Viața la înălțime - pagină web

Proiect
6.3/10 (3 voturi)
Domeniu: Calculatoare
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 53 în total
Cuvinte : 14025
Mărime: 1.07MB (arhivat)
Publicat de: Steluta H.
Puncte necesare: 8
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Herta Steluta
UNIVERSITATEA TEHNICĂ DIN CLUJ NAPOCA Şcoala Academică Postuniversitară de Informatică Aplicată şi Programare

Cuprins

  1. Cuprins 1
  2. Motivaţia alegerii temei 3
  3. Cap.I Limbajul HTML 4
  4. I.1Paşii folosiţi la crearea unei pagini web 4
  5. I.2 Tag-uri utilizate 5
  6. I.2.1 Tag-uri cu efect asupra întregii pagini web 5
  7. I.2.2 Tag-uri pentru formatarea caracterelor şi aranjarea textului 6
  8. I.2.3 Tag-uri pentru includerea unei imagini în cadrul paginii web 7
  9. I.2.4 Tag-uri pentru realizarea de liste 8
  10. I.2.5 Tag-uri pentru realizarea legăturilor 10
  11. I.2.6 Tag-uri pentru realizarea formularelor 13
  12. I.2.7 Tag-uri pentru realizarea tabelelor 17
  13. I.2.8 Tag-uri pentru realizarea de frame-uri ( cadre ) 19
  14. Cap. II Limbajul JavaScript 21
  15. II.1 Prezentarea limbajului JavaScript 21
  16. II.2 Aspecte fundamentale ale limbajului JavaScript 22
  17. II.2.1 JavaScript poate fi încorporat în HTML 22
  18. II.2.2 JavaScript este dependent de mediu 22
  19. II.2.3 JavaScript este un limbaj interpretat 23
  20. II.2.4 JavaScript este un limbaj flexibil în privinţa tipului de date 23
  21. II.2.5 JavaScript este un limbaj baza pe obiecte 24
  22. II.2.6 JavaScript este condus de evenimente 24
  23. II.2.7 JavaScript nu este Java 24
  24. II.2.8 JavaScript este multifuncţional 25
  25. II.2.9 JavaScript evoluează 25
  26. II.2.10 JavaScript acoperă diferite contexte 25
  27. II.3 Conlucrarea dintre JavaScript şi HTML 25
  28. II.3.1 Înglobarea instrucţiunilor JavaScript în HTML 25
  29. II.3.2 Adaptare la browsere care nu recunosc JavaScript 26
  30. II.3.3 Scrierea codului sursă 26
  31. II.3.4 Procesul de programare în JavaScript 27
  32. II.3 Scrierea primului script 28
  33. II.3.1 Înainte de start 28
  34. II.3.2 Scrierea scriptului 29
  35. II.4 Elementele fundamentale ale limbajului JavaScript 30
  36. II.4.1 Evenimente 30
  37. II.4.2 Tokenuri 31
  38. II.4.3 Variabile 34
  39. II.4.4 Constante 36
  40. II.4.5 Culori 36
  41. II.4.6 Comentarii 37
  42. II.4.7 Funcţii 37
  43. Cap. III. Descrierea aplicaţiei 38
  44. III.1 Generalităţi 38
  45. III.2 Codul sursă index.htm ( prima pagină ) 40
  46. Bibliografia 53

Extras din proiect

Motivaţia alegerii temei

Experienţa didactică arată că elevii sunt mai puţin atraşi de probleme, abandonează repede când întâmpină greutăţi şi au dificultăţi în corelarea cunoştinţelor teoretice cu cele practice, sau identificarea soluţiilor pentru situaţiile întâlnite în practică cu noţiunile învăţate în şcoală.

Calculatorul fiind noua „jucărie” a secolului XX suplineşte această problemă şi reuşeşte să „colaboreze” cu elevii şi să uşureze partea de calcul matematic, să simuleze perfect structura unei substanţe şi procesul care are loc între două substanţe chimice precum şi orice fenomen existent în natură.

Softurile prezentate în lucrare sunt programele de realizare a unui website de prezentare a munţilor Carpaţi, web site intitulat “VIAŢA LA ÎNĂLŢIME”. El are scopul de a arăta frumuseţile naturii din ţara noastră, de a prezenta informaţii legate de Lanţul Munţilor Carpaţi ( lucru cel mai bine realizat prin intermediul unor imagini deosebit de impunătoare ).

