Viata la Inaltime - Pagina Web

Cuprins proiect Cum descarc?

Cuprins 1
Motivatia alegerii temei 3
Cap.I Limbajul HTML 4
I.1Pasii folositi la crearea unei pagini web 4
I.2 Tag-uri utilizate 5
I.2.1 Tag-uri cu efect asupra intregii pagini web 5
I.2.2 Tag-uri pentru formatarea caracterelor si aranjarea textului 6
I.2.3 Tag-uri pentru includerea unei imagini in cadrul paginii web 7
I.2.4 Tag-uri pentru realizarea de liste 8
I.2.5 Tag-uri pentru realizarea legaturilor 10
I.2.6 Tag-uri pentru realizarea formularelor 13
I.2.7 Tag-uri pentru realizarea tabelelor 17
I.2.8 Tag-uri pentru realizarea de frame-uri ( cadre ) 19
Cap. II Limbajul JavaScript 21
II.1 Prezentarea limbajului JavaScript 21
II.2 Aspecte fundamentale ale limbajului JavaScript 22
II.2.1 JavaScript poate fi incorporat in HTML 22
II.2.2 JavaScript este dependent de mediu 22
II.2.3 JavaScript este un limbaj interpretat 23
II.2.4 JavaScript este un limbaj flexibil in privinta tipului de date 23
II.2.5 JavaScript este un limbaj baza pe obiecte 24
II.2.6 JavaScript este condus de evenimente 24
II.2.7 JavaScript nu este Java 24
II.2.8 JavaScript este multifunctional 25
II.2.9 JavaScript evolueaza 25
II.2.10 JavaScript acopera diferite contexte 25
II.3 Conlucrarea dintre JavaScript si HTML 25
II.3.1 Inglobarea instructiunilor JavaScript in HTML 25
II.3.2 Adaptare la browsere care nu recunosc JavaScript 26
II.3.3 Scrierea codului sursa 26
II.3.4 Procesul de programare in JavaScript 27
II.3 Scrierea primului script 28
II.3.1 Inainte de start 28
II.3.2 Scrierea scriptului 29
II.4 Elementele fundamentale ale limbajului JavaScript 30
II.4.1 Evenimente 30
II.4.2 Tokenuri 31
II.4.3 Variabile 34
II.4.4 Constante 36
II.4.5 Culori 36
II.4.6 Comentarii 37
II.4.7 Functii 37
Cap. III. Descrierea aplicatiei 38
III.1 Generalitati 38
III.2 Codul sursa index.htm ( prima pagina ) 40
Bibliografia 53


Extras din proiect Cum descarc?

Motivatia alegerii temei
Experienta didactica arata ca elevii sunt mai putin atrasi de probleme, abandoneaza repede cand intampina greutati si au dificultati in corelarea cunostintelor teoretice cu cele practice, sau identificarea solutiilor pentru situatiile intalnite in practica cu notiunile invatate in scoala.
Calculatorul fiind noua ,,jucarie" a secolului XX suplineste aceasta problema si reuseste sa ,,colaboreze" cu elevii si sa usureze partea de calcul matematic, sa simuleze perfect structura unei substante si procesul care are loc intre doua substante chimice precum si orice fenomen existent in natura.
Softurile prezentate in lucrare sunt programele de realizare a unui website de prezentare a muntilor Carpati, web site intitulat "VIATA LA INALTIME". El are scopul de a arata frumusetile naturii din tara noastra, de a prezenta informatii legate de Lantul Muntilor Carpati ( lucru cel mai bine realizat prin intermediul unor imagini deosebit de impunatoare ). 
Am folosit pentru realizarea acestui site limbajul HTML, limbajul JavaScript, 
programele Macromedia Fireworks MX, Macromedia Dreamweaver MX, Uhlead photoimpact v 6.0 ( pentru prelucrarea imaginilor ) si editorul de texte folosit ca accesoriu de catre sistemul de operare Windows ( Notepad ).
Lucrarea este structurata astfel:
Capitolul I. Intitulat Limbajul HTML prezinta principalele caracteristici ale cestui program fara de care realizarea unui site ar fi imposibila. Am prezentat principalii pasi, operatii si tag-urile care se pot realiza cu ajutorul acestui limbaj principal.
Capitolul II. Denumit Limbajul JavaScript, descrie un limbaj de scriptare care intentioneaza sa extinda capacitatile HTML si sa ofere o alternativa partiala la unui numar mare de scripturi CGI pentru prelucrarea informatiilor din formulare si pentru a adauga dinamism in paginile utilizatorilor.
Capitolul III. Este capitolul, denumit Descrierea aplicatiei, este dedicat realizarii aplicatiei pactice precum si modului ei de prezentare. 
Pentru instalarea aplicatiilor din aceasta lucrare este necesar un calculator care are instalat sistemul de operare Windows XP precum si softu-urile Office 2003/2007, Macromedia Fireworks MX, Macromedia Dreamweaver MX, un browser de internet 
( Internet explorer sau Mozilla FireFox ), Java, 3DstudioMax.
Cap.I Limbajul HTML
I.1Pasii folositi la crearea unei pagini web
1. Start Programs Accessories NOTEPAD.
2. Editarea codului sursa ( a tag-urilor) in editorul de texte NOTEPAD.
3. Salvarea codului sursa sub forma unui fisier cu extensia HTM sau HTML (obligatoriu). Fisierul va fi salvat in folderul dvs.
4. Localizarea fisierului salvat la pasul 3 cu programul Windows Explorer (distinctiv acest fisier va avea pictograma urmatoare: .
5. Lansarea in executie a fisierului cu extensia HTM sau HTML (pentru a vedea cum sunt interpretate tag-urile scrise in Notepad pe Internet) - dublu click pe fisier si astfel se va deschide programul Internet Explorer. 
6. Modificarea codului sursa se va face in Notepad. Deschiderea fisierului pentru ai modifica sursa se poate face:
a. Notepad File Open ... 
b. Direct din fereastra ce s-a deschis la pasul 5 (fereastra Internet Explorer) astfel: View Source (va deschide automat Notepad-ul). 
Orice modificare adusa codului sursa trebuie salvata (File Save). Pentru a vedea si 
pe Internet modificarea facuta in Notepad trebuie, fie sa repetam pasii 4 si 5, fie sa revenim in fereastra Internet Explorer (ea este deja deschisa - vezi bara de START) si sa alegem din meniul View Refresh (sau apasa tasta F5)
Observatie: Pentru o noua modificare a codului sursa se va repeta pasul 6.
I.2 Tag-uri utilizate
Structura generala a unui fisier cu extensia HTM sau HTML este:
Observatie: un tag se va scrie intotdeauna incadrat de semnele < >. Efectul unui tag este vizibil pana cand acesta este inchis (Ex: <title> Prima pagina WEB</title> care permite scrierea pe bara de titlu a programului Internet Explorer a textului Prima pagina WEB).
I.2.1 Tag-uri cu efect asupra intregii pagini web
<body bgcolor = a Text = b Link = c Vlink = d Alink = e> - permite stabilirea unei culori de fundal a paginii Web, culoarea implicita de scriere a textului, culoarea legaturilor, culoarea legaturilor vizitate, culoarea legaturilor de actiune.


Fisiere in arhiva (1):

  • Viata la Inaltime - Pagina Web.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!