INTRODUCERE 3 I. SPECIFICAREA CERINTELOR 4 II.1 Diagramele detaliate ale cazurilor de utilizare 4 II.2 Prezentarea cazurilor de utilizare ... 8 I.3. Diagrama de clase 11 I.4 Diagrame de secventa .. 11 II. SCHEMA BAZEI DE DATE .. 22 II.1 Diagrama de desfasurare ... 23 III. DEZVOLTAREA APLICATIEI UTILIZAND C#.NET .. 24 III.1 Interfete grafice . 24
INTRODUCERE In conditiile de piata actuale caracterizate printr-o concurenta puternica modernitate. progres tehnologic etc. este foarte important pentru orice intreprindere sa-si promoveze cat mai bine produsele in scopul informarii publicului vizand in primul rand fidelizarea clientilor sai. In ultimele doua decenii s-au conturat noi aspecte specifice activitatii comerciale, unul dintre acestea fiind promovarea unor noi modalitati de dialogare cu publicul si in generalo perfectionare continua a sistemului de relatii comert - consumatori. O firma utilizeaza promovarea spre a contribui cu ajutorul ei la diferentierea produselor sale pentru a convinge clientii sa ofere mai multe informatii in procesele decizionale de cumparare. Pietele opereaza adesea sub imperiul concurentei imperfecte caracterizate prin diferentierea produselor, comportamentul emotional al cumparatorilor, lipsa de informatii asupra pietei. Tocmai din aceste motive promovarea este esentiala, deoarece vanzarile unei intreprinderi depind de doua categorii de clienti: cei noi si cei vechi obisnuiti - este mult mai dificila si costisitoare atragerea de clienti noi decat pastrarea celor vechi, iar secretul pastrarii clientelei consta in satisfacerea nevoilor acesteia. Pentru a avea succes firmele trebuie sa puna in centrul atentiei clientul, deoarece un client fidel poate reprezenta un adevarat capital al firmei pe viitor. Atragerea clientilor si fidelizarea lor nu este o activitate exclusiva a compartimentulu ide marketing sau a celui comercial, ci dimpotriva, toate compartimentele intreprinderii si angajatii ei trebuie sa alcatuiasca o echipa unita al carei obiectiv este elaborarea si implementarea unui sistem de satisfacere a consumatorilor prin valoarea creata. Piata electronicelor/electrocasnicelor din Romania a suferit anumite modificari datorate unui ritm de crestere foarte dinamic in ultimii ani, a integrarii in Uniunea Europeana ce a dus la numeroase reglementari, cat si al ritmului alert de dezvoltare a tehnologiei. Aplicatia de fata se refera la acvititatea unui magazin de electronice/electrocasnice, cu toate activitatile care se petrec in cadrul unui acest tip de magazin - Gestiune produse - Gestiune furnizori - Gestiune comenzi catre furnizori - Managementul de stocuri - Vanzare de stocuri I. SPECIFICAREA CERINTELOR Pentru intelegerea corecta a aplicatiei, dupa analiza problemei, s-a trecut la modelarea problemei de proiectare a sistemului informatic. In continuare se vor prezenta diagramele principale ale cazurilor de utilizare. Serviciile care vor fi puse la dispozitia beneficiarului prin intermediul sistemului informatic sunt: gestiunea produselor, gestiunea utilizatorilor si situatia furnizorilor potentiali. Acest prim caz de utilizare este doar o sinteza a multiplelor functii indeplinite de cele doua categorii de gestiuni. Figura nr.1 - Diagrama generala a cazurilor de utilizare Utilizatori Sistem (intern) - persoana care interactioneaza cu sistemul care este de fapt operatorul de vanzari (vanzatorul). Administratorul aplicatiei - gestioneaza conturile utilizatorilor. Gestiune produse - presupune toate operatiile ce intra in fluxul activitatii unui magazin de electronice/electrocasnice. Astfel, vanzatoru(actorul principal), se va ocupa cu intocmirea comenzilor catre furnizori, aprovizionarea, intrarea in gestiune, accesarea produselor, vanzarea acestora, precum si scoaterea lor din gestiune. Situatie furnizori. Managerul, cel care incheie contractele cu furnizorii, se ocupa de situatia acestora. Acesta va accesa diverse rapoarte cu privire la situatia lor lunara, respectiv anuala. In functie de veniturile pe care acestia le aduc magazinului, sunt stabilite noile contracte anuale. De asemenea, managerul este cel care actualizeaza datele despre furnizori (modificari, adaugari, stergeri).
Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.
Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.