Extras din proiect
Tema: Acizi –Baze. pH
Clasa: a IX-a D, liceu, 1h/săptămână
Categorie/tip de lecţie: lecţie de comunicare a noilor cunoştinţe
Durata: 50 minute
Obiective operaţionale:
O1 – să clasifice compuşii anorganici în clasele studiate şi să dea exemple în fiecare caz;
O2 – să definească acizii şi bazele cunoscând faptul că au în compoziţie atomi de H, respectiv grupări OH;
O3 – să clasifice acizii şi bazele dând exemple în fiecare caz;
O4 – să identifice experimental mediul acid/bazic, folosind indicatorii chimici şi hârtia indicatoare;
O5 – să mânuiască corect ustensilele de laborator;
O6 – să definească noţiunea de pH;
Strategia didactică:
I. Sistem metodologic: învăţarea prin descoperire ( experimentul ), modelarea, conversaţia euristică, explicaţia, algoritmizarea;
II. Resurse materiale: - instrumente de lucru/mijloace de învăţământ: ustensile şi reactivi de
laborator, manualul, creta, tabla, fişe de lucru;
III. Forme de organizare a activităţii elevilor: individual, demonstrativ.
Momentul organizatoric: notarea absenţelor şi captarea atenţiei.
Desfăşurarea lecţiei
Preview document
Conținut arhivă zip
- Acizi Baze pH.doc