Gestiunea Activitatilor pentru o Asociatie de Locatari

Extras din proiect Cum descarc?

1. Prezentarea generala a aplicatiei
Asociatia de locatari nr. 100 din Baia Mare a fost infiintata in anul 1986, avand ca si obiect de activitate asigurarea conditiilor de functionare normala atat a locuintelor si spatiilor cu alta destinatie decat cele de locuit, aflate in proprietate exclusiva, cat si a spatiilor, constructiilor si instalatiilor aflate in proprietate comuna indivizibila , aferente cladirilor. 
In scopul realizarii obiectului sau de activitate, asociatia de locatari are urmatoarele atributii:
- incheie contracte cu furnizorii de produse si servicii si isi asuma obligatii in nume propriu sau al proprietarilor din codomeniu;
- reglementeaza folosirea, intretinerea, repararea, inlocuirea si modificarea proprietatii comune;
- adopta si amendeaza bugetul de venituri si cheltuieli , precum si fondul de rulment; impune penalizari pentru intarzierea la plata cotelor de intretinere;
Momentan, asociatia nu foloseste un sistem informatic care sa gestioneze activitatea ei.
Sistemul informatic ce trebuie dezvoltat trebuie sa permita calculul intretinerii, a fondurilor (rulment, reparatii, fond de penalitati aplicate de asociatie) si evidenta pentru asociatia de locatari. Va facilita intocmirea registrului de casa, a registrului jurnal, a registrului pentru evidenta fondului de rulment.
Sistemul informatic va permite de asemenea: repartizarea cheltuielilor pe persoane, suprafata, numai la anumite apartamente sau la anumite apartamente exceptate; evidenta fondului de rulment / reparatii / penalizari / pe suprafata / pe numar camere; evidenta restantieri, furnizori neachitati, facturi primite si netrecute la cheltuieli in registru jurnal. 
Asociatia va avea nevoie si de situatii: liste lunare de intretinere/plata, liste restantieri, fisa apartamentului, fisa furnizorului, situatie furnizori, situatie fonduri, registrul de casa/ banca, registru jurnal (incasari, plati, facturi). 
2. Flux informational
Se primeste la secretariat o factura de la un furnizor de servicii, ce se va inregistra in Registrul Jurnal al Asociatiei de Locatari. Acest document se verifica si se semneaza de catre Administrator, dupa care se transimte la Organele Fiscale Teritoriale (Finante) pentru a fi parafat si semnat. Documentul se inapoiaza apoi Asociatiei de Locatari pentru a fi arhivat la compartimentul financiar-contabil, impreuna cu documentul justificativ care a stat la baza lui (factura fiscala).
Pe baza facturii inregistrate in Registrul Jurnal se efectueaza plata catre furnizor, chitanta primita la secretariat se transmite administratorului care pe baza acesteia va intocmi Registrul de Casa in 2 exempare. Registrul de Casa se va semna de catre Administrator, apoi se va transmite departamentului financiar-contabil, impreuna cu actele justificative, pentru verificare si semnare. Dupa care este transmis pentru arhivare astfel:
? exemplarul 1 la Caserie;
? exemplarul 2 ramanand la compartimentul financiar-contabil.
Administratorul stabileste cuantumul fondului de rulment pe baza documentului care atesta cheltuielile lunare inregistrate in anul experiat, pe baza caruia se vor face incasarile de la locatari. Pe baza incasarilor efctuate de catre caserie/secretariat de la locatarii asociatiei de locatari, administratorul intocmeste Registrul pentru Evidenta Fondului de Rulment intr-un exemplar, care se arhiveaza apoi la administratia asociatiei de locatari impreuna cu documentele justificative (chitante) aferente.
Lunar, administratorul constituie Registrul pentru Evidenta Fondului de Reparatii, unde fondul de reparatii se constituie la nivelul stabilit in functie de necesarul de lucrari, in baza Hotararii Adunarii Generale a proprietarilor (proces-verbal). Acest document se arhiveaza la compartimentul de administrasie. Si tot lunar, pe baza listei de plata, administratorul calculeaza penalizari de inarziere pentru proprietarii din codomeniu care au depasit 30 de zile de la expirarea termenului stabilit prntru plata. Aceste penalizari vor fi inregistrate in Fondul de Penalizari al Asociatiei de locatari, registru care se va arhiva apoi la administratie. 
3. Prezentarea situatiilor finale
Aplicatia genereaza urmatoarele situatii (S) de iesire:
S1: Situatia fondului de rulment la data de 
S2: Situatia fondului de reparatii la data de 
S3: Situatia registrului de casa la data de 
S4: Situatia restantierilor
S5: Situatia listei de plata pe luna 
S6: Situatia registrului jurnal
S7: Situatia platilor la data de 
S8: Cartea imobilului
Continutul acestor situatii este urmatorul:
S1: -Cod apartament N(10)
-Numar apartament N(2)
-Nume titular apartament C(30)
-Numar de persoane N(2)
-Cota parte indiviza N(3.2)
-Plati incasate N(8.2)
-Restituiri N(8.2)
-Sold


Fisiere in arhiva (1):

  • Gestiunea Activitatilor pentru o Asociatie de Locatari.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 6 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!