Cele Mai Bune Practici de Contabilitate Financiară cu mySAP ERP Financials

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Calculatoare
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 11 în total
Cuvinte : 3250
Mărime: 124.45KB (arhivat)
Publicat de: Filip Simon
Puncte necesare: 6
Universitatea Dunarea de Jos Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor Galati 2011

Extras din proiect

1)Introducere

Ce este un ERP?

Termenul de ERP (Enterprise Resource Planning) este o categorie de aplicaţii software pentru gestiunea activitǎţii companiilor.

O astfel de aplicaţie poate fi privitǎ ca o cutie in care se introduc date (input-uri), care sunt prelucrate, stocate şi procesate in aşa fel incat sa poatǎ oferi la ieşire datele care sunt solicitate de utilizatori (Output-uri).

Ce face un ERP ?

O aplicaţie de tip ERP are ca scop principal emularea proceselor de afaceri din cadrul unei companii. Conceptul de “proces” defineşte modul 絜 care funcţioneaza o companie, setul de operaţiuni, proceduri şi decizii care fac compania sa funcţioneaze, toate acestea pot fi definite cu un termen general de “procese de business”.

2)Soluţia mySAP ERP

SAP oferă cea mai completă soluţie financiar-contabila prin intermediul mySAP ERP Financials. Printr-o platformă unică, integrată, puteţi gestiona întregul ciclu de viaţă financiar contabil - de la capturarea impactului financiar al tuturor tranzacţiilor de afaceri pana la generarea situaţiilor financiare care să respecte o serie de standarde de contabilitate locale şi globale. Software-ul SAP permite utilizarea datelor financiare din soluţia de contabilitate pentru a monitoriza performanţele de afaceri si pentru a ghida deciziile strategice.

Alimentat de platforma SAP NetWeaver, mySAP ERP Financials îmbunătăţeşte funcţia financiar-contabila a intreprinderii prin utilizarea unui depozit de date robust pentru a simplifica planificarea, accelera consolidarea financiara, şi pentru a efectua analiză avansata. Platforma SAP NetWeaver este, de asemenea, fundamentul pentru Enterprise Services Architecture, planul care susţine prezentarea flexibilă a datelor, indiferent de originea acestora prin intermediul portalurilor şi al raportării imbunatatind gradul de utilizare al datelor.

Contabilitatea se schimbă – Dar instrumentele de contabilitate?

Cu funcţionalitatea financiar-contabila din mySAP ERP Financials, o întreprindere poate sprijini siguranta si transparenta in contabilitate, imbunatati capacitatile analitice si poate gestiona performanta afacerii la nivel de profit si crestere. Prin îmbunătăţirea si inovarea proceselor financiare mySAP ERP Financials vă permite:

• Îmbunătăţirea analizei afacerilor şi suportului decizional prin implementarea instrumentelor de management al performantei care analizează întreaga întreprindere şi resursele sale.

• Inovarea strategiilor financiare de management in jurul externalizarii proceselor de afaceri ,colaborarea cu furnizorii si precizia serviciului clienti.

• Optimizarea fluxului de numerar prin imbunatatirea facturarii, creantelor, colectiilor, plăţilor şi gestionarea trezoreriei.

• Accelerarea cicluri de închidere, prin automatizarea proceselor, fluxului de lucru, şi colaborarii.

mySAP ERP Financials este cea mai cuprinzătoare soluţie financiar-contabila pentru o afacere integrată.

General Ledger-ul potrivit

Continutul financiar contabil este mai important ca niciodata. Denaturarea rapoartelor financiare poate avea un impact grav asupra capitalizarii pietei. Directorii de companii sunt personal răspunzători pentru exactitatea situaţiilor financiare. Raportarea financiara exacta si in timp util este o cerinţă fundamentală şi strictă a principiilor internaţionale de contabilitate, cum ar fi IFRS, U.S. GAAP, si GAAP local. Arhitectura de ultimă generaţie a mySAP ERP Financials include funcţionalităţile registrului general ce sustine organizaţiile care caută sprijin pentru a reduce complexitatea contabilitatii în paralel, inclusiv capacitatea de a genera un set de situaţii financiare echilibrate şi reconciliabile de orice dimensiune a afacerii fie prin regiune, industrie, unitate de afaceri, centru de profit, sau localizare geografică. Întrucât soluţiile tradiţionale de registrul general necesară reconcilierea de aplicatii multiple, mySAP ERP asigură o structură care care unifică registre individuale, cum ar fi costul vânzărilor, contabilizarea profitului mediu. Prin colectarea şi stocarea evenimente de afaceri din diverse linii de afaceri într-o singură soluţie software integrata, vă asiguraţi că gestionarea conturilor dvs. este exacta şi sincronizata în orice moment.

