Analiza Comparativă a Site-urilor de Comerț Electronic

Proiect
8.5/10 (2 voturi)
Domeniu: Comerț
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 13 în total
Cuvinte : 2726
Mărime: 959.06KB (arhivat)
Publicat de: Tereza-Dina Puiu
Puncte necesare: 10

Cuprins

  1. Introducere 3
  2. 1. Capitolul 1 4
  3. 2. Capitolul 2 6
  4. Concluzii
  5. Bibliografie 11
  6. 12

Extras din proiect

Introducere

Am ales ca subiect al acestei analize comparative 3 site-uri de E-commerce din România: www.parftumerieonline.ro, www.onlineparfum.ro, www.laparfum.ro. Sunt site-uri din industria cosmeticelor care oferă spre vânzarea online produse cosmetic, respectiv parfumuri de marcă, brand-ul lor fiind recunoscut în toată lumea şi în acelaşi timp garantând pentru originalitatea lor. Am ales analiza acestor site-uri datorită diversităţii de parfumuri pe care o prezintă şi a preţurilor relativ apropiate în comparaţie cu alte site-uri analizate.

Piaţa produselor cosmetice este un domeniu foarte vast, prezentând o importanţă ridicată în privinţa producţiei şi vânzării acestor tipuri de produse. În funcţie de destinaţia produselor ea este segmentată astfel:

• produse pentru îngrijirea pielii şi pentru igiena corporală

• produse capilare ( de îngrijire a părului)

• articole de toaletă ( parfumerie alcoolică)

• machiaj ( cosmetică decorativă)

Capitolul I

Piaţa europeană de cosmetice (incluzând şi produse pentru toaletă) este condusă de Germania cu aproximativ 12,5 miliarde de euro (preţ de retail) şi 19% cota de piaţă, urmată de Franţa cu aprox. 10 mld. euro, Marea Britanie cu 9,8 mld. euro şi Italia cu 8,9 mld. euro. România se situează abia pe locul 16, prezentând însă potenţial de creştere, potrivit reprezentanţilor grupului Weleda.

Piaţa produselor cosmetice sau de înfrumuseţare în România este o piaţă extrem de fragmentată şi poziţionata sub nivelul de dezvoltare şi consum al pieţelor similare din ţările europene. Această piaţă atinge anual în jur de 200 de milioane de euro, înregistrând creşteri de până la 15% în fiecare din ultimii ani, în interiorul căreia un indice important îl are piaţa produselor cosmetice de lux. Având în vedere estimările totale, producţia internă asigură doar 20-30% din totalul vânzărilor (conform OPIC), restul fiind asigurat de import sau de multinaţionalele care activează pe piaţa românească.

Piaţa online a parfumurilor este în continuă creştere de la an la an, în 2009 ea înregistrând încasări de aproximativ 70 milioane de euro la nivel mondial, aproape 60% dintre cumpărători fiind reprezentaţi de femei, iar utilizatorii de internet având vârste cuprinse între 25 respectiv 40 de ani, având cunoştiinţe în ceea ce priveşte acest domeniu şi firmele concurente pe această piaţă. Preţurile destul de scăzute în comparaţie cu preţurile practicate pe piaţă de marile magazine distribuitoare de produse cosmetice, livrarea la domiciliu a produselor determină o creştere din ce în ce mai mare a numărului de consumatori, respectiv creşterea încasărilor distribuitorilor online.

Totuşi această piaţă online prezintă şi unele dezvantaje precum: este un domeniu destul de incert privind originalitatea produselor, în România numărul produselor cosmetic contrafăcute a crescut îngrijorător ceea ce îi face pe consumatori să fie mult mai atenti la ce comandă, de unde comandă şi mai ales să aleagă strict acele site-uri care le conferă garanţie în privinţa originalităţii parfumurilor. Un alt dezavantaj este desemnat de faptul că, consumatorii online ai parfumeriilor, nu pot mirosi parfumul şi nici nu-şi pot alege produsul în funcţie de preferinţe în caz că sunt nehotărăţi. Aceste magazine online sunt mai mult recomandate persoanelor care ştiu deja ce parfum preferă şi nu mai trebuie să se decidă.

Magazinele online de parfumuri s-au extins pe o piaţă unde există foarte mulţi concurenţi, cel puţin în România se prezintă cel puţin 20 de site-uri cu parfumuri, toate garantând pentru originalitatea lor, preţul scăzut şi livrare într-un timp cât mai scurt. Şi totuşi cum ştim de unde comandăm având în acelaşi timp şi siguranţa produsului?

Din studiile efectuate, s-a aflat că site-ul de parfumerie online Aoro.ro începe încetul cu încetul să devină în fruntea magazinelor online de parfumuri. Îşi livrează produsele în 9 tari europene printre care şi România cu ajutorul unor parteneri logistici de încredere, devenind prima campanie serioasă a unei parfumerii făcută în România.

Apoi, acesta ar fii urmat de magazinul online ales de mine spre analiză şi anume Laparfum.ro, care oferă produse de o calitate garantată în colaborare cu distribuitori cunoscuţi din ţară, parfumurile fiind livrate de o singură companie: PremierParfum.

