Analiza costurilor la firma Oriflame

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Comerț
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 17 în total
Cuvinte : 3900
Mărime: 46.09KB (arhivat)
Publicat de: Sandu Tătaru
Puncte necesare: 7

Extras din proiect

Denumirea întreprinderii Analiza costurilor la firma Oriflame

SC Cosmetics Oriflame Romania SRL

Forma juridică SRL Anul înființării 1995

Capital social 11 121 050 lei

Capital propriu 65 000 lei

Adresa sediului Strada Horia Macelariu, Nr. 61-81, Bucuresti, Sector 1 Număr de unități 1

Cifră de afaceri 23 316 723 euro (2009)

Activitatea principală (descriere generică) Sunt comercializate sase categorii principale de produse: pentru ingrijirea pielii, parfumuri, produse de machiaj, produse de ingrijire corporala, accesorii si Wellness. Cod CAEN (activ. principală) 4799 (Comert cu amanuntul altfel efectuat in afara magazinelor, standurilor, chioscurilor si pietelor)

Ponderea activității principale în total cifră de afaceri 100 %

Structura capitalului social Capitalul social este detinut in proportie de 10 % de firma mama Oriflame , iar restul de 90 % de catre asociatii firmei din Romania.

Număr de personal 127

Scurt istoric și descriere narativă a activității întreprinderii

Fondată în 1967 de doi fraţi şi prietenul lor, Oriflame este în prezent o companie internaţională de produse cosmetice care foloseşte metoda vânzării directe în peste 60 de ţări de pe tot globul. Gama largă de produse cosmetice suedeze naturale, moderne sunt puse în vânzare prin intermediul unei forţe de vânzări de aproximativ 3,6 milioane de consultanţi independenţi, care generează vânzări anuale totale de peste 1,5 miliarde de euro.

Oriflame oferă oportunităţi deosebite de afaceri celor care doresc să câştige bani încă din prima zi a activităţii lor şi care ştiu să muncească în echipă pentru a-şi îndeplini ambiţiile şi visurile personale cu ajutorul acestui concept special de afacere - Make Money Today and Fulfil Your Dreams Tomorrow™.

Respectul pentru oameni şi natură stă la baza principiilor de funcţionare ale companiei şi se reflectă în politicile sale sociale şi de mediu. Oriflame sponsorizează multe activităţi sociale în numeroase ţări şi este co-fondator al Fundaţiei World Childhood Foundation. Compania Oriflame Cosmetics este listată la bursa din Stockholm, Nasdaq OMX Exchange.

Cosmetics Oriflame Romania SRL (Cod de identificare fiscala:6769403,Nr.inreg. Registrul Comertului:J40/26518/1994)este o intreprindere cunoscuta,cu o cifra de afaceri de 23,316,723 EURO in 2009, care face parte din fima-mama Oriflame(societate de origine suedeza).Cosmetics Oriflame Romania SRL a patruns in tara noastra in anul 1995 si de atunci este in continua ascensiune.

Aceasta intreprindere are ca obiect de activitate principal cel mentionat in codul CAEN : Comert cu amanuntul altfel efectuat in afara magazinelor,standurilor,chioscurilor si pietelor.Sunt comercializate produse cosmetice pentru Ingrijirea pielii, Machiaj, Parfumuri, Îngrijirea corpului, Îngrijirea părului, Accesorii, Wellness. Comercializarea produselor este facuta prin intermediul marketingului direct prin consultanti/reprezentanti care beneficiaza de un anumit comision calculate in functie de valoarea comenzilor acumulate.

Intreprinderea nu investeste foarte mult in publicitate,dar,pe de alta parte se implica in actiuni si campanii de ajutorare. Succesul Oriflame Romania inca de la inceputuri se bazeaza pe calitatea produselor, seriozitate, cercetare continua, inovare, respect pentru client si incredere.

