Elaborarea Sistemului de Circulatie a Documentelor Destinat Folosirii in Cadrul Cancelariei de Stat

Cuprins proiect Cum descarc?

Introducere 8
1. Notiuni generale 9
1.1 Enuntul problemei 9
1.2 Conceptul de sistem informational 13
1.2.1 Definirea sistemului informational 13
1.2.2 Componentele sistemului informational 14
1.2.3 Functiile sistemului informational 18
1.3 Sistemele electronice de management de documente 20
1.3.1 Principiile de functionare a sistemelor electronice de management de documente 22
1.3.2 Managementul Relatiilor cu Clientii - CRM 23
1.3.3 Enterprise Resource Planning (ERP) 26
1.4 Arhitectura Client/Server 29
1.4.1 Arhitectura two-tier 32
1.4.2 Arhitectura three-tier 33
1.5 Intranet 34
1.5.1 Intranetul, reteaua companiei 34
1.5.2 Internet vs. intranet 35
1.5.3 Parti componente 35
1.5.4 Tehnologii 36
1.5.5 Programare 38
1.5.6 Baze de date 39
1.5.7 Tendinte 39
2. Mijloace de elaborare 41
2.1 Lotus Domino 41
2.1.1 Ce este Domino 41
2.1.2 Arhitectura Domino 42
2.1.3 Servicii integrate in Lotus Domino 43
2.2 Dezvoltarea aplicatiilor pentru Intranet 46
2.2.1 Proiectarea aplicatiilor cu Domino 46
2.2.2 Reutilizare si integrare 47
2.2.3 Document Object Model 48
2.2.4 XML prin SAX 50
2.3 Programarea in Domino 52
2.3.1 Baze de Date 52
2.3.2 Formula 53
2.3.3 LotusScript 54
2.3.4 Java 55
2.3.5 XML - eXtensible Markup Language 56
2.4 Securitate Intranetului 58
2.4.1 Protocolul SSL 59
2.4.2 Semnatura electronica 60
3 Descrierea elaborarii 63
3.1 Descrierea sistemului ,,Intranet Guvernamental" 63
3.1.1 Mediul de lucru Notes 64
3.1.2 Descrierea Resurselor Informationale 67
3.1.3 Mediul Intranet Guvernamental Web 69
3.2 Descrierea tehnica 69
3.3 Securitatea sistemului Intranet Guvernamental 73
4 Partea economica a proiectului. 79
4.1 Etapele elaborarii 79
4.2 Evaluarea economica a proiectului 87
4.3 Calcularea salariului de baza 90
4.4 Cheltuieli de proiectare a sistemului ,,Intranet Guvernamental" 93
4.5 Evaluarea eficacitatii implementarii sistemului informational "Intranet Guvernamental" 93
4.6 Efectul social 96
5. Protectia muncii 97
5.1. Analiza conditiilor de lucru 99
5.2. Calculul ventilatiei 100
5.3. Caracteristicile conditiilor sanitar-igienice si ale factorilor de productie daunatori si periculosi 103
5.4. Securitatea antiincendiara in incaperea de lucru 103
Concluzii 105
Bibliografie 106
Anexe 107
Anexa 1 (Schema bloc a sistemului) 107
Anexa 2 (Sistem de date. Schema logica) 108
Anexa 3 (Schema retelei) 109
Anexa 4 (Graful Retea) 110
Anexa 5 (Listingul aplicatiei) 112


Extras din proiect Cum descarc?

