Proiecte Economice in Comert la Firma SC Tastcenter SRL

Extras din proiect Cum descarc?

Firma S.C. TASTCENTER S.R.L. vine in sprijinul consumatorilor cu laptop-uri tehnologice avansate si accesoriile necesare unui laptop.
In urma inregistrarii la Registrul Comertului din Municipiul Iasi, codul unic de inregistrare RO17854253 la data de 1.09.2010.
Firma isi desfasoara activitatea respectand normele si standardele societatii cu raspundere limitata.
Are ca domeniu principal, comert si servicii, iar activitatea principala fiind comertul cu amanuntul al calculatoarelor, unitatilor periferice si software-lui, in magazine specializate, avand ca si corespondent cod CAEN 4741, cu un personal calificat in domeniul IT.
Sediul societatii 
Firma isi desfasoara activitatea in trei magazine situate in principalele zone ale Iasului: zona Copou, zona Centrala( Bulevardul Independentei) si zona Tudor Vladimirescu, aici aflandu-se si depozitul firmei noastre. Sediul central al societatii este tot in Iasi la urmatoarea adresa: Str. Primaverii, nr.11, bl.7 ,Sc.B , parter , ap.3.
1. Bariere la intrare si la iesire pentru domeniul de activitate 
1.1 Bariere de intrare
Investitorii romani nu iau in general in calcul toate elementele pietei cand isi dezvolta 
afacerile intr-un anumit sector de activitate. Atractivitatea si potentialul de dezvoltare nu sunt suficiente pentru a decide investitia intr-un sector de piata. Este normal sa tinem cont pentru firma noastra nu doar de barierele de intrare dar si de cele de iesire, precum si de puterea de negociere a furnizorilor.
Un mediu instabil pe piata inseamna o bariera puternica de intrare care implica riscul de a investi. Firma noastra de laptopuri doreste sa intre pe piata, incercand sa deblocheze barierele protectoare ridicate de firmele deja instalate cum ar fi: MEDIA GALAXY; MILLENIUM CENTER;
Am intampinat numeroase bariere inca de la intrarea pe piata deoarece magazinele erau situate in zone populate cu vad comercial, costul la chirie este destul de ridicat ,de altfel si costurile cu transportul si aprovizionarea.
O bariera este reprezentata si de numarul mare de concurenti si de dealer care a impus o restrictie cu referire la distanta vis-a-vis de un magazin similar.
1.2 Barierele de iesire
- timpul pierdut pentru iesirea din evidenta si dizolvarea societatii;
- costul destul de mare aferent iesirii din acest domeniu de activitate;
- imposibilitatea de a epuiza stocurile de marfa ramase in depozit (clientii nu mai sunt interesati de produse, deci inregistram o pierdere de fonduri).
Daca am ajunge in situatia in care firma ar trece printr-un impas financiar, atunci pe langa produsele deja existente vom incerca sa aducem produse similare (aparate foto, camere video) si service la toate produsele comercializate. O modalitate ar fi aceea de a vinde produsele la pretul de achizitie, reducerile de pret sau pachetele bonus/ cuplu. 
2. Segmentarea pietei
Datorita varietatii de modele avem posibilitatea de a satisface o paleta larga de clienti indiferent de asteptarile, priceperea sau loialitatea fata de anumite marci.
2.1 Segmentarea geografica: SC. TASTCENTER S.R.L. se adreseaza in special persoanelor din Iasi deoarece aici avem situate cele trei puncte de vanzare, dar nu excludem potentialii cumparatori din alte judete.
2.2 Segmentarea demografica: Firma are si distribuie produse specifice domeniului de activitate tuturor persoanelor indiferent de nationalitate, sex, venit, sau pregatire profesionala. Produsele fiind accesibile tuturor, chiar si indiferent de varsta.
2.3 Segmentarea psihografica: Avem in utilizare produse pentru persoane care au stiluri de viata diferite, nu facem discriminari in ceea ce priveste clasa sociala din care provin. Aici gasesc produse in functie de personalitatea fiecaruia


Fisiere in arhiva (1):

  • Proiecte Economice in Comert la Firma SC Tastcenter SRL.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!