Capitolul 1. Sinteza afacerii ... 5 1.1. Descrierea firmei, a serviciilor si a produselor oferite ... 5 1.2. Obiectivele majore ... 5 1.3. Strategiile obiectivelor . 5 1.4. Previziuni financiare 5 1.5. Puncte tari contribuitoare la succesul afacerii ... 5 Capitolul 2. Istoricul firmei ... 6 2.1. Denumirea firmei, cine si ce este, locatia firmei ... 6 2.2. Prezentarea succinta a realizarilor 6 2.3. Statutul legal al firmei .. 6 2.4. Misiunea firmei 7 2.5. Obiective cheie 7 Capitolul 3. Serviciile si produsele oferite de firma ... 7 3.1. Care este serviciul si produsul (in ce consta, durata medie de viata) . 7 3.2. Cum se foloseste, la ce se foloseste, avantajele . 7 Capitolul 4. Descrierea produselor si a serviciilor . 8 4.1. Cum va fi fabricat/asigurat produsul/serviciul sau cum va fi vandut . 8 4.2. Stadiul actual al cercetarii si dezvoltarii in domeniu . 8 4.3. Anexe, cataloage, fotografii sau informatii tehnice ... 9 4.4. Facilitati/echipamente, procese speciale . 11 4.5. Abilitati/calitati/competente necesare angajatilor in procesul de productie .. 11 Capitolul 5. Definirea afacerii . 11 5.1. Analiza relatiei intre modul in care proprietarul percepe afacerea si modul in care o gandeste consumatorul (clientul) poate fi utila .. 11 5.1.1. Din perspectiva proprietarului . 12 5.1.2. Din perspectiva clientului 12 4 Capitolul 6. Definirea pietei . 13 6.1. Potentialii clienti si ce dimensiune ar putea avea segmentul de piata vizat .. 13 6.2. Concurenta (specificati minim 3 competitori, descrieti si evaluati activitatea lor, inclusiv cum abordeaza ceilalti afacerea in mediul online) . 13 6.3. Cerintele (semnalele) pietei si tendintele ramurii (domeniului), rata de crestere a pietei . 14 6.4. Previziuni privind patrunderea pe piata (barierele de intrare) .. 14 6.5. Definirea pietei .. 14 6.5.1. Care sunt nevoile, dorintele si asteptarile consumatorului? .. 15 6.5.2. Cine ia decicizia de a cumpara si cine va folosi produsul? ... 15 6.5.3. Cum are loc procesul de cumparare? ... 15 6.5.4. Ce factori influenteaza decizia de cumparare? . 15 Capitolul 7. Canale de distributie 16 Capitolul 8. Structura managementului firmei 17 8.1. Structura organizatorica, echipa manageriala .. 17 8.2. Politici de personal . 18 Capitolul 9. Obiective si stategii ... 19 9.1. Obiective (calitative si cantitative) pe termen scurt, mediu si lung .. 19 9.2. Strategiile aferente realizarii fiecarui obiectiv in parte 19 9.3. Planuri de asigurare a calitatii 20 9.4. Cum va concura firma voastra? .. 20 9.5. Segmentul de piata estimat . 20 Capitolul 10. Campania de marketing si strategia de construire a unui brand puternic . 21 10.1. Planul pentru campania de marketing ... 21 10.2. Proiectarea mixului de marketing . 22 10.3. Modalitati de construire si crestere a nivelului de ,,awareness" . 23 Capitolul 11. Aspecte financiare .. 25 11.1. Prognoza cifrei de afacerii, a veniturilor si a profitului pe termen scurt, mediu si lung .. 25 11.2. Planuri financiare, sursele si necesarul de fonduri 25
