Cai de Diversificare a Ofertei Deichmann

Extras din proiect Cum descarc?

Multiplicarea si reinnoirea continua a sortimentului de produse, in cadrul pietei, reprezinta o reflectare a modificarilor profunde care intervin in nevoile consumatorilor, in mecanismul formarii si al satisfacerii lor. La aceasta se adauga faptul ca deprecierea fizica, scaderea utilitatii unui produs este amplificata continuu de deprecierea functionala, in special prin aparitia de noi produse. Drept urmare, procesul de diversificare a ofertei de marfuri imbraca doua importante aspecte: 
- largirea continua a gamei sortimentale prin aparitia produselor noi, care se
adauga celor existente 
- schimbarea structurii sortimentelor, prin inlocuirea unora dintre acestea cu
produse noi; 
- diferentierea si individualizarea ofertei in procesul concurential
Diferentierea ofertei are in vedere reliefarea puternica a deosebirilor si a diferitelor destinatii ale componentelor ofertei unei intreprinderi astfel incat aceasta sa se distinga in mod evident de ofertele concurentilor sai. Realizarea unui asemenea obiectiv este extrem de dificila, practica demonstrand, in mod frecvent, ca diferentele nu sunt intotdeauna semnificative, iar in unele cazuri nici chiar dorite de catre unele firme mai mici a caror practica se bazeaza doar pe alinierea la exigentele pietei si mai putin pe o reala competitivitate.
In ceea ce priveste caile sau posibilitatile de diferentiere si individualizare a ofertei realizate de o anumita firma, in raport cu oferta concurentei, studiile efectuate in domeniile respective au reliefat, in principal, ca instrumente utilizabile produsul, serviciile comerciale atasate produsului, personalul comercial si imaginea de produs, marca sau intreprindere. Cunoasterea si integrarea corespunzatoare a unor asemenea domenii in procesul de diferentiere a ofertei isi pune amprenta, de altfel, pe intreaga activitate a unei firme ce actioneaza in cadrul pietei, afectandu-i loturile sinergetice legate de baza tehnico-materiala, personalul comercial si bineinteles, capacitatea sa financiara. De aceea, lucrarile de economie comerciala trebuie sa conceptualizeze si sa puna la dispozitia intreprinzatorilor elementele metodologice care pot fi utilizate la fundamentarea politicilor de piata, pe care le poate promova in domeniul respectiv. 
Ca elemente de diferentiere si individualizare a ofertei unei firme in raport cu concurenta, exista o serie de elemente cum ar fi: 
- functionalitatea produsului- prin caracteristicile sale specifice in procesul de
utilizare; 
- performanta si prin nivelul rezultatelor obtinute in procesul de utilizare potrivit
functionalitatii specifice fiecarui produs; 
- conformitatea -prin gradul de respectare de catre produs, in conditiile reale de
utilizare, a specificatiilor prestabilite; 
- durabilitatea -- prin perioada ce caracterizeaza durata de viata sau procesul de
utilizare a fiecarui produs; 
- reparabilitatea - caracteristica comensurabila prin frecventa aparitiei unor
defectiuni, usurinta cu care pot fi inlaturate diferitele defectiuni aparute, termenele de imobilizare a produsului in cauza pentru diferitele reparatii, prezenta specialistilor si rapiditatea cu care pot interveni firmele de service pentru inlaturarea defectiunilor; 
- stilul produsului - prin aparenta sa exterioara generatoare de reactii emotive din
partea cumparatorului potential si indeosebi, prin preocuparile firmelor producatoare de a crea o diferentiere greu de imitat de catre o alta firma; 
- design-ul - ca punct nodal conceptual al unui produs si care inglobeaza toate
dimensiunile sau fenomenele amintite anterior ca elemente de diferentiere a unui produs, respectiv design-ul trebuind sa asigure un produs agreabil de privit si usor de abordat in procesul de instalare, utilizare, intretinere si reparare. 
Alaturi de produs si procesul sau de realizare, un domeniu important in procesul de diferentiere si individualizare a ofertei il constituie sistemul serviciilor comerciale. 
Ca principale elemente de diferentiere si individualizare a ofertei prin intermediul serviciilor comerciale, pot fi utilizate in principal: 
- termenele de livrare sau realizare - deosebit de importante in special cand este
vorba de comenzi speciale, comenzi pe baza de catalog, comert prin corespondenta, transporturi de bunuri sau persoane etc, domenii in cadrul carora termenul de executie al comenzii indiferent de natura sa - reprezinta, in cele mai frecvente cazuri, elementul principal de diferentiere;


Fisiere in arhiva (1):

  • Cai de Diversificare a Ofertei Deichmann.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!