Proiect Loga SRL

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Comerț
Conține 1 fișier: ppt
Pagini : 18 în total
Mărime: 40.90KB (arhivat)
Publicat de: Veniamin Pană
Puncte necesare: 6
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Marius Florescu

Cuprins

  1. 1. PREZENTARE GENERALA SC LOGA SRL
  2. 2. REPARTITIE ZONALA
  3. 3. PRODUSE
  4. 4. POLITICA COMERCIALA
  5. 5. CONCLUZII
  6. 6. SURSE DE INFORMARE

Extras din proiect

SC LOGA SRL este o companie infiintata in anul 1994, cu capital integral privat, avand sediul in Constanta, Strada Steagului Nr. 40, obiectul de activitate fiind importul si comercializarea de piese de schimb auto, fost colaborator al Augsburg International in perioada 2001-2007.

CUI 5638825, J13/1756/1994, Capital social- 200 RON

Societatea are 2 asociati, membri ai familiei Cata.

SC LOGA SRL are in momentul de fata un numar de aproximativ 40-50 de angajati, numarul acestora inregistrand o crestere semnificativa in ultimii ani : 2007-6 angajati, 2008 – 35 angajati.

Fiind o companie mica, nu exista o structura foarte clara a departamentelor si a relatiilor dintre acestea. Putem mentiona totusi un departament comercial, financiar, retururi, procesare, logistica, achizitii, relatii clienti.

Departamentul Comercial este condus de catre Director Comercial Liviu Radu, avand in subordinea sa un Director de Vanzari (Dragos Popescu) si reprezentantii de vanzari.

Departamentul de Procesare este compus din 9 oameni, 3 pentru Bucuresti si ceilalti 6 pentru Constanta si restul tarii.

Departamentul de Achizitii nu este unul cu structura fixa, in cadrul acestuia implicandu-se activ patronul, directorul comercial si cel de vanzari precum si agentii de procesare.

Cifra de afaceri a inregistrat si ea o crestere destul de mare, avand urmatoarea evolutie:

2006 – 970.000 euro cu un profit net de 85.000 euro (date declarate pe site-ul www.mfinante.ro)

2007 – 1.730.000 euro cu un profit net de 56.000 euro

2008 – aproximativ 5.000.000 euro

Firma si-a desfasurat activitatea in perioada 1996-2007 ca si magazin revanzator de piese auto, segmentul de distributie luand fiinta in primavara lui 2007 pentru AM si in toamna aceluiasi an pentru OE.

Pentru a avea o imagine cat mai clara a repartizarii zonale si a expansiunii retelei de distributie, trebuie sa avem in vedere urmatorii factori :

Avand sediul in Constanta si o evolutie destul de lenta in primii ani de existenta, piata principala de desfacere a constituit-o orasul Constanta, cel mult judetul omonim.

In momentul de fata exista un singur depozit (in Constanta) care face legatura intre transporturile externe si cele interne.

Reprezentanti de vanzari pentru judetele: Galati, Bacau, Iasi, Ploiesti, Buzau, Vrancea, Arges, Valcea, Constanta, Tulcea, Ialomita, Bucuresti, Buzau, Calarasi, Teleorman, Braila, Vaslui.

Exista 4 transporturi din Germania pe saptamana ( luni, joi, vineri, sambata), iar transportul pe plan intern se efectueaza fie cu masini din flota proprie pe raza judetului Constanta, fie cu o firma de curierat rapid ( URGENT CURIER) pentru restul zonelor acoperite.

Existenta unui stoc mic caroserie AM pentru marcile uzuale: Renault, Opel, Volkswagen, Audi, Skoda. Stoc 0 de OE (provenit numai din retururi).

Concluziile sunt urmatoarele:

Aria de acoperire este limitata din punct de vedere al fortei de vanzari la Dobrogea, o parte din Moldova si jumataea estica a Munteniei.

O marire a retelei ar insemna crearea unor centre de distributie zonale (puncte de vanzare si depozite), efort care nu este tocmai la indemana companiei din motive pe care le vom prezenta ulterior.

Conținut arhivă zip

  • Proiect Loga SRL.ppt

Ai nevoie de altceva?