Capitolul 1. Sinteza afacerii 1.1. Descrierea firmei, a serviciilor si a produselor oferite Firma "Mobilier pe comanda A.A.G." este un SRL si se ocupa cu realizarea de mobila pe comanda. 1.2. Obiectivele majore Principalul obiectiv pe care firma il are este acela de a oferi consumatorilor, produse de mobilier clasice sau moderne, la un raport de calitate pret continuu imbunatatit. 1.3. Strategiile obiectivelor Pentru a promova pe piata firma vom face un website bine realizat, retele de socializare, dar putem apela si la revistele si publicatiile locale si cele de specialitate. Pe website vom posta fotografiile cu mobila realizata de firma noastra si vom face si discounturi pentru clientii nostri. 1.4. Previziuni financiare Afacerea se va incadra intr-un buget de 10 000 de EUR, estimam ca intr-un an ne vom recupera investitia si urmatorul an vom avea un profit de aproximativ 12.000 de EUR. Tabel 1.1. Descrierea investitiei pentru firma ,,Mobilier pe comanda A.A.G." Cheltuieli de productie/exploatare Suma - Lei (EUR) Materii prime 33 000 LEI - 6250 EUR Accesorii 3 000 LEI - 1042 EUR Manopera directa (salarii + taxe si contributii sociale) 3 000 LEI - 1250 Energie, alte utilitati 1 000 LEI - 416 Unelte 7 000 LEI - 625 Cheltuieli de transport a mobilei 500 LEI - 105 Cheltuieli de administrare a site-ului web 600 LEI - 105 TOTAL 48 100 LEI ? 10000 EUR 1.5. Puncte tari contribuitoare la succesul afacerii Principalele puncte tari sunt: materii prime de buna calitate si tehnologii de productie moderne; preturile accesibile tuturor categoriilor de consumatori; folosirea softului 3D pentru realizarea proiectelor, clientul poate viziona si sa decida daca proiectul final este cel dorit sau va suporta modificari. 6 Capitolul 2. Istoricul firmei 2.1. Denumirea firmei, cine si ce este, locatia firmei Firma "Mobilier pe comanda A.A.G." este in proces de infiintare, este o firma care se ocupa de proiectare si executie mobilier, folosind softul 3D, prin intermediul caruia clientii pot avea o viziune clara si prin care se poate realiza cu usurinta modificarile dorite de clienti. Venim in intampinarea viitorilor nostrii clienti cu proiecte personalizate in functie de dorintele si preferintele fiecaruia. Afacerea consta in proiectarea 3D, debitarea se va realiza conform proiectelor noastre de o firma specializata, iar transportul si montajul sunt realizate de societatea noastra. Avand in vedere cele prezentate mai sus, scopul acestui plan este de a identifica nevoile si oportunitatile societatii, rezultand o strategie bine definita care sa conduca la o afacere profitabila pe termen lung. Adresa sediul social/punct de lucru, telefon/fax, e-mail ale societatii: Bucuresti, Strada Teiului, Nr.56, tel. 0761622934/ fax: 021 411 13 31, e-mail: mobilieraag@gamail.com : Figura 2.1. Adresa firmei ,,Mobilier pe comanda A.A.G" 2.2. Prezentarea succinta a realizarilor Firma nu prezinta realizari succinte, deoarece este o firma nou infiintata. 2.3. Statutul legal al firmei - Numele complet al firmei: S.C. ,,Mobilier pe comanda A.A.G" S.R.L - Codul unic de inregistrare: 6259882 - Forma juridica de constituire: Societate cu raspundere limitata - Data infiintarii/Numar Registrul Comertului: J23/2675/2020 7 - Activitatea principala a societatii si codul CAEN aferent: S.C. ,,Mobilier pe comanda A.A.G" S.R.L are ca principal obiectiv de activitate 7410 Activitati de design specializat, aceasta clasa include activitati ale designerilor de decoratiuni interioare, avand urmatoarele coduri secundare: - 3102 Fabricarea de mobila pentru bucatarii; - 3109 Fabricarea de mobila n.c.a.; - 4649 Comert cu ridicata al altor bunuri de uz gospodaresc. Categorie IMM: S.C. ,,Mobilier pe comanda A.A.G" S.R.L se incadreaza in categoria de intreprindere mica.
Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.
Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.