Proiecte economice în comerț la firma SC Tastcenter SRL

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Comerț
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 56 în total
Cuvinte : 5854
Mărime: 243.30KB (arhivat)
Publicat de: Anca S.
Puncte necesare: 6
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Ruxandra Ciulu
Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor Iasi 2011

Extras din proiect

Firma S.C. TASTCENTER S.R.L. vine în sprijinul consumatorilor cu laptop-uri tehnologice avansate şi accesoriile necesare unui laptop.

În urma înregistrării la Registrul Comerţului din Municipiul Iaşi, codul unic de înregistrare RO17854253 la data de 1.09.2010.

Firma îşi desfăşoară activitatea respectând normele şi standardele societăţii cu răspundere limitată.

Are ca domeniu principal, comerţ şi servicii, iar activitatea principalã fiind comerţul cu amãnuntul al calculatoarelor, unităţilor periferice şi software-lui, în magazine specializate, având ca şi corespondent cod CAEN 4741, cu un personal calificat în domeniul IT.

Sediul societãţii

Firma îşi desfăşoară activitatea în trei magazine situate în principalele zone ale Iaşului: zona Copou, zona Centrală( Bulevardul Independenţei) şi zona Tudor Vladimirescu, aici aflându-se şi depozitul firmei noastre. Sediul central al societăţii este tot în Iaşi la următoarea adresa: Str. Primăverii, nr.11, bl.7 ,Sc.B , parter , ap.3.

1. Bariere la intrare şi la ieşire pentru domeniul de activitate

1.1 Bariere de intrare

Investitorii români nu iau în general în calcul toate elementele pieţei când îşi dezvoltă

afacerile într-un anumit sector de activitate. Atractivitatea şi potenţialul de dezvoltare nu sunt suficiente pentru a decide investiţia într-un sector de piaţă. Este normal să ţinem cont pentru firma noastră nu doar de barierele de intrare dar şi de cele de ieşire, precum şi de puterea de negociere a furnizorilor.

Un mediu instabil pe piaţă înseamnă o barieră puternică de intrare care implică riscul de a investi. Firma noastră de laptopuri doreşte să intre pe piaţa, încercând să deblocheze barierele protectoare ridicate de firmele deja instalate cum ar fi: MEDIA GALAXY; MILLENIUM CENTER;

Am întâmpinat numeroase bariere încă de la intrarea pe piaţă deoarece magazinele erau situate în zone populate cu vad comercial, costul la chirie este destul de ridicat ,de altfel şi costurile cu transportul şi aprovizionarea.

O bariera este reprezentată şi de numărul mare de concurenţi şi de dealer care a impus o restricţie cu referire la distanţa vis-a-vis de un magazin similar.

1.2 Barierele de ieșire

- timpul pierdut pentru ieşirea din evidenţa şi dizolvarea societăţii;

- costul destul de mare aferent ieşirii din acest domeniu de activitate;

- imposibilitatea de a epuiza stocurile de marfă rămase în depozit (clienţii nu mai sunt interesaţi de produse, deci înregistrăm o pierdere de fonduri).

Dacă am ajunge în situaţia în care firma ar trece printr-un impas financiar, atunci pe lângă produsele deja existente vom încerca să aducem produse similare (aparate foto, camere video) şi service la toate produsele comercializate. O modalitate ar fi aceea de a vinde produsele la preţul de achiziţie, reducerile de preţ sau pachetele bonus/ cuplu.

2. Segmentarea pieţei

Datoritã varietăţii de modele avem posibilitatea de a satisface o paletă largă de clienţi indiferent de aşteptările, priceperea sau loialitatea faţă de anumite mărci.

2.1 Segmentarea geografică: SC. TASTCENTER S.R.L. se adresează în special persoanelor din Iaşi deoarece aici avem situate cele trei puncte de vânzare, dar nu excludem potenţialii cumpărători din alte judeţe.

2.2 Segmentarea demografică: Firma are şi distribuie produse specifice domeniului de activitate tuturor persoanelor indiferent de naţionalitate, sex, venit, sau pregătire profesională. Produsele fiind accesibile tuturor, chiar şi indiferent de vârstă.

2.3 Segmentarea psihografică: Avem în utilizare produse pentru persoane care au stiluri de viaţă diferite, nu facem discriminări în ceea ce priveşte clasa socială din care provin. Aici găsesc produse în funcţie de personalitatea fiecăruia