1. Sinteza rezultatelor analizei și concluziilor; comentarii personale.

Economia, ca stiinta si activitate practica, precum si comportamentul economic, ca expresie a implicarii agentilor economici in aceasta realitate, se raporteaza, in esenta, la necesitatea gospodaririi optime a resurselor obiectiv limitate in vederea satisfacerii cit mai depline si echilibrate a trebuintelor nelimitate si in continua diversificare.

Comportamentul producatorului rational fata de cost rezulta direct din scopul obiectiv al activitatii sale — maximizarea profitului — care trebuie sa se bazeze pe rationalitate in mobilizarea si alocarea resurselor, pe spirit de competitie si cunoastere bazata pe calcul economic. Pentru a-si spori profitul, el ar trebui sa mareasca volumul activitatii prestate. Reducerea costurilor materiale de productie exprima, in асе1asi timp, gospodarirea rationala a resurselor naturale — petrol, gaze naturale, minereu de fier, lemn etc. —, grija pentru mediul natural, responsabilitate pentru dezvoltarea economico-sociala durabila.

Pentru a-si reduce costurile, firma ar trebui sa isi creasca productivitatea deoarece o productivitatea mai mare a muncii ar determina o reducere a costurilor , totodata folosirea unor produse consumabile mai concentrate ar reduce costurile precum si atentia si preocuparea pentru a combate risipa materiilor prime folosite .

Negocierea unor contracte de colaborare mai avantajoase cu furnizori , folosirea produselor unui singur distribuitor si recomandarea lor clientilor ar putea fi facuta contra unui discount mai mare aplicat pretului de cumparare.

Atragerea unor credite nerambursabile sau subventii din partea statului ar determina firma sa investeasca in aparate si tehnologii utile precum si largirea domeniului de activitate de asemenea o reclama mai bine pronuntata ar putea atrage mai multi clienti.

Preview document

Analiza costurilor la firma Oriflame - Pagina 1
Analiza costurilor la firma Oriflame - Pagina 2
Analiza costurilor la firma Oriflame - Pagina 3
Analiza costurilor la firma Oriflame - Pagina 4
Analiza costurilor la firma Oriflame - Pagina 5
Analiza costurilor la firma Oriflame - Pagina 6
Analiza costurilor la firma Oriflame - Pagina 7
Analiza costurilor la firma Oriflame - Pagina 8
Analiza costurilor la firma Oriflame - Pagina 9
Analiza costurilor la firma Oriflame - Pagina 10
Analiza costurilor la firma Oriflame - Pagina 11
Analiza costurilor la firma Oriflame - Pagina 12
Analiza costurilor la firma Oriflame - Pagina 13
Analiza costurilor la firma Oriflame - Pagina 14
Analiza costurilor la firma Oriflame - Pagina 15
Analiza costurilor la firma Oriflame - Pagina 16
Analiza costurilor la firma Oriflame - Pagina 17

Conținut arhivă zip

  • Analiza Costurilor la Firma Oriflame.doc

Alții au mai descărcat și

Profilul Antreprenorului de Succes

Intre iunie 2005 si ianuarie 2006 in 13 state membre UE si in cele doua tari candidate – Romania si Bulgaria – s-a desfasurat o ancheta (Factorii...

Calitatea Mărfurilor Alimentare

I Obiectul de studiu al merceologiei Merceologia este o disciplina cu caracter economic al carei obiect îl constituie studierea proprietatilor...

Analiza celor patru procese de integrare a pieței bunurilor

A: Politica comerciala comuna Aceasta este denumirea generica pentru ansamblul de masuri, instrumente, politici aplicate în domeniul comercial...

Te-ar putea interesa și

Avon

AVON – „The Company for Women” – un nume de referinta in retail Anul 1886, New York…Un comis-voiajor pe nume David McConnell vindea carti prin...

Tehnici promoționale - Nivea

1. Prezentare NIVEA NIVEA este un nume recunoscut pe piaţa produselor de îngrijire a pielii şi înfrumuseţare. Primul produs Nivea a apărut în anul...

Ai nevoie de altceva?