Birotica Profesionala

Cuprins proiect Cum descarc?

1. Introducere 3
2. Curriculum Vitae 5
3. Analiza Financiara 6
4. Prezentare Companie 7
5. Promovare Companie 8
6. Gestiune Activitati 9
7. Concluzii 11
BIBLIOGRAFIE 12


Extras din proiect Cum descarc?

Introducere
Intreprinderea de Avioane din Bacau a luat fiinta in anul 1953 prin H.C.M. 1165/1953 sub denumirea de U.M. 03767,avand drept scop asigurarea repararii tehnicii de aviatie,a agregatelor si aparaturii de bord precum si fabricarea pieselor de schimb si a SDV-urilor speciale de aviatie.Primele capacitati de productie se pun in anul 1954, cand practic unitatea isi incepe activitatea de reparatii. Au intrat in functiune halele de reparat avioane ,motoare,forja,turnatorie,mecanicul sef si alte spatii aferente activitatilor auxiliare.
De la infatisarea initiala,pana la cea actuala, moderna, a unitatii a avut loc un proces continuu de modernizare si dezvoltare. Astfel,intreprinderea , in afara fondurilor de investitii alocate in primii ani pentru completarea capacitatilor de productie existente, a parcurs etape importante de dezvoltare si modernizare. Prima etapa mai importanta a fost perioada 1972 - 1975, apoi cea din perioada 1976 - 1980 si cea de a treia inceputa in anul 1983 a fost finalizata in anul 1984.
In primii doi ani de activitate ( 1954 - 1955 ) se pun in functiune primele capacitati de productie pentru repararea avioanelor militare. Daca la inceput activitatea s-a rezumat la repararea de celule de avioane si motoare , la confectionarea unor piese de schimb, ulterior aceasta s-a extins cuprinzand si repararea aparatelor de bord, a agregatelor componente, a utilajului de aerodrom. Odata cu cea de-a doua etapa de dezvoltare , se trece la asimilarea si fabricarea trenurilor de aterizare pentru elicoptere si avioane. Tot in aceasta etapa s-au infiintat capacitati de productie pentru fabricarea buteliilor pentru gaz petrolier lichefiat si s-au extins facilitatile de productie auxiliare necesare. Anul 1973 marcheaza trecerea de la activitatea de reparatii la cea de conceptie , proiectare si constructie proprie de avioane.
Tinandu-se seama de capacitatea si experienta colectivului , se incredinteaza unitatii construirea propriului avion romanesc modern care efectueaza zborul inaugural , in anul 1974.
Cea de-a treia etapa importanta in dezvoltarea intreprinderii are in vedere asimilarea si fabricarea de serie a motoarelor cu piston pentru aviatie, precum si a reductoarelor de aviatie, extinderi ale laboratoarelor de metrologie, analize fizico-chimice si de control nedistructiv ,extinderi ale oficiului de calcul si a departamentului de intretinere a echipamentelor de productie.
Schimbandu-si denumirea succesiv din U.R.A in I.R.Av., I.Av. si in cele din urma AEROSTAR , subordonata succesiv Ministerului Fortelor Armate, Comandamentului Apararii Antiaeriene a Teritoriului , Directiei Industriale Generale a Armatei apoi Ministerului Industriei Constructoare de Masini , Aerostar a avut un curs propriu de dezvoltare , mereu in slujba clientului sau principal Ministerul Apararii Nationale a Romaniei.
Etapele specifice de dezvoltare a societatii au fost marcate de necesitatea de a raspunde nevoilor si cerintelor clientului pentru care fusese creata , pe de o parte si de 
politica economica a tarii , pe de alta parte. Aceasta a insemnat in timp dezvoltarea progresiva a activitatilor din profilul de baza dar si dezvoltarea unor activitati conexe sau 
auxiliare , de exemplu : fabricarea de butelii de aragaz , piese de schimb auto , componente pentru instalatii industriale si agricole , motoare diesel de mica putere , etc.
Urmare a modernizarii si dezvoltarii continue a capacitatilor de productie, a activitatii de conceptie , a muncii intregului colectiv, volumul de productie a cunoscut mereu o linie ascendenta si un ritm rapid de crestere . Astfel productia anului 1985, fiind de 79,13 ori mai mare decat in primul an de activitate , de 11,6 ori fata de anul 1965 . La sfirsitul anului 1989 volumul de productie a depasit 1,38 miliarde de lei..
In contextul schimbarilor ce au avut loc in economia romaneasca dupa decembrie 1989 si in conformitate cu prevederile Legii 15/1990, fostele intreprinderi de stat au fost reorganizate in societati comerciale si regii autonome.
Societatea Comerciala ,, AEROSTAR " S.A face parte din intreprinderile cu destinatie speciala si cu un inalt grad de tehnologie, construite in tara noastra pentru sustinerea industriei de aparare.
2. Curriculum Vitae

Obiective Sa lucrez intr-un mediu placut in care sa ma pot folosi de cunostintele dobandite pana acum.
Experienta 
-ECDL Complet (Concepte generale ale Tehnologiei Informatiilor, Utilizarea computerului si organizarea fiserelor, Editare de text, Calcul tabelar, Baze de date, Prezentari
,Informatie si Comunicare)
-Certificate in Advanced English(CAE) , nivel C
-Mentiune la concursul Interjudetean de Matematica Trident Braila 2007
-Atestat la Informatica
-Colaborare cu firma de asigurari ASTRA SA GALATI.
-Voluntar al Societatii Nationale de Cruce Rosie Romana, filiala Galati
-Certificat de Sora de Cruce Rosie
-Mentiune la Concursul Regional << Detasamente de Interventie >> organizat de Societatea Nationala de Cruce Rosie Romana


Fisiere in arhiva (7):

  • Birotica Profesionala
    • Aerostar Site.pub
    • ASE.doc
    • bilant pe ani.mdb
    • Carte Vizita.pub
    • leaflet.pub
    • prezentare.ppt
    • situatia financiara.xls

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!