Parfumuri.business-market.ro, este importator direct de parfumuri originale ale celor mai renumite case de parfumuri de lux, prin aceasta dorind să fie cel mai complet depozit de parfumuri din Europa de vest.

Preview document

Analiza Comparativă a Site-urilor de Comerț Electronic - Pagina 1
Analiza Comparativă a Site-urilor de Comerț Electronic - Pagina 2
Analiza Comparativă a Site-urilor de Comerț Electronic - Pagina 3
Analiza Comparativă a Site-urilor de Comerț Electronic - Pagina 4
Analiza Comparativă a Site-urilor de Comerț Electronic - Pagina 5
Analiza Comparativă a Site-urilor de Comerț Electronic - Pagina 6
Analiza Comparativă a Site-urilor de Comerț Electronic - Pagina 7
Analiza Comparativă a Site-urilor de Comerț Electronic - Pagina 8
Analiza Comparativă a Site-urilor de Comerț Electronic - Pagina 9
Analiza Comparativă a Site-urilor de Comerț Electronic - Pagina 10
Analiza Comparativă a Site-urilor de Comerț Electronic - Pagina 11
Analiza Comparativă a Site-urilor de Comerț Electronic - Pagina 12
Analiza Comparativă a Site-urilor de Comerț Electronic - Pagina 13

Conținut arhivă zip

  • Analiza Comparativa a Site-urilor de Comert Electronic.docx

Alții au mai descărcat și

Analiză comparativă - 3 magazine virtuale

E-business se refera la diferitele aplicaţii posibile ale informaticii, bazate pe tehnologiile informaţiei şi ale comunicaţiilor, destinate...

Analiza comparativă a site-urilor de comerț electronic - cosmetice

Capitolul 1. Introducere Pentru elaborarea proiectului “Analiza comparativa a site-urilor” am ales ca domeniu piata cosmeticelor, analizand...

Analiza comparativă a site-urilor de comerț electronic care vizează vânzarea de bijuterii

Pentru analiza comparativă a site-urilor de comerț electronic care vizeaza vânzarea de bijuterii, am ales unele dintre cele mai vizitate site-uri...

Analiza comparativă a site-urilor de comerț electronic din domeniul IT, calculatoare și software

Astazi, pasionati cumparaturilor, ai shopping-ului cum se spune mai modern, au tendinta de a-si indrepta tot mai mult atentia catre ultimile...

Analiza Comparativă a Trei Magazine On-line

Proiectarea paginilor web trebuie sa urmărească respectarea anumitor reguli, acestea având ca scop satisfacerea cerințelor și necesităților...

Analiză comparativă a site-urilor de comerț electronic

Comertul electronic (E - Commerce), in conceptia Organizatiei Economice de Cooperare si Dezvoltare (OECD), reprezinta desfasurarea unei afaceri...

Analiză comparativă a unor site-uri comerciale

Am ales sa analizez site-urile de comert electronic: www.emag.ro, www.dc-shop.ro si www.24pc.ro. Comerţul electronic este demersul de cumpărare...

Analiză comparativă site-uri de comerț electronic

1. Aspecte introductive La 15 ani de la rezervarea primului domeniu.ro (www.ici.ro in februarie1993), Internetul in Romania este un spatiu/mediu...

Te-ar putea interesa și

Analiza comparativă a site-urilor de comerț electronic existente pe piața articolelor sportive

Introducere Studiul dezvoltării sportului în istoria umană, poate arăta schimbări sociale semnificative survenite de-a lungul secolelor, în...

Analiza Comparativă a Site-urilor de Comerț Electronic din Domeniul Electronice și Electrocasnice

INTRODUCERE Decizia alegerii site-urilor de electronice şi electrocasnice pentru analiză se bazează pe faptul că acest domeniu acoperă în zilele...

Analiza comparativă a site-urilor de comerț electronic - cosmetice

Capitolul 1. Introducere Pentru elaborarea proiectului “Analiza comparativa a site-urilor” am ales ca domeniu piata cosmeticelor, analizand...

Analiza comparativă a site-urilor de comerț electronic care vizează vânzarea de bijuterii

Pentru analiza comparativă a site-urilor de comerț electronic care vizeaza vânzarea de bijuterii, am ales unele dintre cele mai vizitate site-uri...

Analiza comparativă a site-urilor de comerț electronic care vizează vânzarea de bijuterii

Introducere Pentru aceasta analiza a site-urilor noi am ales piata bijuteriilor, deoarece suntem fete, iar bijuteriile sunt unul din lucrurile de...

Analiza comparativă a site-urilor de comerț electronic din domeniul IT, calculatoare și software

Astazi, pasionati cumparaturilor, ai shopping-ului cum se spune mai modern, au tendinta de a-si indrepta tot mai mult atentia catre ultimile...

Analiza Comparativă a Site-urilor de Comerț Electronic

INTRODUCERE Trăim într-o eră în care oamenii sunt pe zi ce trece mai ocupaţi şi nu au timpul necesar pentru a-şi satisface dorinţele într-un mod...

Analiză comparativă a site-urilor de comerț electronic

Comertul electronic (E - Commerce), in conceptia Organizatiei Economice de Cooperare si Dezvoltare (OECD), reprezinta desfasurarea unei afaceri...

Ai nevoie de altceva?