Extras din proiect
Firma S.C. TASTCENTER S.R.L. vine în sprijinul consumatorilor cu laptop-uri tehnologice avansate şi accesoriile necesare unui laptop.
În urma înregistrării la Registrul Comerţului din Municipiul Iaşi, codul unic de înregistrare RO17854253 la data de 1.09.2010.
Firma îşi desfăşoară activitatea respectând normele şi standardele societăţii cu răspundere limitată.
Are ca domeniu principal, comerţ şi servicii, iar activitatea principalã fiind comerţul cu amãnuntul al calculatoarelor, unităţilor periferice şi software-lui, în magazine specializate, având ca şi corespondent cod CAEN 4741, cu un personal calificat în domeniul IT.
Sediul societãţii
Firma îşi desfăşoară activitatea în trei magazine situate în principalele zone ale Iaşului: zona Copou, zona Centrală( Bulevardul Independenţei) şi zona Tudor Vladimirescu, aici aflându-se şi depozitul firmei noastre. Sediul central al societăţii este tot în Iaşi la următoarea adresa: Str. Primăverii, nr.11, bl.7 ,Sc.B , parter , ap.3.
1. Bariere la intrare şi la ieşire pentru domeniul de activitate
1.1 Bariere de intrare
Investitorii români nu iau în general în calcul toate elementele pieţei când îşi dezvoltă
afacerile într-un anumit sector de activitate. Atractivitatea şi potenţialul de dezvoltare nu sunt suficiente pentru a decide investiţia într-un sector de piaţă. Este normal să ţinem cont pentru firma noastră nu doar de barierele de intrare dar şi de cele de ieşire, precum şi de puterea de negociere a furnizorilor.
Un mediu instabil pe piaţă înseamnă o barieră puternică de intrare care implică riscul de a investi. Firma noastră de laptopuri doreşte să intre pe piaţa, încercând să deblocheze barierele protectoare ridicate de firmele deja instalate cum ar fi: MEDIA GALAXY; MILLENIUM CENTER;
Am întâmpinat numeroase bariere încă de la intrarea pe piaţă deoarece magazinele erau situate în zone populate cu vad comercial, costul la chirie este destul de ridicat ,de altfel şi costurile cu transportul şi aprovizionarea.
O bariera este reprezentată şi de numărul mare de concurenţi şi de dealer care a impus o restricţie cu referire la distanţa vis-a-vis de un magazin similar.
1.2 Barierele de ieșire
- timpul pierdut pentru ieşirea din evidenţa şi dizolvarea societăţii;
- costul destul de mare aferent ieşirii din acest domeniu de activitate;
- imposibilitatea de a epuiza stocurile de marfă rămase în depozit (clienţii nu mai sunt interesaţi de produse, deci înregistrăm o pierdere de fonduri).
Dacă am ajunge în situaţia în care firma ar trece printr-un impas financiar, atunci pe lângă produsele deja existente vom încerca să aducem produse similare (aparate foto, camere video) şi service la toate produsele comercializate. O modalitate ar fi aceea de a vinde produsele la preţul de achiziţie, reducerile de preţ sau pachetele bonus/ cuplu.
2. Segmentarea pieţei
Datoritã varietăţii de modele avem posibilitatea de a satisface o paletă largă de clienţi indiferent de aşteptările, priceperea sau loialitatea faţă de anumite mărci.
2.1 Segmentarea geografică: SC. TASTCENTER S.R.L. se adresează în special persoanelor din Iaşi deoarece aici avem situate cele trei puncte de vânzare, dar nu excludem potenţialii cumpărători din alte judeţe.
2.2 Segmentarea demografică: Firma are şi distribuie produse specifice domeniului de activitate tuturor persoanelor indiferent de naţionalitate, sex, venit, sau pregătire profesională. Produsele fiind accesibile tuturor, chiar şi indiferent de vârstă.
2.3 Segmentarea psihografică: Avem în utilizare produse pentru persoane care au stiluri de viaţă diferite, nu facem discriminări în ceea ce priveşte clasa socială din care provin. Aici găsesc produse în funcţie de personalitatea fiecăruia
Preview document
Conținut arhivă zip
- Proiecte Economice in Comert la Firma SC Tastcenter SRL.doc