Analiza Comparativa a Activitatilor de Vanzare Clasica si Vanzare prin Internet ale Intreprinderii Altex

Cuprins proiect Cum descarc?

1. Prezentarea firmei de comert analizate 2
2. Prezentarea formelor de comert analizate in mediul fizic si in mediul online 6
3. Analiza amplasamentului 9
4. Analiza si evaluarea mediului online 10
5. Analiza sistemelor de vanzare, livrare, plata si a serviciilor oferite de magazinul fizic si magazinul online 11
6. Analiza tehnicilor de marketing in mediul online 16
7. Avantaje si dezavantaje ale magazinului online comparativ cu cel traditional (din perspectivele utilizatorului/cumparatorului) 17
8. Analiza SWOT a magazinului online 18
9. Cai de rationalizare a activitatii magazinului online 19
10. Concluzii 20
BIBLIOGRAFIE 21


Extras din proiect Cum descarc?

1. Prezentarea firmei de comert analizate
Date de identificare a intreprinderii
Denumire: S.C. ALTEX ROMANIA S.R.L
Forma juridica: societate cu raspundere limitata (privata)
Sediu social: Piatra Neamt, Str. G-ral Dascalescu nr.15, Bl.T1, Jud. Neamt
CUI: 2864518
Sediu administrativ: Bulevardul Poligrafiei, Nr. 1, Sector 1, Bucuresti
Inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J27/2125/1992
Prezentarea societatii
ALTEX, marca in jurul careia s-a creat si dezvoltat industria de retail din Romania, a luat fiinta in 1992, la Piatra Neamt, judetul Neamt. 
Primul magazin ALTEX a fost deschis in 1993 la Piatra Neamt. Dupa succesul inregistrat incepe construirea lantului de magazine care urma sa ajunga liderul pietei romanesti de retail. An dupa an s-a construit infrastructura necesara pentru a raspunde exigentelor retailului romanesc.
Altex are ca obiect de activitate vanzarea de produse electrocasnice, electronice si produse IT&C.
Altex este liderul pietei de electronice, electrocasnice, IT&C si multimedia din Romania, potrivit cifrei de afaceri de la sfarsitul anului 2011. Prin reteaua nationala (de 90 de magazine Altex si 13 magazine Media Galaxy), aflata in continua expansiune, Altex ofera clientilor o gama variata de produse inovatoare, la cele mai avantajoase preturi, sustinute de solutii optime de finantare adaptate nevoilor clientilor sai. Cu o suprafata de vanzare de aproximativ 1500 de metri, Altex este numarul 1 in Romania, de peste 20 de ani. In tot acest timp, Altex a insemnat pentru clienti leadership, inovatie, varietate si diversitate la raft, si nu in ultimul rand un pret corect oferit clientului. 
In fiecare zi cei aproximativ 1500 de angajati ai companiei sunt dedicati livrarii de aparate de ultima generatie, care faciliteaza accesul consumatorilor la informatie, divertisment si comunicare. Serviciile Altex garanteaza alegerea corecta, promisiunea facuta de companie clientilor prin servicii care asigura livrarea rapida - transport gratuit; pretul cel mai competitiv - serviciul "2 x Diferenta", prin care ofera clientilor de doua ori diferenta de pret, daca gaseste produsul achizitionat din Altex, mai ieftin in alta parte; versatilitatea serviciilor: rezerva online si diversitatea produselor la raft, care raspunde ccelor mai variate nevoi.
O prioritate a companiei Altex este sa faca echipamentele care sporesc confortul vietii accesibile tuturor categoriilor de consumatori. Pentru a sustine acest deziderat, Altex a dezvoltat impreuna cu partenerii sai solutii de finantare flexibile, cu dobanzi mici si rate cu valoare scazuta. Pe langa variatele formule de finantare, compania Altex vine in sprijinul consumatorilor prin servicii care adauga plus-valoare produselor, cum ar fi service si transport gratuit.
In 2005 Altex si-a lansat strategia de dual-trader, incepand transformarea sa intr-un retailer multi-channel , care integreaza canalele online si offline. Pe premisele acestei pozitionari, Altex aspira sa ofere consumatorilor sai posibilitatea de a face cumparaturi oriunde doresc, cum doresc, atat online, cat si offline. Conectarea magazinului online la cel traditional permite consumatorilor sa ridice in magazin comenzile facute online, sau sa testeze si sa ceara consiliere in magazin si produsul sa le fie livrat ulterior direct acasa.
Prin diversitatea produselor prezente la raft dar si pe platforma online, Altex a fost intotdeauna un promoter al progresului, aducand intotdeauna ultimele varfuri de gama si cele mai cautate noutati din domeniul IT, gaming, smartphones, audio, TV si video.
Din responsabilitate pentru clienti si mediu, Altex a implementat sistemul de management al calitatii conform ISO 9001:2008 si sistemul managementului de mediu conform ISO 14001 : 2005.
Compania Altex se pregateste azi pentru viitor cu o viziune pe termen lung, modelata de intelegerea trendurilor si a fortelor care vor modifica business-ul in care activeaza compania. Misiunea Altex reprezinta declaratia scopului companiei si serveste ca un standard, in raport cu care Altex isi evalueaza actiunile si deciziile.
Printre obiective se numara: 
o Contributia la cresterea nivelului de trai
o Oferirea unei valori adaugate
o Accesibilitatea catre progresul tehnologic
Viziunea Altex traseaza directiile pentru fiecare aspect al business-ului, descriind actiunile necesare pentru o crestere sustenabila.


Fisiere in arhiva (1):

  • Analiza Comparativa a Activitatilor de Vanzare Clasica si Vanzare prin Internet ale Intreprinderii Altex.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!