Analiza Risc Metrorex

Extras din proiect Cum descarc?

1. Prezentarea firmei alese
Metroul bucurestean este un sistem de transport care deserveste capitala Romaniei, Bucuresti. Reteaua este administrata de compania Metrorex si este printre cele mai folosite sisteme de transport in comun din Romania. A fost inaugurat de Nicolae Ceausescu pe 19 decembrie 1979,desi darea in exploatare a Magistralei 1 si inceputul circulatiei intre statiile Semanatoarea si Timpuri Noi avusesera loc cu o luna inainte. Sistemul este complet electrificat si consta in cinci magistrale. Se afla aproape in intregime la subsol, unica statie situata la suprafata fiind Berceni.
Reteaua trenurilor subterane in Bucuresti este operata de compania Metrorex, fiind separata de reteaua transporturilor de suprafata, administrata de catre STB. In perioada 2012-2014 si din decembrie 2017 au existat bilete comune pentru ambele sisteme. STB asigura transportul inlocuitor temporar in cazul intreruperii circulatiei la metrou, precum si servicii de metrou usor care leaga zonele inca nedeservite de metrou cu restul retelei. Totusi, integrarea intre transportul subteran si cel de suprafata este mai redusa decat ar fi de dorit.
La sfarsitul anului 2020, reteaua de transport a metroului bucurestean se intindea pe 76,12 km de cale dubla, existand cinci magistrale cu 62 de statii, iar distanta medie intre doua statii este de 1,5 km. In anul 2013, reteaua de metrou detinea doar 4% din lungimea de transport public a orasului Bucuresti si circa 20% din volumul total al calatorilor. In 2014, metroul din Bucuresti a transportat 173,209 milioane de pasageri, in crestere fata de cei 169,78 milioane din 2013, cu o medie zilnica in zilele lucratoare de 600.000-800.000 de calatori.
2. Metode de organizare si de conducere
Directorul General conduce si controleaza activitatea organizatiei. Deasemenea, raspunde de performanta de ansamblu a organizatiei. Directorul General aproba numarul de posturi pentru compartimentele din structura oganizatorica a aparatului central, miscari de posturi si personal in interiorul societatii, modificarea raporturilor de munca in conditiile legii, angajari si desfaceri ale raporturilor de munca, precum si constituirea colectivelor de munca.
Directorii de specialitate raspund de proiectarea proceselor pentru care au calitatea de Arhitect de Proces si numesc participanti in echipele de elaborare de procedure, raspund impreuna cu coordonatorul de proces de performanta proceselor a caror executie o coordoneaza unitatile organizationale subordonate. Directorii de specialitate raspund impreuna cu seful unitatii organizationale subordonate de performanta activitatilor din procesele la care unitatile organizationale subordonate participa in calitate de executant.
Structurile organizatorice ale societatii raspund realizarii obiectului de activitate al societatii, prin concretizarea fiecarei functiuni in parte definite prin regulamentul de organizare si functionare.
Fiecare functiune in parte, din ansamblul organigramei, constituie obiectul de activitate al unui compartiment si subunitate specializata, concretinzand in mod distinct atributiile societatii pe care trebuie sa le
indeplineasca in domeniile de exploatare, revizii-reparatii, comercial, informational, plan, contabilitate, economico-financiar, organizare-personal, siguranta circulatiei, protectia muncii si sanatatea salariatilor etc.
Ansamblul organizational al societatii este construit in forma piramidala, astfel ca fiecare compartiment si subunitate sa aiba o singura subordonare functionala.
Avandu-se in vedere ca structura organizatorica a societatii defineste nivelele de subordonare ierarhica, aceasta stabileste in continuare relatiile de functionalitate intre compartimente si subunitati, avand ca obiectiv final satisfacerea cerintelor calatorilor.
Structurile organizatorice care au functionat in anul 2018, au avut in principal urmatoarele obiective:
- stabilirea relatiilor functionale intre compartimente si
subunitati;
- structuri organizationale cu simpla subordonare, cu
circulatia informatiilor cat mai direct si operativ;
- repartizarea sarcinilor si activitatilor concrete corespunzatoare obiectivului pentru care s-a creat compartimentul sau unitatea.
Numarul efectiv de personal la finele anului 2018 a fost de 4.560 salariati.


Fisiere în arhivă (1):

  • Analiza Risc Metrorex.pdf

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Bibliografie

1. Site-ul oficial Metrorex si raportul anual de activitate 2018 (http://www.metrorex.ro/rapoarte_si_studii_p1402-1 ) 2. "Metroul din Drumul Taberei poate ajuta 150.000 de bucuresteni", Digi24 3. PROIECTE DE INVESTITII DERULATE DE METROREX CARE SI PROIECTE CE SE VOR DEMARA CU INCEPUTUL ANULUI 2019 (http://www.metrorex.ro/Resurse/Stadiu%20Proiecte%20Investitii/STADIU_proiecte%20investitii.pdf )


Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.


Descarcă acest proiect cu doar 5€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!