Politica de Promovare la SC Prodtrans SRL

Cuprins proiect Cum descarc?

Capitolul 1 
O PRIVIRE DE ANSAMBLU ASUPRA MARKETINGULUI
SERVICIILOR
1.1 Aparitia si amploarea marketingului
1.2 Dinamica serviciilor in economia actuala
1.3 Rolul si importanta economico-sociala a serviciilor
1.4 Strategii de marketing pentru firmele prestatoare de servicii
Capitolul 2
COORDONATELE ACTIVITATII DE PIATA ALE S.C. ,,PRODTRANS S.R.L."
2.1 Momente memorabile din istoria PRODTRANS 
2.2 Departamentul de marketing si vanzari al PRODTRANS
2.3 Oferta de servicii a S.C. PRODTRANS
2.4 Analiza mediului de marketing: micromediul si macromediul 
2.5 Locul societatii PRODTRANS S.R.L pe piata romaneasca
CAPITOLUL 3
POLITICA DE PROMOVARE SI STRATEGIILE ADOPTATE DE S.C. PRODTRANS S.R.L.
3.1 Aparitia si evolutia comunicatiei de marketing
3.2 Publicitatea realizata de PRODTRANS S.R.L
3.3 Promovarea vanzarilor efectuate de PRODTRANS S.R.L
3.4 Utilizarea relatiilor publice in scopul promovarii S.C. PRODTRANS...
3.5 Comunicarea prin eveniment
3.6 Utilizarea marcilor
CAPITOLUL IV
PROGRAM DE MARKETING PRIVIND POLITICA SI STRATEGIILE DE PROMOVARE ALE S.C PRODTRANS S.R.L
4.1 Scop si obiective
4.2 Realizarea analizei SWOT
4.3 Plan media
4.4 Activitati de marketing si buget
4.5 Alegerea strategiilor
4.6 Controlul si reevaluarea programului
CAPITOLUL V
PERSPECTIVELE DE IMBUNATATIRE ALE ACTIVITATII DE PROMOVARE LA SC PRODTRANS S.R.L
Bibliografie
Anexe


Extras din proiect Cum descarc?

ARGUMENT
In ultima peritoada, marile piete pierd teren in favoarea dezvoltarii pietelor specializate, situate pe arii mai restranse care apar prin retele de distributie multiple: clientii cumpara prin intermediul cataloagelor, telefonului sau ofertelor TV; sau prin internet. Astfel, activitatea de promovare devine tot mai agresiva iar reducerile de pret erodeaza treptat fidelitatea clientilor fata de o anumita marca. Toate acestea la un loc conduc la un singura concluzie, aceea ca firmele trebuie sa-si revizuiasca conceptele fundamentale si chiar sa rastoarne premisele care au stat la baza succesului lor in afaceri.
Marketingul isi adapteaza conceptele, metodologia si sistemele pentru a raspunde cat mai bine nevoii de a adopta cele mai potrivite decizii in sfera afacerilor
Multe clipuri publicitare, cu efecte dezastruoase asupra vanzarilor, sunt rezultatul diversificarii activitatii firmelor in directia unor activitati pentru care sunt efectiv nepregatite.
Concluzia ce se poate desprinde este ca orice firma dispune de un ,,set" unic de resurse, dar si de un management propriu, elemente care nu asigura automat preluarea avantajului competitional pe o anumita piata sau succesul in confruntarea cu concurenta daca nu are loc o schimbarea majora de mentalitate in domeniul marketingului, adica trecerea de la efectuarea unei vanzari la castigarea unui client. Clientii buni reprezinta un element-cheie, cand sunt bine serviti si tratati, ei devin o sursa de profit pe termen lung pentru firma. Firmele bune raspund cerintelor clientilor lor in tim ce, firmele cu adevarat mari, creeaza piete.
In aceste conditii prin analiza situatiei de pe piata a S.C. PRODTRANS S.R.L a activitatii sale promotionale putem afirma ca societatea detine pozitia de lider pe piata romanesca cu consecinte demne de luat in consideratie in ceea ce priveste dezvoltarea expeditiilor si transporturilor internationale de marfuri.
Capitolul 1
1.1 CONSIDERATII PRIVIND APARITIA SI AMPLOAREA MARKETINGULUI SERVICIILOR
Societatea privita din punct de vedere economic si social a cunoscut in ultima parte a mileniului doi transformari profunde si radicale. Astazi omenirea se confrunta cu probleme diferite. Se incearca a se gasii solutii pentru prevenirea deteriorarii mediului inconjurator, pentru imbunatatirea si adaptarea permanenta a infrastructurii, pentru stagnarea economica, pentru concurenta acerba si pentru multe alte probleme de natura sociala, politica si 
economica.
Datorita faptului ca numeroase firme inregistreaza o reducere a marjei de profit obtinut din vanzarea bunurilor pe care le produc, acestea se vad nevoite sa acorde o atentie tot mai mare castigurilor provenite de pe urma serviciilor oferite clientilor. 
Marketingul a fost tratat in prima faza destul de simplist, asociindu-se activitatii de vanzare si promovare. Din pacate sunt multi care considera acest lucru in continuare. Marketingul este de fapt ,,o filosofie a afacerilor, care vede in satisfacerea cerintelor clientilor cheia succesului in afaceri si recomanda utilizarea practicilor manageriale, care ajuta la identificarea si rezolvarea cerintelor clientilor". 
Perioada de afirmare a marketingului serviciilor coincide cu cea in care in economia mondiala si in cadrul majoritatii tarilor in parte serviciile au cunoscut o adevarata explozie.
Marketingul serviciilor este un domeniu specializat al marketingului, autonom, clar diferentiat, aflat in plin proces de consolidare si dezvoltare. Caile de dezvoltare au cunoscut doua forme:
a) dezvoltarea intensiva- are la baza particularizarea tot mai pronuntata a conceptelor si punerea la punct a elementelor noi. S-a evidentiat rolul dominant pe care il au resursele umane in ansamblul politicii de marketing
b) dezvoltarea exclusiva- se realizeaza prin asimilarea marketingului treptat si inegal, de catre diferite ramuri ale serviciilor. Se remarca aparitia destul de timpurie a marketingului turistic urmata de marketingul financiar bancar si de marketingul transporturilor. 
Evolutia marketingului serviciilor s-a realizat atat pe plan teoretic cat si practic. Aparitia sa insa a fost intai in plan practic dupa care tot mai frecvent au aparut situatii care reclamau utilizarea marketingului, fiind identificate si incorporate concepte, metode si tehnici specifice care vor alcatui obiectul marketingului serviciilor.


Fisiere in arhiva (1):

  • Politica de Promovare la SC Prodtrans SRL.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!