Expunerea Produselor Zaharoase în Interiorul Magazinului SC Kaufland SCS

Proiect
9/10 (1 vot)
Domeniu: Comerț
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 23 în total
Cuvinte : 3534
Mărime: 19.80MB (arhivat)
Publicat de: Adelaida Carla Sava
Puncte necesare: 7
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Birza Maria Minodora

Cuprins

  1. ARGUMENT 2
  2. Capitolul 1. Produse zaharoase 4
  3. 1.1. Noţiuni generale 4
  4. 1.2. Sortimentul produselor zaharoase 5
  5. Capitolul 2. Expunerea produselor zaharoase 8
  6. 2.1. Rolul expunerii 8
  7. 2.2. Modalităţi de expunere a produselor zaharoase 8
  8. Capitolul 3. Studiu de caz – Expunerea produselor zaharoase în sala de vânzare la S.C. KAUFLAND S.C.S. 10
  9. 3.1. Istoricul firmei 10
  10. 3.2.Expunerea produselor zaharoase 10
  11. BIBLIOGRAFIE : 13
  12. Anexe 14

Extras din proiect

ARGUMENT

"Conform unei legende aztece, zeul Quetzalcoatl a oferit arborele de cacao umanitatii. Acesta era zeul aerului, luminii şi vieţii. Quetzalcoalt era cel care avea grijă de arborii de cacao din Grădina Paradisului. Într-o bună zi, zeul a plecat. În 1519, aztecii au zărit o barcă în largul mării şi au fost siguri că zeul lor s-a întors. Însa nu a fost deloc aşa : erau spaniolii în frunte cu căpitanul lor. Aztecii au oferit spaniolilor o băutură de întâmpinare pe care ei o numeau ,,băutura zeilor,, : CIOCOLATA ,,.

Produsele zaharoase (dulciurile) sunt produse alimentare cu gust dulce si aromă plăcută, al căror componente de bază este zahărul şi prezintă o serie de caracteristici datorită cărora sunt mult apreciate şi solicitate de către consumatori.

Se pot obţine în sortimente foarte variate ( datorită faptului că materiile prime folosite la obţinerea lor pot fi combinate în diferite moduri ), au aspectul atrăgător, gustul dulce şi aroma plăcută, ceea ce le imprimă un caracter atractiv, sunt uşor asimilate de organism, având o valoare calorică ridicată şi contribuind la sporirea activităţii organismului (100g bomboane sticloase consumate dau organismului 384 calorii; 100g ciocolată produc 540 calorii; 100g halva produc 500 calorii ). Valoarea calorică mare a acestor produse se datorează conţinutului bogat în zahăr, iar în cazul unora dintre ele, şi în grăsimi (ciocolată, halva).

Produsele zaharoase înlesnesc digestia altor alimente consumate în acelaşi timp cu ele, au un conţinut mic în substanţe neasimilabile, faţă de o serie de produse alimentare, au o durată de păstrare destul de mare ( bomboane sticloase neumplute 120 de zile, bomboane drajeuri 60 de zile, halvaua 60 zile).

Una dintre cele mai importante produse este ciocolata. Produsele din această grupă se caracterizează prin proprietăţile gustative superioare, valoarea alimentară ridicată şi aspect atrăgător. Dulciurile sunt bune, atât sub aspect senzoriale, cât si sub cel caloric, însa nutriţioniştii recomandă consumul de produse zaharoase într-o cantitate ce să nu depăşească echivalentul a trei – patru pătrăţele de ciocolată zilnic, indiferent de vârstă. Cu toţi suntem atraşi de caracteristicile organoleptice deosebite, ale acestor produse, însa este important ca ponderea aceasta să nu depăşească limita optimă. Astfel, pentru realizarea unui meniu echilibrat ponderea produselor zaharoase nu trebuie să depăşească 8 % din necesarul energetic zilnic, ceea ce înseamnă nu mai mult de 200 kilocalorii de dulciuri zilnic.