Introducere
Transmiterea eficienta a informatiei constituie, incontestabil, una dintre principalele cai care poate contribui la progresul unei organizatii de orice natura. 
Evolutia mijloacelor moderne de comunicatii si noile capacitati oferite de sistemele de calcul au determinat cresterea considerabila a vitezei de transmitere a informatiei. In aceste conditii informatia si modul de propagare al acesteia constituie una dintre modalitatile de eficientizare a fluxurilor. Sistemele de management al documentelor constituie o alternativa viabila la modalitatile clasice de gestiune a acestora. Acestea asigura reducerea costurilor de exploatare si determina cresterea vitezei de regasire si propagare a informatiei la nivelul organizatiei. 
In Republica Moldova ideea data este realizata in cadrul proiectului Intranet Guvernamental, care reprezinta intruchiparea cererilor Hotararii Guvernului RM ,,cu privire la infiintarea paginii oficiale a Republicii Moldova si consolidarea structurii informationale nationale" Nr: 355 din 02.04.1998 in privinta crearii pe teritoriul Republicii Moldova a retelei guvernamentale integrate.
Scopul final al proiectului este acordarea posibilitatii institutiilor guvernamentale de a realiza lucrul in comun in vederea solutionarii intrebarilor de importanta de stat in regimul timpului real si cu folosirea noilor mijloace acordate de tehnologiile informationale. Fiecare Minister sau Departament primeste in sistema statutul grupei de lucru, ce permite, atat de a schimba stilul obisnuit de lucru in interiorul Ministerului, cat si de a primi noi instrumente, ce permit de a realiza rapid comunicarile interdepartamentale, rezultativ si cu siguranta maxima, asa cum automatizarea lucrului cu documente electronice garanteaza transportarea lor, controlul prelucrarii si efectuarii, precum si securitatea si confidentialitatea in caz de necesitate.
In cadrul acestui material prezint solutia ,,Intranet Guvernamental" pentru sistemul de circulatie de documente bazat pe Lotus/Domino. Produsul Notes este un mediu de dezvoltare si functionare pentru aplicatiile de management al documentelor, permitand implementarea fluxurilor informationale ale oricarei organizatii. 
1. Notiuni generale
1.1 Enuntul problemei
Incepand cu anul 2000 organizatia ,,MoldInfoNet" a realizat proiectul ,,Intranet Guvernamental", conform tender-ului UNDP din octombrie 2000, organizat pentru realizarea proiectului de informatizare a Guvernului Republicii Moldova. Conform sarcinilor puse, proiectul a fost realizat in patru etape. Etapa finala fiind completa in martie 2002.
In cadrul proiectului ,,Intranet Guvernamental" a fost realizat un sistem electronic de circulatie a documentelor ,,E-GOVERNMENT". Conform sarcinilor puse, sistemul a fost elaborat specific pentru organele de stat, cu evidenta tuturor trasaturilor caracteristice a activitatii organelor de conducere. 
Sistemul propus este o solutie de tip "e-government", care reprezinta un complex integru de instrumente si solutii, utilizand cele mai noi tehnologii informationale. Drept baza acestui mediu informational serveste Centrul Informational al Guvernului, ce coordoneaza lucrul retelei de schimb de date dintre Guvernul Republicii Moldova si Centrele Judetene. Sistemul prevede serviciul automat pentru gestionarea, stocarea si repartizarea pe departamente si directii a informatiei primita din Centrele Judetene (rapoarte, statistica, dari de seama, mesaje de serviciu, etc.). Aici este implementat serviciul automat de repartizare si transmitere a informatiei din Cancelaria Guvernului spre Centrele Judetene, utilizand un standard comun de prezentare si gestionare a datelor. Datele stocate in Centrul Informational a Guvernului, pot fi accesate de orice functionar, ce are acces la aceste date. in Centre Judetene exista instalat cate un server specializat, care va raspunde de procesul de acumulare a datelor, si transmiterea automata a lor in Centrul Informational Guvernamental. Sistemul prevede un mecanism fiabil de interactiune cu diferite baze de date si diverse platforme de baze de date. Reteaua va include serviciile de posta electronica, fax, acces la Internet.


Fisiere in arhiva (1):

  • Elaborarea Sistemului de Circulatie a Documentelor Destinat Folosirii in Cadrul Cancelariei de Stat.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 7 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!