Analiza unui site de comerț

Proiect
8/10 (2 voturi)
Domeniu: Comerț
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 12 în total
Cuvinte : 1511
Mărime: 3.40MB (arhivat)
Publicat de: Petru Mitroi
Puncte necesare: 8

Extras din proiect

PREZENTAREA FIRMEI DE COMERŢ ANALIZATE

Life Care Corp. este prima companie BIO romănească, care din anul 2005 distribuie la nivel naţional produse cosmetice, produse de curaţenie si suplimente alimentare, toate branduri cu renume internaţional. Inca de la început, afacerea are la bază idei precum: susţinerea unei vieţi sănătoase, responsabilitatea faţă de semeni şi grija faţă de natură. Life Care propunea pentru piaţa din Romania în premieră absolută un nou concept de viaţă şi un nou tip de produse, mai sănătoase pentru organism şi mai prietenoase cu mediul înconjurător.

Produsele din portofoliul Life Care sunt produse premium dezvoltate de cei mai importanţi producători de cosmetice, suplimente nutritive şi detergenţi BIO din lume. Calitatea lor este autentificată de organisme certificatoare independente recunoscute internaţional, precum ECOCERT sau BDIH şi de către Ministerul Sănătăţii din România.

Produsele Life Care fie că sunt naturale, fie că au în continutul lor ingrediente organice sau că sunt 100% BIO reprezintă alternativa sănătoasă pentru susţinerea şi protejarea organismului, ele fiind recomandate chiar şi persoanelor sensibile sau alergice.

Clientul BIO poate comanda produse doar on-line, direct de pe site-ul www.life-care.com, dupa ce s-a autentificat cu numele de utilizator şi parola alese în momentul trimiterii solicitării de înscriere. Inainte de a lansa o comandă, acesta trebuie să citeasca secţiunea Termeni şi condiţii. Posibilitatea de a plasa comenzi on-line este valabilă nonstop.

De 4 ani compania îsi păstrează poziţia de lider pe piaţa BIO, având o cotă de piaţă constantă de aproximativ 75% şi peste 45.000 de parteneri-clienţi fideli.

ANALIZA SITE

Setul criteriilor de jurizare GpeC este compus din 9 mari categorii:

1. Site şi homepage

Site-ul are un design clar, simplu, layout bine organizat, structura aerisită, uşor de urmărit şi de navigat, fără erori de funcţionalitate. Butoanele/zonele de acţiune sunt bine evidenţiate cu ajutorul culorilor verde sau maro, pe fundalul gri al site-ului.

Inca de pe prima pagină site-ul foloseşte elemente de marketing care ajută la creşterea vânzărilor, folosindu-se de recomandări ale produselor, de butonul cu cele mai vandute produse dar şi de cel cu cele mai noi produse.

Preview document

Analiza unui site de comerț - Pagina 1
Analiza unui site de comerț - Pagina 2
Analiza unui site de comerț - Pagina 3
Analiza unui site de comerț - Pagina 4
Analiza unui site de comerț - Pagina 5
Analiza unui site de comerț - Pagina 6
Analiza unui site de comerț - Pagina 7
Analiza unui site de comerț - Pagina 8
Analiza unui site de comerț - Pagina 9
Analiza unui site de comerț - Pagina 10
Analiza unui site de comerț - Pagina 11
Analiza unui site de comerț - Pagina 12

Conținut arhivă zip

  • Analiza unui Site de Comert.doc

Alții au mai descărcat și

Profilul Antreprenorului de Succes

Intre iunie 2005 si ianuarie 2006 in 13 state membre UE si in cele doua tari candidate – Romania si Bulgaria – s-a desfasurat o ancheta (Factorii...

Calitatea Mărfurilor Alimentare

I Obiectul de studiu al merceologiei Merceologia este o disciplina cu caracter economic al carei obiect îl constituie studierea proprietatilor...

Analiza celor patru procese de integrare a pieței bunurilor

A: Politica comerciala comuna Aceasta este denumirea generica pentru ansamblul de masuri, instrumente, politici aplicate în domeniul comercial...

Te-ar putea interesa și

Comerțul Electronic în Tranzacțiile Internaționale

Introducere Începând cu 1960 până în prezent ce am fi putut crede despre o întreprindere care nu dispunea de telefon? Acelaşi lucru vom crede...

E-Business și e-Commerce

Sistemul Internet este marcat, in zilele noastre, de o dezvoltare uimitoare si ofera, astfel, noi dimensiuni de extindere a oportunitatilor de...

Raport de Evaluare a Unui Site

Rezumat Marketingul prin internet determina cresterea gradului de interactivitate a relatiilor comerciale atat pentru clientii potentiali cat si...

Paco Shoes - proiect economic în comerț

Firma descrisă în prezentul proiect se numeşte S.C.PACO Shoes. S.A, o societate pe acţiuni, aceasta reprezentând forma cea mai complexă şi totodata...

Analiză comparativă site-uri de comerț electronic

1. Aspecte introductive La 15 ani de la rezervarea primului domeniu.ro (www.ici.ro in februarie1993), Internetul in Romania este un spatiu/mediu...

Analiza unui site

Alegerea site-ului de evaluare Alcătuit dintr-o echipă tânără şi ambiţioasă Nichiduţă.ro a fost lansat în 2009,reuşind să se afirme foarte repede...

Design și tehnologia amenajării în comerțul electronic și classic

Ultimele trei decenii ale secoluluial XX-lea s-au caracterizat prin mutatii profunde ale comertului vest-european. Pe fundalul convergentei tendint...

Analiza comparativă a siteurilor de comerț electronic

Introducere Comerţul electronic este demersul de cumpărare prin intermediul transmiterii de date la distanţă, demers specific politicii...

Ai nevoie de altceva?