I. Prezentare generala 1.1. Amplasarea si caracterizarea ariei de atractie Hipermarketul AMOUNT, cu o suprafata de 8550 m2, amplasat in orasul Ghimbav care este situate intr-o zone de campie, importanta pentru agricultura, in apropierea municipiului Brasov, pe drumul eurupean E68, la intersectia unor importante cai de comunicatie de-a lungul raului Ghimbasel. Hipermarketul este pozitionat intr-o zona usor accesibila atat pentru pietoni cat si pentru cei care circula cu masina personala, dar si cei ce folosesc mijlocul de transport in comun, neexistand blocaje in drum spre hipermarket. Terenul pe care este construit acest magazin este stabil, ferit de alunecari de teren, deoarece este plasat pe un loc drept. Hipermaketul are urmatorii potentiali concurenti : - Auchan situat la 28 minute de mers cu mijlocul de transportul in comun - Metro principalul concurent la doar 16 minute de mers pe jos - Mega Image si Carrefour care este la aproximativ 45 minute de mers cu mijlocul de transport in comun - Kaufland care este la aproximativ 35 minute de mers cu mijlocul de transport in comun - Penny market care este la aproximativ 1 ora de mers cu mijlocul de transport in comun. Piata alcatuita din potentialii nostri clienti este una destul de vasta formata din locuitorii zonei principale Ghimbav, dar si din zonele adiacente precum: Codlea, Halchiu, Bod si Brasov. De asemenea, prin prezenta unor institutii : Intersnack, Rap Confectionery, Preh Romania, Industrial Park , Hotelul Diamant , Hotelul Casa Alba , se formeaza un alt segment al pietei, datorat numeroaselor locuri de munca. Un alt segment important al pietei este reprezentat de familiile cu copii si persoanele in varsta din aceasta zona. Putem remarca prezenta Colegiului National Andrei Barseanu, Colegiul Tehnic Transilvania, Colegiul National "Aprily Lajos", Liceul Andrei Muresanu, Colegiul National Unirea etc. , cat si caminele acestor insitutii, astfel constituindu-se primul segment de piata: elevi si studenti. Prima categorie de clienti se incadreaza in aria primara, favorizand clientii sa ajunga la magazin in mai putin de 5 minute si este formata din segmentele de piata mentionate mai sus. A doua categorie formeaza aria secundara, unde consumatorii parcurg drumul in minim 5 minute, maxim 15, si ultima categorie constituie aria tertiara cu clientii cei mai indepartati. Putem afirma ca hipermarketul nostru se va bucura de o retea larga de clienti cu varsta cuprinsa intre 14-60 ani, cu venituri medii si un nivel mediu al educatiei. 1.2. Elemente de identitate Nume: AMOUNT Numele hipermaketului provine din limba engleza de la cuvantul "amount" care inseamna cantitate. Pornind de la semnificatia numelui a rezultat si sloganul nostru ce porneste de la ideea de a alege din multitudinea de produse ce stau la dispozitia clientului. Sigla : Sigla este reprezentata de numele hipermarketului scris in forma dreapta, iar "cosul" reprezinta obiectul nostru de activitate. Nuanta de albastru creeaza senzatia de siguranta si incredere in cumpararea produselor din magazinul nostrum. Galbenul reda optimismul, spiritul tanar, imaginativ si inteligent al clientilor. Slogan: "MULT, SA AI DE UNDE ALEGE" Sloganul invita consumatorii din toate categoriile sociale sa-si faca cumparaturile la hipermarketul nostru, oferindu-le o gama larga de produse de calitate la preturi accesibile, garantand incredere ceea ce ii determina sa se intoarca mereu la noi.
Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.
Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.