Am folosit pentru realizarea acestui site limbajul HTML, limbajul JavaScript,

programele Macromedia Fireworks MX, Macromedia Dreamweaver MX, Uhlead photoimpact v 6.0 ( pentru prelucrarea imaginilor ) şi editorul de texte folosit ca accesoriu de către sistemul de operare Windows ( Notepad ).

Lucrarea este structurată astfel:

Capitolul I. Intitulat Limbajul HTML prezintă principalele caracteristici ale cestui program fără de care realizarea unui site ar fi imposibilă. Am prezentat principalii paşi, operaţii şi tag-urile care se pot realiza cu ajutorul acestui limbaj principal.

Capitolul II. Denumit Limbajul JavaScript, descrie un limbaj de scriptare care intenţionează să extindă capacităţile HTML şi să ofere o alternativă parţială la unui număr mare de scripturi CGI pentru prelucrarea informaţiilor din formulare şi pentru a adăuga dinamism în paginile utilizatorilor.

Capitolul III. Este capitolul, denumit Descrierea aplicaţiei, este dedicat realizării aplicaţiei pactice precum şi modului ei de prezentare.

Pentru instalarea aplicaţiilor din această lucrare este necesar un calculator care are instalat sistemul de operare Windows XP precum şi softu-urile Office 2003/2007, Macromedia Fireworks MX, Macromedia Dreamweaver MX, un browser de internet

( Internet explorer sau Mozilla FireFox ), Java, 3DstudioMax.

Cap.I Limbajul HTML

I.1Paşii folosiţi la crearea unei pagini web

1. Start Programs Accessories NOTEPAD.

2. Editarea codului sursă ( a tag-urilor) în editorul de texte NOTEPAD.

3. Salvarea codului sursă sub forma unui fişier cu extensia HTM sau HTML (obligatoriu). Fişierul va fi salvat în folderul dvs.

4. Localizarea fişierului salvat la pasul 3 cu programul Windows Explorer (distinctiv acest fişier va avea pictograma următoare: .

5. Lansarea în execuţie a fişierului cu extensia HTM sau HTML (pentru a vedea cum sunt interpretate tag-urile scrise în Notepad pe Internet) – dublu click pe fişier şi astfel se va deschide programul Internet Explorer.

6. Modificarea codului sursă se va face în Notepad. Deschiderea fişierului pentru ai modifica sursa se poate face:

a. Notepad File Open ...

b. Direct din fereastra ce s-a deschis la pasul 5 (fereastra Internet Explorer) astfel: View Source (va deschide automat Notepad-ul).

Orice modificare adusă codului sursă trebuie salvată (File Save). Pentru a vedea şi

pe Internet modificarea făcută în Notepad trebuie, fie să repetăm paşii 4 şi 5, fie să revenim în fereastra Internet Explorer (ea este deja deschisă – vezi bara de START) şi să alegem din meniul View Refresh (sau apăsă tasta F5)

Observaţie: Pentru o nouă modificare a codului sursa se va repeta pasul 6.

I.2 Tag-uri utilizate

Structura generală a unui fişier cu extensia HTM sau HTML este:

Observaţie: un tag se va scrie întotdeauna încadrat de semnele < >. Efectul unui tag este vizibil pâna când acesta este închis (Ex: <title> Prima pagina WEB</title> care permite scrierea pe bara de titlu a programului Internet Explorer a textului Prima pagina WEB).

I.2.1 Tag-uri cu efect asupra întregii pagini web

<body bgcolor = a Text = b Link = c Vlink = d Alink = e> - permite stabilirea unei culori de fundal a paginii Web, culoarea implicită de scriere a textului, culoarea legăturilor, culoarea legăturilor vizitate, culoarea legăturilor de acţiune.

