Analiza Costurilor la Firma Oriflame

Extras din proiect Cum descarc?

Denumirea intreprinderii Analiza costurilor la firma Oriflame
SC Cosmetics Oriflame Romania SRL
Forma juridica SRL Anul infiintarii 1995
Capital social 11 121 050 lei
Capital propriu 65 000 lei
Adresa sediului Strada Horia Macelariu, Nr. 61-81, Bucuresti, Sector 1 Numar de unitati 1
Cifra de afaceri 23 316 723 euro (2009)
Activitatea principala (descriere generica) Sunt comercializate sase categorii principale de produse: pentru ingrijirea pielii, parfumuri, produse de machiaj, produse de ingrijire corporala, accesorii si Wellness. Cod CAEN (activ. principala) 4799 (Comert cu amanuntul altfel efectuat in afara magazinelor, standurilor, chioscurilor si pietelor)
Ponderea activitatii principale in total cifra de afaceri 100 %
Structura capitalului social Capitalul social este detinut in proportie de 10 % de firma mama Oriflame , iar restul de 90 % de catre asociatii firmei din Romania.
Numar de personal 127
Scurt istoric si descriere narativa a activitatii intreprinderii 
Fondata in 1967 de doi frati si prietenul lor, Oriflame este in prezent o companie internationala de produse cosmetice care foloseste metoda vanzarii directe in peste 60 de tari de pe tot globul. Gama larga de produse cosmetice suedeze naturale, moderne sunt puse in vanzare prin intermediul unei forte de vanzari de aproximativ 3,6 milioane de consultanti independenti, care genereaza vanzari anuale totale de peste 1,5 miliarde de euro.
Oriflame ofera oportunitati deosebite de afaceri celor care doresc sa castige bani inca din prima zi a activitatii lor si care stiu sa munceasca in echipa pentru a-si indeplini ambitiile si visurile personale cu ajutorul acestui concept special de afacere - Make Money Today and Fulfil Your Dreams Tomorrow(TM).
Respectul pentru oameni si natura sta la baza principiilor de functionare ale companiei si se reflecta in politicile sale sociale si de mediu. Oriflame sponsorizeaza multe activitati sociale in numeroase tari si este co-fondator al Fundatiei World Childhood Foundation. Compania Oriflame Cosmetics este listata la bursa din Stockholm, Nasdaq OMX Exchange.
Cosmetics Oriflame Romania SRL (Cod de identificare fiscala:6769403,Nr.inreg. Registrul Comertului:J40/26518/1994)este o intreprindere cunoscuta,cu o cifra de afaceri de 23,316,723 EURO in 2009, care face parte din fima-mama Oriflame(societate de origine suedeza).Cosmetics Oriflame Romania SRL a patruns in tara noastra in anul 1995 si de atunci este in continua ascensiune.
Aceasta intreprindere are ca obiect de activitate principal cel mentionat in codul CAEN : Comert cu amanuntul altfel efectuat in afara magazinelor,standurilor,chioscurilor si pietelor.Sunt comercializate produse cosmetice pentru Ingrijirea pielii, Machiaj, Parfumuri, Ingrijirea corpului, Ingrijirea parului, Accesorii, Wellness. Comercializarea produselor este facuta prin intermediul marketingului direct prin consultanti/reprezentanti care beneficiaza de un anumit comision calculate in functie de valoarea comenzilor acumulate.
Intreprinderea nu investeste foarte mult in publicitate,dar,pe de alta parte se implica in actiuni si campanii de ajutorare. Succesul Oriflame Romania inca de la inceputuri se bazeaza pe calitatea produselor, seriozitate, cercetare continua, inovare, respect pentru client si incredere.
1. Sinteza rezultatelor analizei si concluziilor; comentarii personale.
Economia, ca stiinta si activitate practica, precum si comportamentul economic, ca expresie a implicarii agentilor economici in aceasta realitate, se raporteaza, in esenta, la necesitatea gospodaririi optime a resurselor obiectiv limitate in vederea satisfacerii cit mai depline si echilibrate a trebuintelor nelimitate si in continua diversificare.
Comportamentul producatorului rational fata de cost rezulta direct din scopul obiectiv al activitatii sale -- maximizarea profitului -- care trebuie sa se bazeze pe rationalitate in mobilizarea si alocarea resurselor, pe spirit de competitie si cunoastere bazata pe calcul economic. Pentru a-si spori profitul, el ar trebui sa mareasca volumul activitatii prestate. Reducerea costurilor materiale de productie exprima, in ???1asi timp, gospodarirea rationala a resurselor naturale -- petrol, gaze naturale, minereu de fier, lemn etc. --, grija pentru mediul natural, responsabilitate pentru dezvoltarea economico-sociala durabila.
Pentru a-si reduce costurile, firma ar trebui sa isi creasca productivitatea deoarece o productivitatea mai mare a muncii ar determina o reducere a costurilor , totodata folosirea unor produse consumabile mai concentrate ar reduce costurile precum si atentia si preocuparea pentru a combate risipa materiilor prime folosite .
Negocierea unor contracte de colaborare mai avantajoase cu furnizori , folosirea produselor unui singur distribuitor si recomandarea lor clientilor ar putea fi facuta contra unui discount mai mare aplicat pretului de cumparare.
Atragerea unor credite nerambursabile sau subventii din partea statului ar determina firma sa investeasca in aparate si tehnologii utile precum si largirea domeniului de activitate de asemenea o reclama mai bine pronuntata ar putea atrage mai multi clienti.


Fisiere in arhiva (1):

  • Analiza Costurilor la Firma Oriflame.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!