Proiectul este structurat pe trei capitole, fiecare având la rândul lui cate două subcapitole. În primul capitol denumit produse zaharoase întâlnim noţiuni generale si sortimentul produselor zaharoase. În al doilea capitol denumit expunerea produselor zaharoase este vorba despre rolul expunerii, etalare produselor zaharoase la modul general, cum ar trebui sa fie expuse în sala de vânzare a unui magazin. În al treilea capitol care este si ultimul întâlnim studiul de caz , unde ne este povestit despre hipermarketul S.C. KAUFLAND S.C.S. şi cum sunt etalate produsele zaharoase în acest magazin.

Capitolul 1. Produse zaharoase

1.1. Noţiuni generale

Produsele zaharoase formează o grupă largă de alimente ce se caracterizează prin conţinut mare de zahăr solubil (zahăr, glucoză ), aspect atrăgător, gust dulce cu nuanţe diferite şi aromă plăcută.

Preview document

Expunerea Produselor Zaharoase în Interiorul Magazinului SC Kaufland SCS - Pagina 1
Expunerea Produselor Zaharoase în Interiorul Magazinului SC Kaufland SCS - Pagina 2
Expunerea Produselor Zaharoase în Interiorul Magazinului SC Kaufland SCS - Pagina 3
Expunerea Produselor Zaharoase în Interiorul Magazinului SC Kaufland SCS - Pagina 4
Expunerea Produselor Zaharoase în Interiorul Magazinului SC Kaufland SCS - Pagina 5
Expunerea Produselor Zaharoase în Interiorul Magazinului SC Kaufland SCS - Pagina 6
Expunerea Produselor Zaharoase în Interiorul Magazinului SC Kaufland SCS - Pagina 7
Expunerea Produselor Zaharoase în Interiorul Magazinului SC Kaufland SCS - Pagina 8
Expunerea Produselor Zaharoase în Interiorul Magazinului SC Kaufland SCS - Pagina 9
Expunerea Produselor Zaharoase în Interiorul Magazinului SC Kaufland SCS - Pagina 10
Expunerea Produselor Zaharoase în Interiorul Magazinului SC Kaufland SCS - Pagina 11
Expunerea Produselor Zaharoase în Interiorul Magazinului SC Kaufland SCS - Pagina 12
Expunerea Produselor Zaharoase în Interiorul Magazinului SC Kaufland SCS - Pagina 13
Expunerea Produselor Zaharoase în Interiorul Magazinului SC Kaufland SCS - Pagina 14
Expunerea Produselor Zaharoase în Interiorul Magazinului SC Kaufland SCS - Pagina 15
Expunerea Produselor Zaharoase în Interiorul Magazinului SC Kaufland SCS - Pagina 16
Expunerea Produselor Zaharoase în Interiorul Magazinului SC Kaufland SCS - Pagina 17
Expunerea Produselor Zaharoase în Interiorul Magazinului SC Kaufland SCS - Pagina 18
Expunerea Produselor Zaharoase în Interiorul Magazinului SC Kaufland SCS - Pagina 19
Expunerea Produselor Zaharoase în Interiorul Magazinului SC Kaufland SCS - Pagina 20
Expunerea Produselor Zaharoase în Interiorul Magazinului SC Kaufland SCS - Pagina 21
Expunerea Produselor Zaharoase în Interiorul Magazinului SC Kaufland SCS - Pagina 22
Expunerea Produselor Zaharoase în Interiorul Magazinului SC Kaufland SCS - Pagina 23

Conținut arhivă zip

  • Expunerea Produselor Zaharoase in Interiorul Magazinului SC Kaufland SCS.doc

Alții au mai descărcat și

Particularitățile comercializării produselor zaharoase

Produsele obtinute pe baza de amidon, glucoza, miere, zahar se numesc produse zaharoase sau dulciuri. Acestea sunt mult apreciate de consumatori...

Profilul Antreprenorului de Succes

Intre iunie 2005 si ianuarie 2006 in 13 state membre UE si in cele doua tari candidate – Romania si Bulgaria – s-a desfasurat o ancheta (Factorii...

Calitatea Mărfurilor Alimentare

I Obiectul de studiu al merceologiei Merceologia este o disciplina cu caracter economic al carei obiect îl constituie studierea proprietatilor...

Analiza celor patru procese de integrare a pieței bunurilor

A: Politica comerciala comuna Aceasta este denumirea generica pentru ansamblul de masuri, instrumente, politici aplicate în domeniul comercial...

Ai nevoie de altceva?