Preview document

Viața la înălțime - pagină web - Pagina 1
Viața la înălțime - pagină web - Pagina 2
Viața la înălțime - pagină web - Pagina 3
Viața la înălțime - pagină web - Pagina 4
Viața la înălțime - pagină web - Pagina 5
Viața la înălțime - pagină web - Pagina 6
Viața la înălțime - pagină web - Pagina 7
Viața la înălțime - pagină web - Pagina 8
Viața la înălțime - pagină web - Pagina 9
Viața la înălțime - pagină web - Pagina 10
Viața la înălțime - pagină web - Pagina 11
Viața la înălțime - pagină web - Pagina 12
Viața la înălțime - pagină web - Pagina 13
Viața la înălțime - pagină web - Pagina 14
Viața la înălțime - pagină web - Pagina 15
Viața la înălțime - pagină web - Pagina 16
Viața la înălțime - pagină web - Pagina 17
Viața la înălțime - pagină web - Pagina 18
Viața la înălțime - pagină web - Pagina 19
Viața la înălțime - pagină web - Pagina 20
Viața la înălțime - pagină web - Pagina 21
Viața la înălțime - pagină web - Pagina 22
Viața la înălțime - pagină web - Pagina 23
Viața la înălțime - pagină web - Pagina 24
Viața la înălțime - pagină web - Pagina 25
Viața la înălțime - pagină web - Pagina 26
Viața la înălțime - pagină web - Pagina 27
Viața la înălțime - pagină web - Pagina 28
Viața la înălțime - pagină web - Pagina 29
Viața la înălțime - pagină web - Pagina 30
Viața la înălțime - pagină web - Pagina 31
Viața la înălțime - pagină web - Pagina 32
Viața la înălțime - pagină web - Pagina 33
Viața la înălțime - pagină web - Pagina 34
Viața la înălțime - pagină web - Pagina 35
Viața la înălțime - pagină web - Pagina 36
Viața la înălțime - pagină web - Pagina 37
Viața la înălțime - pagină web - Pagina 38
Viața la înălțime - pagină web - Pagina 39
Viața la înălțime - pagină web - Pagina 40
Viața la înălțime - pagină web - Pagina 41
Viața la înălțime - pagină web - Pagina 42
Viața la înălțime - pagină web - Pagina 43
Viața la înălțime - pagină web - Pagina 44
Viața la înălțime - pagină web - Pagina 45
Viața la înălțime - pagină web - Pagina 46
Viața la înălțime - pagină web - Pagina 47
Viața la înălțime - pagină web - Pagina 48
Viața la înălțime - pagină web - Pagina 49
Viața la înălțime - pagină web - Pagina 50
Viața la înălțime - pagină web - Pagina 51
Viața la înălțime - pagină web - Pagina 52
Viața la înălțime - pagină web - Pagina 53

Conținut arhivă zip

  • Viata la Inaltime - Pagina Web.doc

Alții au mai descărcat și

Proiect Joc DYNA

PROIECT DYNA Un joc video este un joc electronic în care se interacţionează cu o interfaţă grafică pentru a genera răspuns vizual pe un ecran....

Pagină Web pentru Întreprinderea Bananamobile

INTRODUCERE În acest proiect vă voi arăta cum am creat o aplicaţie, voi încerca să vă trec prin acest proces. V-a fi construită o aplicaţiei,...

Proiectarea unui Site Web Agenție de Turism

Tema: Agenţie de Tourism 1. Descrierea O agenţie de turism doreşte să pună la dispoziţia clienţilor ei un sistem on- line care să le permit...

Sisteme de intrări prelucrări și ieșiri a datelor prin intermediul a PHP și MySQL

Introducere Proiectul de specialitate constituie un element obligatoriu al planului de învatamânt astfel, proiectul de specialitate reprezinta...

Arhitectura calculatoarelor - Intel vs AMD

Rezultatele din testul 3DS Max 7 SPECapc Test Testul alaturat consta in crearea modelelor 3D, modificarea si randarea scripturilor. Conform...

Autentificarea prin semnătură digitală

Introducere O semnatura digitala reprezinta o informatie care il identifica pe expeditorul unui document. Semnatura digitala este creata prin...

Java Script

1. Prezentare generala JavaScript a fost creat de firma Netscape, ca un limbaj de programare pentru prelucrarea evenimentelor ce apar în timpul...

Sistem de Prognosticare a Unei Avarii

Acest sistem calculeaza gradul de avariere a unei cladiri în cazul unui cutremur, precum si posibila necesitate a reconstructiei cladirii (partiala...

Te-ar putea interesa și

Appleturi

Ce este un applet ? Un applet reprezinta o suprafata de afisare (container) ce poate fi inclusa într-o pagina Web si gestionata printr-un program...

JAVA

Java este un limbaj de programare de nivel înalt, dezvoltat de JavaSoft, companie în cadrul firmei Sun Microsystems. Dintre caracteristicile...

Ai nevoie de altceva?