de altceva?