Preview document

Proiecte economice în comerț la firma SC Tastcenter SRL - Pagina 1
Proiecte economice în comerț la firma SC Tastcenter SRL - Pagina 2
Proiecte economice în comerț la firma SC Tastcenter SRL - Pagina 3
Proiecte economice în comerț la firma SC Tastcenter SRL - Pagina 4
Proiecte economice în comerț la firma SC Tastcenter SRL - Pagina 5
Proiecte economice în comerț la firma SC Tastcenter SRL - Pagina 6
Proiecte economice în comerț la firma SC Tastcenter SRL - Pagina 7
Proiecte economice în comerț la firma SC Tastcenter SRL - Pagina 8
Proiecte economice în comerț la firma SC Tastcenter SRL - Pagina 9
Proiecte economice în comerț la firma SC Tastcenter SRL - Pagina 10
Proiecte economice în comerț la firma SC Tastcenter SRL - Pagina 11
Proiecte economice în comerț la firma SC Tastcenter SRL - Pagina 12
Proiecte economice în comerț la firma SC Tastcenter SRL - Pagina 13
Proiecte economice în comerț la firma SC Tastcenter SRL - Pagina 14
Proiecte economice în comerț la firma SC Tastcenter SRL - Pagina 15
Proiecte economice în comerț la firma SC Tastcenter SRL - Pagina 16
Proiecte economice în comerț la firma SC Tastcenter SRL - Pagina 17
Proiecte economice în comerț la firma SC Tastcenter SRL - Pagina 18
Proiecte economice în comerț la firma SC Tastcenter SRL - Pagina 19
Proiecte economice în comerț la firma SC Tastcenter SRL - Pagina 20
Proiecte economice în comerț la firma SC Tastcenter SRL - Pagina 21
Proiecte economice în comerț la firma SC Tastcenter SRL - Pagina 22
Proiecte economice în comerț la firma SC Tastcenter SRL - Pagina 23
Proiecte economice în comerț la firma SC Tastcenter SRL - Pagina 24
Proiecte economice în comerț la firma SC Tastcenter SRL - Pagina 25
Proiecte economice în comerț la firma SC Tastcenter SRL - Pagina 26
Proiecte economice în comerț la firma SC Tastcenter SRL - Pagina 27
Proiecte economice în comerț la firma SC Tastcenter SRL - Pagina 28
Proiecte economice în comerț la firma SC Tastcenter SRL - Pagina 29
Proiecte economice în comerț la firma SC Tastcenter SRL - Pagina 30
Proiecte economice în comerț la firma SC Tastcenter SRL - Pagina 31
Proiecte economice în comerț la firma SC Tastcenter SRL - Pagina 32
Proiecte economice în comerț la firma SC Tastcenter SRL - Pagina 33
Proiecte economice în comerț la firma SC Tastcenter SRL - Pagina 34
Proiecte economice în comerț la firma SC Tastcenter SRL - Pagina 35
Proiecte economice în comerț la firma SC Tastcenter SRL - Pagina 36
Proiecte economice în comerț la firma SC Tastcenter SRL - Pagina 37
Proiecte economice în comerț la firma SC Tastcenter SRL - Pagina 38
Proiecte economice în comerț la firma SC Tastcenter SRL - Pagina 39
Proiecte economice în comerț la firma SC Tastcenter SRL - Pagina 40
Proiecte economice în comerț la firma SC Tastcenter SRL - Pagina 41
Proiecte economice în comerț la firma SC Tastcenter SRL - Pagina 42
Proiecte economice în comerț la firma SC Tastcenter SRL - Pagina 43
Proiecte economice în comerț la firma SC Tastcenter SRL - Pagina 44
Proiecte economice în comerț la firma SC Tastcenter SRL - Pagina 45
Proiecte economice în comerț la firma SC Tastcenter SRL - Pagina 46
Proiecte economice în comerț la firma SC Tastcenter SRL - Pagina 47
Proiecte economice în comerț la firma SC Tastcenter SRL - Pagina 48
Proiecte economice în comerț la firma SC Tastcenter SRL - Pagina 49
Proiecte economice în comerț la firma SC Tastcenter SRL - Pagina 50
Proiecte economice în comerț la firma SC Tastcenter SRL - Pagina 51
Proiecte economice în comerț la firma SC Tastcenter SRL - Pagina 52
Proiecte economice în comerț la firma SC Tastcenter SRL - Pagina 53
Proiecte economice în comerț la firma SC Tastcenter SRL - Pagina 54
Proiecte economice în comerț la firma SC Tastcenter SRL - Pagina 55
Proiecte economice în comerț la firma SC Tastcenter SRL - Pagina 56

Conținut arhivă zip

  • Proiecte Economice in Comert la Firma SC Tastcenter SRL.doc

Alții au mai descărcat și

Profilul Antreprenorului de Succes

Intre iunie 2005 si ianuarie 2006 in 13 state membre UE si in cele doua tari candidate – Romania si Bulgaria – s-a desfasurat o ancheta (Factorii...

Calitatea Mărfurilor Alimentare

I Obiectul de studiu al merceologiei Merceologia este o disciplina cu caracter economic al carei obiect îl constituie studierea proprietatilor...

Analiza celor patru procese de integrare a pieței bunurilor

A: Politica comerciala comuna Aceasta este denumirea generica pentru ansamblul de masuri, instrumente, politici aplicate în domeniul comercial...

Comerț Electronic

Introducere Comerţul a reprezentat, încă de la începuturile societăţii umane, o activitate importantă pentru supravieţuirea şi dezvoltarea...

Ai nevoie de altceva?