Proiecte pentru domeniul Comert

doc

Receptia Cantitativa si Calitativa a Loturilor de Marfuri

Capitolul I Continutul si scopul receptiei cantitative si calitative a loturilor de produse I.1. Conceptul de receptie a marfurilor Controlul calitatii produselor se face nu numai in sfera productiei, dar si in sfera circulatiei marfurilor (comertului). Pe parcursul circuitului tehnic, marfurile sunt supuse operatiunilor succesive de ambalare, manipulare, incarcare-descarcare, transport, expeditie si depozitare. In timpul efectuarii acestora, pot aparea modificari cantitative si calitative ale marfurilor. Se impune, de aceea, pentru toate verigile prin care trec marfurile in drumul ... vezi detalii

doc

Calitatea Mierii

Introducere Mierea de albine a fost prima substanta dulce folosita de om, fiind pretuita in special de preoti in cadrul diverselor ritualuri. Exista suficiente marturii ca in civilizatiile antice mierea era folosita, printre altele, la prepararea unei bauturi alcoolice la care se adauga polen si levuri din faguri, insa, cele mai vechi documente referitoare la miere sunt doua fragmente scrise in limba sumeriana. De la egipteni au ramas marturii privind modul de recoltare si folosire a mierii. Babilonienii si diferitele civilizatii stravechi din India si China, utilizau mierea atat ca medi... vezi detalii

doc

Principalele Regimuri Vamale Practicate in UE

1. Definitia si clasificarea regiunilor vamale In general, notiunea de regim vamal desemneaza totalitatea dispozitiilor legale cu privire la taxele vamale si celelalte instrumente vamale, precum si formalitatile de aplicare a lor, care definesc in ultima instanta statutul juridic al marfurilor supuse operatiunii de vamuire. Notiunea de "vamuire" desemneaza ansamblul operatiunilor efectuate de autoritatea vamala, incepand cu controlul mijloacelor de transport si al bunurilor prezentate in vama si pana la acordarea liberului de vama. In principal, Codul Vamal al UE defineste dou... vezi detalii

doc

Proprietatile Generale ale Marfurilor

Progresele continue in domeniul stiintelor aplicate, reflectate in caracteristicile ofertei de marfuri, impun mentinerea invatamantului comercial la un nivel de actualitate tehnica suficient de apropiata de preocuparile producatorilor de marfuri, astfel incat viitorii specialisti din comert sa constituie parteneri competenti si cooperanti pentru specialistii din productie. Acest deziderat este realizabil prin studio tehnico-practic temeinic, singura modalitate de a crea abilitati si disponibilitate la comunicare profesionala. In marea majoritate a situatiilor, obiectul cercetarii marfrilo... vezi detalii

doc

Designul Retro - Design si Estetica Marfurilor

Introducere Designul retro este prezent pretutindeni, fiind folosit de catre diferite industrii, mai ales in moda si tehnologie. Elementele sale se concentreaza pe motive de moda veche, tendinte culturale, atitudini si personalitati esentiale din trecutul recent. Cunoaste o popularitate constanta in timp, fiind pe placul cosumatorilor datorita sentimentului de nostalgiei pe care il degaja, astfel creandu-se o conexiune emotionala puternica, ce sensibilizeaza. Aceasta reprezinta motivatia folosirii acestui tip de design de catre numeroase branduri renumite, la care se adauga si avantajul... vezi detalii

doc

Proiect Economic - SC Cosmetics Mined SA

Capitolul I 1.1. Denumire. Forma juridica. Obiectul de activitate. Sediul si durata societatii. 1.Denumirea societatii: Societatea Comerciala "Cosmetics Mined" S.A. s-a infiintat in luna octombrie a anului 2003 conform prevederilor specificate in Legea 31/1990.Documentele si toate actele care se emit de catre societate se vor intocmi cu respectarea articolului 44 din ,,Legea nr. 31/1990". Pe actele si inscrisurile societatii se va mentiona denumirea, sediul, urmate de mentiunea ,,Societate pe Actiuni' 2.Forma juridica: Forma juridica a societatii este cea de societate p... vezi detalii

doc

O Idee de Afaceri in Comert - SC Bubble Eco SRL

TEMA 1. Prezentati o idee de afaceri in comert, turism, servicii si realizati un slogan de promovare a acestei afaceri. S.C BUBBLE ECO S.R.L Traim intr-o lume plina de e-uri, conservanti, esente, stabilizatori de gust si culoare si cate si mai cate, toate acestea fiind substante daunatoare omului, dar si mediului inconjurator. De aceea am ales sa concep o afacere diferita de ceea ce se regaseste astazi pe piata: fabricarea si comercializarea sapunurilor ecologice. In prima etapa as apela la un credit de 5.000 de euro pentru a pune bazele afacerii. De acesti bani m-as folosi pentru a obt... vezi detalii

docx

Exportul Vinului - Studiu de Caz

1.1 Exportul Exportul reprezinta o trimitere,o expediere a produselor nationale peste granita in vederea vanzarii sau a schimbului cu alte marfuri.De asemenea,exporturile se mai pot defini ca operatii cu caracter comercial prin care o parte din marfurile produse,prelucrate,completate sau reparate intr-o tara se vand pe piata altor tari. Exportul reprezinta o modalitate de intrare mai putin riscanta pe pietele externe deoarece necesita un nivel mai scazut de investitii fata de alte modalitati de intrare, cum ar fi investitiile straine directe. Alegerea acestei strategii este de multe ori ... vezi detalii

