Proiecte pentru domeniul Comerț pagina 1 din 60

doc

Sisteme de Organizare a Activităților Referitoare la Calitate și Formalizarea Structurii Organizatorice a Funcțiunii Calitate

Introducere Orice activitate esențială în cadrul unei întreprinderi trebuie abordată cu multă atenție și organizată în mod corespunzător. Asigurarea calității reprezintă una dintre aceste activități, iar în acest sens, întreprinderile au dezvoltat anumite sisteme de organizare a acesteia. Lucrarea de față tratează studiul sistemelor de organizare a activităților referitoare la calitate, dar și formalizarea structurii organizatorice a funcțiunii calitate. În dezvoltarea temei lucrării, am plecat de la definirea funcțiunii calității, din cadrul organizării procesuale a unei întreprinderi, ... vezi detalii

doc

Analiza economico-financiară la nivelul societății Modarom SCA

Prezentarea societăţii MODAROM SCA. este o societate cooperativă pe acţiuni, înregistrată la Registrul Comerţului cu identificarea: J08/1158/27.07.1991, având ca activitate principală - cod CAEN: fabricarea altor articiole de îmbrăcăminte (exclusiv lenjerie), are atribuit codul unic de înregistrare nr.1097298 cu atribut fiscal:R. Certificatul de îmatriculare fiind eliberat de către Camera de Comerţ şi Industrie Braşov la data de 20.09.1991. Activitatea de bază a societăţii MODAROM SCA. cuprinde: confecţii îmbrăcăminte pentru femei şi copii care se desfăşoară în atelierele de producţie din... vezi detalii

docx

Management Simulation Project of a Commerce Organisation

Starting from the latin quote ”mens sana in corpore sano”, in the body that we are „living” needs to be cared, because we cannot replace it, this is our business card at a first sight. The antics were right: if we are doing any sport, the muscles are atrophy. What should people know, is that the brain is in a great shape if the body is set on motion. A healty life style is an advantage of sport. Our physical condition is kept regardless of sport we choose, whatever is jogging, cyclism, fitness, yoga, swimming, dancing or team sports like football, basket or handball. Any type of sport we p... vezi detalii

doc

Tehnici Comerciale FLo și JO

CAPITOLUL I TEHNOLOGIA AMENAJĂRII MAGAZINULUI Introducere Punctul de vânzare se poate defini ca fiind locul de vânzare permanent în care pătrunde clientul şi unde el îşi efectuează cumpărăturile. Acesta poate fi un centru de decizie autonom (comerciant independent), sau numai una din entităţile spaţiale aflate în posesia unei firme comerciale, care poate să exploateze diferite forme de organizare a activităţii de comerţ: magazin, magazin-depozit, depozit. Magazinul este un sistem constructiv, proiectat, a etala, a depozita şi a vinde mărfuri consumatorilor finali, respectiv clientelei sa... vezi detalii

doc

Piața Parfumurilor

CAP 1. SCURT ISTORIC AL PARFUMULUI In Antichitate, fumigatiile parfumate erau aduse ofranda zeilor.Per fumum ziceau latinii,adica “trecut prin fum”.De la ei,in franceza si de acolo in romana=parfum. Parfumul a fost folosit pentru prima data la egipteni la ritualele religioase.Cele doua metode principale folosite in acea perioada erau arderea tamaii si aplicarea balsamelor si alifiilor.Uleiurile parfumate au fost aplicate pe piele pentru orice intrebuintare cosmetica si medicinala.De-a lungul Regatului Vechi si Mijlociu, parfumurile au fost rezervate exclusiv pentru ritualurile religioase ... vezi detalii

doc

Studiul Evoluției Interesului Consumatorului fata de Mașina de Spălat

Economia de piatÎ, prin mecanismele sale si principiile promovate, poate asigura coerentele necesare unei societÎti, prin jocul preturilor, al deciziilor de protectie si alegere ale consumatorilor, orientarea productiilor productive spre productii necesare si rentabile, realizând în acelasi timp echilibrul si adaptÎrile necesare în economie, potrivit exigentelor de functionare corectÎ a mecanismului adoptat. Lipsa timpului, apanaj al epocii moderne, a determinat o crestere a utilizarii produselor care au ca avantaj economisirea timpului. Un astfel de produs este masina de spalat care satis... vezi detalii

doc

Instrumente și mijloace utilizate în plățile internaționale

Instrumente, mijloace si tehnici de plata utilizate in tranzactiile internationale Unul dintre cele mai importante momente in desfasurarea tranzactiilor internationale il constituie incasarea contravalorii marfurilor exportate sau a serviciilor prestate. Realizarea incasarii sumelor astfel rezultate se efectueaza printr-o modalitate de plata convenita intre parti si/sau stipulata in contractul comercial international. Datorita faptului ca, intre momentul expedierii marfurilor si cel al incasarii valorii acestora exista o diferenta de timp si spatiu considerabila , fiecare parte contracta... vezi detalii

doc

Evoluția Magazinului Universal în Lume și în România

Capitolul 1 Comerţul cu amănuntul Comerţul cu amănuntul cuprinde toate activităţile necesare pentru vânzarea produselor sau a serviciilor direct către consumatorii finali, spre uzul lor personal şi fără scop productiv. Multe instituţii – producători de bunuri, angrosişti şi detailişti – fac comerţ cu amănuntul dar în mare parte a lui, acest tip de comerţ este făcut de detailişti. Vânzarea cu amănuntul este ultima etapa a distribuţiei de bunuri, cuprinzând toate afacerile şi personalul implicat în mişcarea fizică şi transferul de proprietate a bunurilor sau serviciilor de la producător la ... vezi detalii

