Negociere - SC R&A Design SRL

Previzualizare proiect:

Extras din proiect:

1. Inceputul negocierii

În urma participării la cel mai mare târg din București în data de 10.04.2019 firma noastră a fost contactată de un nou client pentru produsele sale. La acel târg au participat de la cele mai mici firme de detailiști și angrosiști până la cele mai mari firme de acest tip. Noi am fost reprezentați de doi dintre oamenii noștrii, pe care ne putem baza în orice situație în căutarea de noi clienți pentru produsele noastre. Ei au împărțit clienților flyere și cataloage cu produsele noastre. De asemenea, ei au stat la dispoziția potențialilor clienți împărțind cărți de vizită și dând toate detaliile cerute de către aceștia. Standul nostru ieșea în evidență față de celelalte standuri cu același domeniu de activitate cu câteva produse expuse, dar și cu o multitudine de afișe cu celelalte produse din gama noastră. Aici ni s-a cerut colaborarea de către firma N.D.A S.R.L pentru o comandă destul de mare. Clientul a fost încântat de calitatea și de prețul produselor, acesta uitându-se în cataloagele pe care le aveam la stand. Am vorbit puțin despre produse și despre materialele din care sunt făcute , urmând apoi să discutăm detaliile comenzii pe mail. De asemenea, clientul a primit catalogul cu produsele oferite de firma noastră pentru a plasa comandă. Clientul pare a fi interesat de produsele noastre , vrând să colaboreze cu noi.

2 Denumirea firmei S.C. R&A Design S.R.L

3.Logo-ul- Rochia, simbol al feminitatii

Rochia este de departe una dintre cele mai elegante piese vestimentare ale unei femei având în vedere că aceasta a avut o influență majoră asupra domeniului modei, variind foarte mult în materie de culori, forme, sau lungimi. Rochia este acel element care reușește de fiecare dată să aducă în plin plan gingășia și elegantă absolută a unei femei, fiind fără doar și poate un element cheie în garderoba oricărei doamne, de aceea am ales-o că imagine pentru firma noastră.

4. Sediul de lucru

Sediul nostru se află pe Aleea Secuilor nr3, bl5, sc2, ap94. Am ales această locație, deoarece chiria este una accesibilă, blocul este unul liniștit unde ne putem desfășura activitățile fără a fi deranjați și locația este una foarte ușor accesibilă, în apropierea stației de metrou Piața Sudului și a stației STB Alexandru Obregia. Spațiul este unul ideal pentru afacere noastră, deoarece dispunem de următorii factori pe care noi îi considerăm importanți pentru a avea un birou ideal: luminozitate cât cuprinde (lumina naturală este un factor extrem de benefic în rândul productivității angajaților), quiet spaces (nevoia de spații cu liniște, fără bruiaje este mare în condițiile în care la fiecare minut auzi un telefon sunând, o discuție între colegi, un curier, un invitat etc.), elemente care aduc natură în interior, spații de relaxare și un spațiu exclusive pentru a servi masa

5. Slogan publicitar “ For every generation there’s a R&A”

Sloganul este unul scurt, o propoziție ușor de memorat în care se găsesc inițialele fondatorilor noștri. Prin acest slogan, firma noastră vrea să spună că se adresează tuturor persoanelor de sex feminin, indiferent de vârstă și stil.

6. Misiunea

Misiunea noastră este aceea de a continua diversificarea portofoliului de produse, oferind consumatorilor articole vestimentare complexe, cu un design inovativ.Prin produsele pe care le creăm vrem să contribuim la dezvlotarea durabilă a societății și a mediului cu care interacționează.

7.Setul de obiectiv

Mediul concurential tot mai complicat in care activam, ne-a obligat sa ne preocupam in mod special de stabilirea, realizarea, apararea si mentinerea avantajului competitiv. Noi ne dorim să ajungem prima alegere a clientului autohton în materie de articole vestimentare și de a genera trenduri pe piața locală de specialitate. Suntem o companie consecventă și transparentă și dorim să devenim un producător de top pe piața de articole vestimentare din Romania.

În privința obiectivelor economice, ne propunem în următorii ani următoarele: până în anul 2020 vrem să deschidem un al doilea magazin strict pentru produse de îmbrăcăminte, unde se pot face și produse pe comandă unice,avem în plan extinderea fabricii pe o perioadă de 4 ani, dorind să aducem îmbunătățiri majore liniei de producție. dorim să încheiem contracte de aprovizionare cu mai multe firme din afara Bucureștiului, având intenția de a mai deschide o fabrică de dimensiuni mai mici în afara acestuia.

Firma noastră are și următoarele obiective sociale: la finalul sezonului, produsele care au rămas pe stoc după sfârșitul perioadei de reduceri vor fi donate unor personae nevoiașe care nu-și permit să achiziționeze anumite obiecte vestimentare. Avem în plan și organizarea de fonduri pentru case de copii și vom avea grijă că aceștia să aibe hăinuțe noi de fiecare Crăciun. Noi ne dorim să ne extindem mai mult în mediul online, pentru a le oferi clienților un mijloc mai ușor de a face cumpărături.

8. Clasificarea gamei sortimentale

Deoarece gama de produse se adreseaza doar publicului feminim a trebuit sa stabilim tendintele in materie de moda pentru a atrage potentialii client.

Moda din 2019 este mai flatantă decât cea pe care am adulat-o în ultimii ani. Liniile devin mai feminine, influențele sport își mai pierd din putere, iar culorile își recapătă strălucirea. Ne dorim o viață mai frumoasă și traducem aceste năzuințe prin haine vibrante, ce caută să readucă eleganța, delicatețea în viața noastră. Se poartă în continuare elementele caracteristice ale anilor 90, dar renunțăm încet, încet, la cele mai lipsite de pretenții și aducem în scenă itemuri noi, ce au stat până acum în umbră. De aceea nouă noastră colecție se bazează pe imprimeuri florale și materiale fine, strălucitoare. Gama noastră sortimentală este una foarte variată, având foarte multe modele din fiecare categorie de produse. Principalele categorii de produse de care firma noastră dispune sunt : tricouri, topuri, maiouri, cămăși, rochii, blugi, pantaloni, pantaloni scurți, fuste, salopete și beachwear.

Descarcă proiect

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Negociere - SC R&A Design SRL.docx
Alte informații:
Tipuri fișiere:
docx
Diacritice:
Da
Nota:
7/10 (1 voturi)
Anul redactarii:
2019
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
12 pagini
Imagini extrase:
12 imagini
Nr cuvinte:
2 295 cuvinte
Nr caractere:
12 206 caractere
Marime:
281.03KB (arhivat)
Publicat de:
Alex C.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Comerț
Predat:
Facultatea de Business , Universitatea Babes-Bolyai din Cluj-Napoca
Specializare:
Business si turism
Materie:
Comerț
An de studiu:
I
Profesorului:
Albastroiu Irina
Nota primită:
Nota 10
Sus!