doc

Comertul Romaniei

CAPITOLUL I - COMERTUL EXTERIOR AL ROMANIEI IN PERIOADA POSTBELICA I.1 ROMANIA - TARA MEMBRA A CONSILIULUI DE AJUTOR ECONOMIC RECIPROC. Formarea blocului statelor socialiste a fost un important rezultat al celui de-al doilea razboi mondial, respectiv al impartirii lumii in sfere de influenta ale tarilor invingatoare principale ( URSS, SUA, si Anglia). In sfera de influenta a URSS ( in principal Europa Centrala si de Rasarit) s-a incercat o politica de autoizolare a acesteia prin constituirea unei organizatii de colaborare economica si tehnico-stiintifica multilaterala intre tarile respe... vezi detalii

doc

Proiecte Economice in Comert la Firma SC Tastcenter SRL

Firma S.C. TASTCENTER S.R.L. vine in sprijinul consumatorilor cu laptop-uri tehnologice avansate si accesoriile necesare unui laptop. In urma inregistrarii la Registrul Comertului din Municipiul Iasi, codul unic de inregistrare RO17854253 la data de 1.09.2010. Firma isi desfasoara activitatea respectand normele si standardele societatii cu raspundere limitata. Are ca domeniu principal, comert si servicii, iar activitatea principala fiind comertul cu amanuntul al calculatoarelor, unitatilor periferice si software-lui, in magazine specializate, avand ca si corespondent cod CAEN 4741, cu un... vezi detalii

doc

Evaluarea Calitatii Vinului Rosu

Introducere In regiunile care astazi formeaza spatiul romanesc, vita de vie crestea salbatica, in urma cu mii de ani. Specia Vitis Silvestris, autohtona in padurile de stejar subcarpatice, a fost baza celebrei vite dacice. De altfel, cu 700 de ani inaintea erei crestine, documente antice informeaza ca agathirsii, populatie care traia in tinuturile de sus ale Vaii Muresului era renumita prin vii intinse. Istoricul Gustave Glotz remarca, inca din anul 1925, in volumul "Civilisation Egeenne": "Cu mult inainte de a fi consacrata era lui Dyonysos, vita de vie a format bucuria po... vezi detalii

doc

Cai de Diversificare a Ofertei Deichmann

Multiplicarea si reinnoirea continua a sortimentului de produse, in cadrul pietei, reprezinta o reflectare a modificarilor profunde care intervin in nevoile consumatorilor, in mecanismul formarii si al satisfacerii lor. La aceasta se adauga faptul ca deprecierea fizica, scaderea utilitatii unui produs este amplificata continuu de deprecierea functionala, in special prin aparitia de noi produse. Drept urmare, procesul de diversificare a ofertei de marfuri imbraca doua importante aspecte: - largirea continua a gamei sortimentale prin aparitia produselor noi, care se adauga celor existente ... vezi detalii

doc

Metode de Tranzactionare in Comertul International

Motto: "Comertul, e bine sa o spunem, este nu numai un schimb de produse, dar in acelasi timp, si un schimb de cunostinte, un fel de a uni intre ele diferite natiuni". Nicolae Iorga Introducere. O data cu formarea primelor granite nationale, afacerile internationale au fost conduse de natiuni sau individual. In multe cazuri, afacerile internationale, singure, au fost o forta majora in delimitarea granitelor si schimbarea istoriei economiei mondiale. Inca de pe vremea Imperiului Roman, obtinerea de beneficii din tranzactiile internationale era vazuta ca un instrument al politic... vezi detalii

doc

Marca Comerciala - Riscuri Contractuale

Ce este, in fond, marca comerciala- Din punctul nostru de vedere aceasta reprezinta cel mai de pret bun al unei organizatii. Reprezinta lucrul care o defineste, cel care ii da imagine in mintea consumatorilor. Marca reprezinta un bun intangibil, neputand avea o existenta fizica, iar valoarea acesteia este relativa, putand fi determinata doar cand devine subiectul unei tranzactii. Cu alte cuvinte, adesea, marcile sunt adevarata valoare a firmei si un mod in care aceasta se diferentiaza si obtine beneficii in raport cu firmele concurente. Dupa parerea noastra marca este ceea ce da imaginea u... vezi detalii

doc

Activitatea de Comert Exterior a Chinei

Introducere - evolutia comertului "Lasati China sa doarma, fiindca atunci cand se va trezi, va zgudui lumea" spune zicala faimoasa a lui Napoleon, se pare ca el vedea peste veacuri. Din 1978, cand Deng Xiaoping si-a indreptat tara spre o cale a reformei economice, PIB-ul ei a crescut cu o medie de 9.5% pe an, de trei ori cat este rata in Statele Unite, si mai rapid decat in orice alta economie. Cifrele oficiale ar putea exagera putin rata cresterii, dar, cu toate acestea, China e posibil sa intreaca intr-o zi Statele Unite ale Americii si sa devina liderul in economia mondiala. ... vezi detalii

Hopa sus!