Analiza Comparativa a Site-urilor de Comert Electronic

Cuprins proiect Cum descarc?

Introducere 3
1. Capitolul 1 4
2. Capitolul 2 6
Concluzii 
Bibliografie 11
12


Extras din proiect Cum descarc?

Introducere
Am ales ca subiect al acestei analize comparative 3 site-uri de E-commerce din Romania: www.parftumerieonline.ro, www.onlineparfum.ro, www.laparfum.ro. Sunt site-uri din industria cosmeticelor care ofera spre vanzarea online produse cosmetic, respectiv parfumuri de marca, brand-ul lor fiind recunoscut in toata lumea si in acelasi timp garantand pentru originalitatea lor. Am ales analiza acestor site-uri datorita diversitatii de parfumuri pe care o prezinta si a preturilor relativ apropiate in comparatie cu alte site-uri analizate.
Piata produselor cosmetice este un domeniu foarte vast, prezentand o importanta ridicata in privinta productiei si vanzarii acestor tipuri de produse. In functie de destinatia produselor ea este segmentata astfel:
o produse pentru ingrijirea pielii si pentru igiena corporala
o produse capilare ( de ingrijire a parului)
o articole de toaleta ( parfumerie alcoolica)
o machiaj ( cosmetica decorativa)
Capitolul I
Piata europeana de cosmetice (incluzand si produse pentru toaleta) este condusa de Germania cu aproximativ 12,5 miliarde de euro (pret de retail) si 19% cota de piata, urmata de Franta cu aprox. 10 mld. euro, Marea Britanie cu 9,8 mld. euro si Italia cu 8,9 mld. euro. Romania se situeaza abia pe locul 16, prezentand insa potential de crestere, potrivit reprezentantilor grupului Weleda.
Piata produselor cosmetice sau de infrumusetare in Romania este o piata extrem de fragmentata si pozitionata sub nivelul de dezvoltare si consum al pietelor similare din tarile europene. Aceasta piata atinge anual in jur de 200 de milioane de euro, inregistrand cresteri de pana la 15% in fiecare din ultimii ani, in interiorul careia un indice important il are piata produselor cosmetice de lux. Avand in vedere estimarile totale, productia interna asigura doar 20-30% din totalul vanzarilor (conform OPIC), restul fiind asigurat de import sau de multinationalele care activeaza pe piata romaneasca.
Piata online a parfumurilor este in continua crestere de la an la an, in 2009 ea inregistrand incasari de aproximativ 70 milioane de euro la nivel mondial, aproape 60% dintre cumparatori fiind reprezentati de femei, iar utilizatorii de internet avand varste cuprinse intre 25 respectiv 40 de ani, avand cunostiinte in ceea ce priveste acest domeniu si firmele concurente pe aceasta piata. Preturile destul de scazute in comparatie cu preturile practicate pe piata de marile magazine distribuitoare de produse cosmetice, livrarea la domiciliu a produselor determina o crestere din ce in ce mai mare a numarului de consumatori, respectiv cresterea incasarilor distribuitorilor online. 
Totusi aceasta piata online prezinta si unele dezvantaje precum: este un domeniu destul de incert privind originalitatea produselor, in Romania numarul produselor cosmetic contrafacute a crescut ingrijorator ceea ce ii face pe consumatori sa fie mult mai atenti la ce comanda, de unde comanda si mai ales sa aleaga strict acele site-uri care le confera garantie in privinta originalitatii parfumurilor. Un alt dezavantaj este desemnat de faptul ca, consumatorii online ai parfumeriilor, nu pot mirosi parfumul si nici nu-si pot alege produsul in functie de preferinte in caz ca sunt nehotarati. Aceste magazine online sunt mai mult recomandate persoanelor care stiu deja ce parfum prefera si nu mai trebuie sa se decida.
Magazinele online de parfumuri s-au extins pe o piata unde exista foarte multi concurenti, cel putin in Romania se prezinta cel putin 20 de site-uri cu parfumuri, toate garantand pentru originalitatea lor, pretul scazut si livrare intr-un timp cat mai scurt. Si totusi cum stim de unde comandam avand in acelasi timp si siguranta produsului?
Din studiile efectuate, s-a aflat ca site-ul de parfumerie online Aoro.ro incepe incetul cu incetul sa devina in fruntea magazinelor online de parfumuri. Isi livreaza produsele in 9 tari europene printre care si Romania cu ajutorul unor parteneri logistici de incredere, devenind prima campanie serioasa a unei parfumerii facuta in Romania.
Apoi, acesta ar fii urmat de magazinul online ales de mine spre analiza si anume Laparfum.ro, care ofera produse de o calitate garantata in colaborare cu distribuitori cunoscuti din tara, parfumurile fiind livrate de o singura companie: PremierParfum.
Parfumuri.business-market.ro, este importator direct de parfumuri originale ale celor mai renumite case de parfumuri de lux, prin aceasta dorind sa fie cel mai complet depozit de parfumuri din Europa de vest.


Fisiere in arhiva (1):

  • Analiza Comparativa a Site-urilor de Comert Electronic.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!