Contabilitatea paralela

A fost întotdeauna dificil de a aduna, stoca, şi raporta evaluarile necesare pentru a stabili conturile. Importanţa contabilităţii în paralel in raport cu standardele locale şi internaţionale de contabilitate a făcut acest proces chiar mai complex. Raportarea generala paralela din registru general al mySAP ERP Financials permite păstrarea mai multor registre generale simultan în conformitate cu diferitele principiile contabile, pentru a va asigura că poate îndeplini cu uşurinţă cerinţele locale şi internaţionale de raportare. În plus se poate facilita analiza de raportare unificata a bilanturilor sau a declaratiilor de profit si pierdere în conformitate cu noile standarde.

Raportarea pe segmente

Raportarea pe segmente este o componentă-cheie a IFRS şi a cerinţelor individuale pe ţară, cum ar fi US GAAP. Acesteia ii revine dificila sarcina de a distinge riscul si oportunitatile în diverse segmente de afaceri internaţionale şi regiuni. IAS 14 impune societăţilor comerciale să utilizeze o raportare pe segmente bidimensionala -de exemplu, pe regiuni geografice şi zone de afaceri - care este mult mai complicata decât tradiţionala raportare financiară.

Decat sa astepte pana la inchidere pentru a crea raportarea pe segmente - o abordare costisitoare şi predispusă la erori - companiile pot utiliza funcţionalitatea registrului general în mySAP ERP Financials pentru a eficientiza procesul de raportarea pe segmente. In contabilitatea financiară în mySAP ERP Financials, segmentele de informatii sunt identificate direct în tranzacţiile postate ca un câmp standard în registrul general, sau pot fi create prin centre de profit utilizand diferite metode. Si din moment ce informatiile segmentate se gasesc la nivelul documentului detaliat, bilanturile pe baza de segmente si declaratiile de profit si pierdere sunt disponibile cu standard de raportare, economisind timp şi reducând erorile. Soldurile conturilor pot fi revizuite la nivel de segment , precum şi activităţile periodice cum ar fi reevaluarea şi soldul reportat

Preview document

Cele Mai Bune Practici de Contabilitate Financiară cu mySAP ERP Financials - Pagina 1
Cele Mai Bune Practici de Contabilitate Financiară cu mySAP ERP Financials - Pagina 2
Cele Mai Bune Practici de Contabilitate Financiară cu mySAP ERP Financials - Pagina 3
Cele Mai Bune Practici de Contabilitate Financiară cu mySAP ERP Financials - Pagina 4
Cele Mai Bune Practici de Contabilitate Financiară cu mySAP ERP Financials - Pagina 5
Cele Mai Bune Practici de Contabilitate Financiară cu mySAP ERP Financials - Pagina 6
Cele Mai Bune Practici de Contabilitate Financiară cu mySAP ERP Financials - Pagina 7
Cele Mai Bune Practici de Contabilitate Financiară cu mySAP ERP Financials - Pagina 8
Cele Mai Bune Practici de Contabilitate Financiară cu mySAP ERP Financials - Pagina 9
Cele Mai Bune Practici de Contabilitate Financiară cu mySAP ERP Financials - Pagina 10
Cele Mai Bune Practici de Contabilitate Financiară cu mySAP ERP Financials - Pagina 11

Conținut arhivă zip

  • Cele Mai Bune Practici de Contabilitate Financiara cu MySAP ERP Financials.doc

Alții au mai descărcat și

Arhitectura calculatoarelor - Intel vs AMD

Rezultatele din testul 3DS Max 7 SPECapc Test Testul alaturat consta in crearea modelelor 3D, modificarea si randarea scripturilor. Conform...

Autentificarea prin semnătură digitală

Introducere O semnatura digitala reprezinta o informatie care il identifica pe expeditorul unui document. Semnatura digitala este creata prin...

Placa de Bază

Caracteristici generale ale placii de baza Placa de baza este un dizpozitiv ‘de baza’ un ‘pamânt’ pe care ‘se planteaza’ celelalte componente ....

Sistem de Prognosticare a Unei Avarii

Acest sistem calculeaza gradul de avariere a unei cladiri în cazul unui cutremur, precum si posibila necesitate a reconstructiei cladirii (partiala...

Ai nevoie de altceva?