doc

Aparate de aer condiționat

1. Introducere Calitatea este o noţiune cu o foarte largă utilizare, ceea ce face extrem de dificilă definirea ei din punct de vedere ştiinţific. Calitatea produselor, serviciilor reprezintă gradul de utilitate a bunului economic oferit, măsura în care prin ansamblul caracteristicilor sale tehnice şi economice satisface nevoia pentru care a fost creat fără să afecteze sănătatea, securitatea vieţii oamenilor şi animalelor, şi fără să afecteze mediul înconjurător. În filozofie, calitatea e definită ca o categorie ce exprimă sinteza lucrurilor şi a însuşirilor esenţiale ale obiectelor, precu... vezi detalii

doc

Perspectivele Serviciilor de Hoteluri și Restaurante în România Respective Grecia

Introducere Serviciile in ultimii 30 de ani, au starnit un interes imens din partea economistilor, care acum le acorda o importanta mai mare in ceea ce priveste domeniul economic. La inceput serviciile au fost categorisite ca activitati neproductive, care nu pot sa contribuie la economie, dar treptat serviciile au castigat in importanta prin diversitate si implicare in situatia de ansamblu a economiei nationale. Din punct de vedere al dezvoltarii economico-sociala serviciile contribuie in principal la cresterea economiei, dar si la cresterea calitatii vietii pe un plan mai larg. Serviciil... vezi detalii

doc

Analiză Comparativă a Calității - Camere Foto Digitale

1. Enumerarea produselor care fac obiectul analizei şi stabilirea referenţiarului. Camerele foto digitale care fac obiectul analizei comparative a calităţii sunt: a. Canon PowerShot A570IS (fig. 4 ) b. Kodak EasyShare V803 (fig. 5 ) c. Fujifilm FinePix A920 (fig. 6) d. Nikon CoolPix S520 (fig. 7) e. Olympus mju760 (fig. 8 ) f. Samsung i70 (fig. 9) g. Sony CyberShot DSC-W80 (fig. 10) Produsul de referinţă este Panasonic Lumix DMC-FX55E (fig. 11) şi a fost ales arbitrar, fiind un produs obişnuit pentru clasa lui. 2. Nomenclatorul general de proprietăţi General: - rezoluţia efectiv... vezi detalii

doc

Plan de afaceri antreprenoriat - Editura Anteea

Sumar Editura Anteea a fost infiintata in 2004, in Cluj-Napoca. Ea editeaza si comercializeaza carti educative pentru scolari si prescolari: carti de citit sau de colorat, cu jocuri si exercitii destinate invatarii si exersarii limbii engleze, cu povesti, poezii si fabule. In present, oportunitatile afacerii constau in faptul ca rata natalitatii este in crestere, iar parintii se ocupa din ce in ce mai mult de educatia copiilor, sau, in lipsa de timp, o lasa in grija unor persoane cu experienta in domeniu. Promovarea afacerii urmareste atragerea copiilor prin punerea in scena a povestilor... vezi detalii

doc

Analiza sistemului de logistică la Diverta Holding

1. Introducere Date de identificare: Diverta Capital Holding SA Sediul Social: Strada Fainari, Nr. 3, Sector 2, Bucuresti, RO-021221, Romania Sediul Administrativ: Bdul Timisoara, nr 26Z, sector 6, Bucuresti, RO-061331, Romania Office Building Plaza , etaj 6 Telefon: +40 21 3178882/83 , +40 21 3188830 Fax: +40 21 3178884 E-mail: office@diverta.net; office@hmf.ro Înfiinţat în 1995 sub numele RTC Holding, Diverta era cel mai mare distribuitor de birotică şi papetărie din România, în ciuda faptului că vânzările erau îngreunate de inexistenta unui sistem de retail modern. Deschiderea B... vezi detalii

doc

Tehnica Comercializării Condimentelor

C A P I T O L U L I MARFA – PRODUS AL MUNCII OMULUI 1. Noţiuni generale despre marfă Marfa, ca produs al muncii are o anumită valoare a cărei mărimi este determinată de valoarea materiilor prime şi auxiliare introduse în fabricarea ei, de uzura aparatelor şi a instalaţiilor tehnologice folosite, de timpul de muncă necesar pentru producerea ei, de valoarea ambalajelor folosite. Mărimea valorii, exprimată prin preţ, este însă stabilită şi în funcţie de modul în care marfa satisface şi o anumită necesitate a omului în funcţie de valoarea de întrebuinţare. Pentru uşurarea operaţiilor legat... vezi detalii

doc

Plan de Afaceri - Atelier Croitorie

Scurta introducere. Un mic atelier de croitorie si reparatii la comanda , in prezent, are oportunitati semnificative, tinand cont de cererile existente pe piata pentru confectionarea de articole de imbracaminte si reparatii executate la comanda. Sinteza planului de afacere. Intreprinderea S.C. Star Fashion S.R.L. se ocupa cu confectionarea la comanda a articolelor de imbracaminte pentru femei, barbati si copii, deasemenea firma noastra realizeaza reparatii la toate tipurile de produse de imbracaminte. Serviciile pe care societatea noastra le ofera clientilor sunt urmatoarele: - execut... vezi detalii

Hopa sus!